قایقرانی دور از سانتا باربارا بندر در یک بیماری همه گیر

وقتی که می آید به معاشرت در یک گروه کوچک از سه به پنج نفر چند فعالیت در فضای باز می تواند نسبت به قایقرانی. سا

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

وقتی که می آید به معاشرت در یک گروه کوچک از سه به پنج نفر چند فعالیت در فضای باز می تواند نسبت به قایقرانی. سانتا باربارا یکی از بزرگترین زمین های بازی برای این فعالیت فقط در خارج از آن بندر و حتی یک ارابه مخصوص حمل الوار از جمله محبوب کاتالینا کاپری فراهم می کند فضای کافی برای امن و تعامل با یا بدون ماسک. یک گروه از سه نفر نشسته چند پا از هم جدا می توانید تعداد نسیم نه تنها به قدرت سفر خود را, اما همچنین برای رفت و برگشت هوا در اطراف آنها را روشن از بسیاری از قطرات موجود در هوا منتشر شده توسط مکالمه عادی. این یک راه ایده آل برای در آغوش دوباره حس آزادی است که می آید با آزادانه حرکت طبیعی.

ماسک برای سفر از بندر پارکینگ به نقطه خود را از سوار و به برخی از مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب اگر قایق شما قصد استفاده از یکی که در دسترس دیگر ملوانان. مواظب تیز نگه دارید به شما به عنوان حرکت کانال ها که منجر به از درونی بندر به آن دهن بین Sandspit و استرنز اسکله به عنوان ترافیک به خصوص در تعطیلات آخر هفته می تواند قابل توجه است. Kayaks و paddleboards به اشتراک گذاری خطوط با همه شیوه ای از هنر و صنعت از پر زرق و برق کروز قایق بادبانی ارجمند به قایق های ماهیگیری, براق, مسابقه dinghies و حتی کمی خوش گذرانی بندر را روشن آب زرد تاکسی. قرمز و سبز کانال شناورها پهلو عمیق ترین بخش از بندر که در آن امن برای مانور بدون خطر ناخواسته خراش در پایین.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در حال ظهور از بندر اغلب به معنی مواجهه با یک زایش ملایم از شمال غربی است. سر تا به بريدن وقتی که شما می بینید آشنا قرمز و سفید بندر شناور و شروع ضمیمه عقب و جلو به بادگیر. این دوره ارائه می دهد به روز ملوان او شرط امن برای بی خیال تجربه. در حالی که crewmembers gawk موج و سوت در دریای شیرها lounging در پایه شناور شما احساس اعتماد به نفس است که همراه با شناخت و استفاده از این منطقه را کمک به ناوبری. آگاهی از حدود که در آن شما هستند و چگونه سریع شما در حال سفر و چه خواهد شد در بازگشت به بندر در هر لحظه در حال اصول رضایت بخش دریانوردی و خوب کاپیتان مهم نیست که چگونه نزدیک ساحل ممکن است به نظر می رسد و یا چقدر سرگرم کننده همه در هیئت مدیره است که با داشتن هرگز از دست دادن مهم این موضوعات.

ساحل منحنی بیرون به داخل کانال به