کودک آزاری در Pa.: پزشکی اطلاعات می تواند کمک به ID گزارش موارد کودک آزاری

آب نبات Woodall ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 4:24 PM EDT Jul 15, 2020یکی از سخت ترین بخش برای پایان

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

یکی از سخت ترین بخش برای پایان دادن به سوء استفاده از کودکان در پنسیلوانیا است پیدا کردن موارد گزارش نشده.

اما مقامات فدرال می گویند که اطلاعات جدید است که می تواند کمک به هر دولت تشخیص کودک آزاری و مطمئن شوید این گزارش به مقامات مربوطه.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی بازرس کل می گوید مدیکید داده ها را می توان مورد استفاده برای شناسایی پتانسیل سوء استفاده و یا غفلت.

تشخیص ادعا می کند مورد استفاده در پزشکی ادعا می کند از سال 2017 — جدید ترین مجموعه اطلاعات در دسترس نشان داد سوء استفاده جنسی, سوء استفاده فیزیکی یا غفلت در تقریبا تمام 30,000 سلامت کودکان سوابق و تحليل دادهها توسط دفتر بازرس کل.

اما این عدد کوچکتر است که خارج از غرفه به کورتیس Roy, دستیار منطقه ای بازرس کل دفتر خدمات حسابرسی.

"ما تخمین زده است که 4,000 موارد گزارش شده است برای حفاظت از کودکان, خدمات," او گفت:. "که تقریبا 400 در ماه است. که یک تعداد ما می خواهم به منظور تلاش برای کاهش."

کودک آزاری در همه گیر: به عنوان بیمارستان دیدن آسیب های شدید, 'بدترین است'

او می بیند پزشکی داده ها به عنوان یک راه برای انجام این کار است. پنسیلوانیا و کشورهای دیگر می توانید از طریق پزشکی ادعا می کند برای دیدن اگر کدهای نمایش کودک آزاری مربوط به صدمات غفلت و تجاوز جنسی یا تجاوز به عنف و اگر این موارد به پلیس گزارش شد و یا حفاظت از کودکان خدمات.

پنسیلوانیا وزارت خدمات انسانی هنوز بررسی گزارش جدید اواخر روز سه شنبه اما سخنگوی علی فوگارتی گفت: دولت در حال حاضر نه از مسیر مدیکید داده ها برای پیدا کردن موارد سوء.

اداره فدرال نیست پیگیری است که ایالات متحده تا به حال بسیاری از موارد که گزارش نشده مناسب به مقامات.

در یک نمونه از 10,000 پزشکی ادعا می کند برای کودکان, روی و همکارانش حداقل 57 موارد سوء گره خورده است به طور مستقیم به پنسیلوانیا است.

به طور کلی, وزارت بهداشت و خدمات انسانی بازرس کل تجزیه و تحلیل 29,534 کودکان پزشکی و سوابق مشخص شد که 29,260 از آن دسته از خدمات درمانی بهره مند شده بودند درگیر در حوادث سوء استفاده یا غفلت. بیش از نیمی از موارد مربوط به کودک آزاری.

تحلیلگران و طرفداران نگران در مورد آنچه که نمونه برداری از حدود 30000 پزشکی ادعا می کند می تواند برای 36 میلیون کودکانی که دولت دریافت بیمه بهداشت و درمان.

اگر این داده ها نشان می دهد تقریبا تمام کودکان در مدیکید را تجربه سوء استفاده و یا غفلت و یا هر دو قبل از آنها 18, حمایت از کودکان طرفداران هستند هشداردهنده كليشه اي ،

"پزشکی است که نه تنها معیار. بچه ها در بیمه های خصوصی در حال آزار بیش از حد" گفت: Cathleen نخل بنیانگذار این مرکز برای کودکان و عدالت است.

بیشتر: کودک آزاری در بهبهان. می تواند به افزایش در میان coronavirus تعطیلی مدارس و daycares

ویکتور Vieth مدیر آموزش و پژوهش در صفر سوء استفاده پروژه گفت: کودک آزاری اتفاق می افتد در هر خانواده نه فقط کسانی که در فقر زندگی می کنند و یا کسانی که واجد شرایط برای پزشکی. اما فقر می تواند شامل عوامل استرس زا مانند عدم آموزش و یا بیماری روانی است که می تواند بالقوه برای سوء استفاده.

در پیشگیری از دوران کودکی صدمه و آسیب همه مجموعه داده باید در نظر گرفته شود, او گفت:. که شامل پزشکی داده, دولت, داده, شهرستان داده و بیشتر پالم گفت.

اما جدید فدرال داده صحبت می کنند ممکن است به اهمیت کودکان آسیب پذیر متصل بودن به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به ویژه در طول همه گیر هنگامی که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ممکن بود تنها موظف خبرنگاران آنها را در پنسیلوانیا است.

"یک کودک دسترسی به مراقبت های بهداشتی و پزشکی تضمین ایمنی و که آنها را به طور بالقوه متصل به کسی که نقطه سوء استفاده" پالم گفت.

4000 گزارش نشده موارد نیز نشان می دهد که آموزش بیشتر مورد نیاز است با توجه به ویکتور Vieth مدیر آموزش و پژوهش در صفر سوء استفاده از پروژه.

"این تقویت می کند که بسیاری از حرفه ای نمی دانم آنچه که واضح است, سوء استفاده," او گفت:. "ما می دانیم که 1 از 7 تشخیص صدمات دوران کودکی گم شده سوء استفاده. این تقویت می کند که ما نیاز به طرز چشمگیری بهبود آموزش است."

سياستگذاران فرزند طرفداران ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید "کاملا اطمینان بیشتر وجود دارد گرده افشانی متقاطع اطلاعات بین بودجه عمومی سیستم ها و برنامه هایی مانند رفاه کودک و مدیکید" پالم گفت. "این گرده افشانی متقاطع باید مورد نیاز و اجرا از یک لنز است که همه چیز در مورد پیشگیری است."

جدید فدرال گزارش باید الهام بخش رهبران برای استفاده بهتر مدیکید اطلاعات را به درایو راه های جلوگیری از کودکی آسیب و ترویج حفاظت از کودکان در صف مقابل و نه فقط پس از چیزی بد اتفاق می افتد, او گفت:.

حفاظت از کودکان اصلاحات هنوز هم عقب مانده در بهبهان. و در سراسر ایالات متحده

آخرین گزارش از دفتر بازرس کل نیز نشان می دهد که نیاز به به روز رسانی قوانین و یکنواخت تر گزارش و تشخیص شیوه های سراسر کشور و در سراسر کشور است.

به عنوان مثال:

هیچ تعریف جهانی از سوء استفاده از مجرم. هیچ فدرال تعریف یا تعریف جهانی از کودک آزاری و غفلت یا کسی که مرتکب کودک آزاری است. این تاثیر به دلیل آن را قادر می سازد هر دولت را متنوع رویکرد به آنچه که می افتد به تعریف "کودک آزاری و غفلت است."

در پنسیلوانیا به آن اجازه سوء استفاده کشیش برای فرار از اقدام قانونی برای دهه زیرا آنها از لحاظ فنی مراقبان مانند پدر و مادر یا نگهبان و برآورده نمی کنند قانونی تعریف کودک آزاری است.

اگر عمه و عمو در حال متهم به سوء استفاده از اجرای قانون ممکن است یک تماس را دریافت کنید, اما کودکان و جوانان از خدمات ممکن است به این دلیل که پدر و مادر بودند و نه "اتهام مجرم است."

در پزشکی ادعا می کند تست بارداری, نوزادان, تاثیر بارداری استفاده از مواد مخدر و قرار گرفتن در معرض مواد مخدر. در پنسیلوانیا هیچ یک از کسانی که به طور خودکار ماشه "علت معقول و منطقی به گمان." نوزادان "متاثر از بارداری استفاده از مواد مخدر" و یا در دوران بارداری مواد مخدر قرار گرفتن در معرض به طور خاص اظهار داشت: در قانون ایالتی و فدرال به عنوان یک اساس برای کودک آزاری است.

جوانان-در-جوانان شرایط یا اتهام "عاملان" اغلب سقوط خارج تعریف "کودک آزاری است." - در حداقل هفت نمونه از پزشکی گزارش اتهام مجرم دیگری بود و جوانان یکی دیگر از جوانان زندگی با کودک است. این بدان معناست که برخی از این حوادث گزارش نشده ممکن است گزارش شده است زیرا آنها نمی دیدار با قانونی تعریف برای سوء استفاده. در بسیاری از کشورهای سوء استفاده شناخته شده است به عنوان چیزی است که یک فرد بزرگسال به کودک به جای چیزی است که یک کودک به کودک حتی اگر a 17-year-old سوء استفاده 2 سال.

دولت قوانین رانندگی چه کسی پاسخ می دهد. در پنسیلوانیا دولت قانون می گوید به گزارش مشکوک به سوء استفاده از کودکان بدون در نظر گرفتن که مرتکب شده است. در حالی که که ممکن است به ChildLine اجرای قانون پاسخ خواهد داد و نه حمایت از کودکان خدمات. برخی از گزارش ها مورد بررسی قرار گرفته تنها با اجرای قانون برخی از آنها مورد بررسی قرار گرفته تنها با رفاه کودکان و برخی از آنها مورد بررسی قرار گرفته و به طور مشترک توسط کودک رفاه و اجرای قانون است.

ارزیابی پزشکی از یک کودک مشکوک به مورد آزار قرار گرفته است به صورت خودکار. آسیب های که شامل مشکوک به کودک آزاری نه به طور خودکار ماشه یک ارزیابی پزشکی. در پنسیلوانیا وجود دارد هیچ تعهد که یک کودک دریافت یک معاینه پزشکی به عنوان بخشی از یک کودک آزاری بررسی است. این بستگی به فرد شهرستان و اغلب فرد مسئول پرونده.

که متفاوت از کشورهای دیگر که در آن, اگر کودک 5 ساله و یا جوان و یا فکری و یا معلولیت های جسمی یک ارزیابی پزشکی لازم است با مراقبت های بهداشتی حرفه ای آموزش دیده در تشخیص کودک آزاری است.

سال گذشته در ایالات متحده فقط 25 درصد از کودکان درگیر در سوء استفاده گزارش به کودکان حمایت مراکز, که جایی است که جدی ترین اشکال مشکوک به کودک آزاری در نهایت دریافت یک معاینه پزشکی. بیش از 371,000 کودکان مورد آزار قرار گرفته بودند و پردازش در کودکان حمایت مراکز و مورد 91,000 دریافت معاینه پزشکی.

سال گذشته در پنسیلوانیا 37 درصد از نزدیک به 17,000 کودکان گزارش شده به کودک حمایت مراکز دریافت یک معاینه پزشکی.

اجرای قانون اغلب پاسخ می دهد اما لزوما تماس رفاه کودکان. این گزارش فدرال صادر شد در روز است که رژیم صهیونیستی. تام گرگ امضا خانه لایحه سال 1910 به قانون نیاز به آموزش برای اجرای قانون به رسمیت شناختن و گزارش مشکوک به کودک آزاری و به تحصیل در مورد "اثر بخشی" از یک کودک در حال مصاحبه در کودکان مرکز دفاع.

"این مهم است که توجه داشته باشید که اغلب پلیس نامیده می شود به یک وضعیت و نمی بینند که وجود دارد چیزی است که از طبیعت "مشکوک به کودک آزاری" به گزارش, به طوری که آنها را نمی ChildLine," پالم گفت. "این یکی از چالش ها در کار ما امروز که اجرای قانون بسیار متفاوت لنز و نقش از رفاه کودکان. اجرای قانون است که به دنبال برای گفتن وجود دارد جرم در اینجا است که ممکن است آنها را می دانم که حتی اگر وجود ندارد یک جرم وجود دارد می تواند یک نیاز برای ارائه خدمات و پشتیبانی برای کودک و خانواده است."

راه حل

طرفداران و مقامات بهداشت فدرال هر دو موافق و برخی از راه حل می تواند اجرا شود.

در پنسیلوانیا و در سراسر کشور قوانین باید تغییر نیاز به کودکانی که مشکوک بودن دختر برای ارزیابی شود توسط یک حرفه ای پزشکی آموزش دیده در کودک آزاری تشخیص است. بیش از حد اغلب یک مسئول پرونده با هیچ آموزش پزشکی است که از چپ به تعیین اگر یک کودک از لحاظ جسمی و یا جنسی مورد آزار قرار گرفته. یک پزشک ممکن است تشخیص یک بیماری مقاربتی در حالی که یک مسئول پرونده ممکن است فرض کنیم یک کودک بثورات پوشک و ترک است که کودک در یک سوء استفاده از خانه, او گفت:.

باید وجود داشته باشد یک فشار به اطلاعات بیشتر (و داده) کودک مرگ و میر. در اوایل این سال قانون معرفی شده در کنگره به آدرس که نهایی تعداد از کودکان در حال مرگ از "کودک آزاری و غفلت" است و به احتمال زیاد یک undercount.

"این قانون به رسمیت شناخته شده است که پایگاه اعداد به سادگی در سوء استفاده از کودکان اطلاعات کافی است" پالم گفت. "ما نیاز به نگاه در مراقبت های بهداشتی اطلاعات از خو یش/بازرسان پزشکی و غیره."

مراکز مدیکر و مدیکید خدمات باید به روز رسانی استانداردهای خود را. دفتر بازرس کل توصیه می کند که مراکز مدیکر و مدیکید خدمات موضوع هدایت به اطلاع متحده است که انجام یک تجزیه و تحلیل داده ها از پزشکی ادعا می کند می تواند کمک به شناسایی حوادث بالقوه سوء استفاده و یا غفلت. بازرس کل همچنین توصیه مراکز مدیکر و مدیکید خدمات ارزیابی کفایت موجود فدرال مورد نیاز برای گزارش مشکوک به کودک آزاری و غفلت از خدمات درمانی بهره مند و تعیین اینکه آیا آنها باید تقویت شود.

مراکز مدیکر و مدیکید خدمات مورد توافق با توصیه دوم اما نه برای اولین بار. دفتر گفت: اکثر موارد نمونه های شناسایی شده در این گزارش فدرال رخ داده در یک خانه و یا محل عمومی که سقوط تحت سیستم مدیریت محتوای صلاحیت برای فدرال نظارت.

در ضمن Roy گفت: چیزی وجود دارد که هر کس می تواند انجام دهد اگر آنها نقطه مشکوک به کودک آزاری است.

"اگر مردم چیزی را ببینید لطفا چیزی می گویند," او گفت:. "اگر یک گزارش ساخته نیست مناسب مقامات نمی تواند اقدام مناسب است."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب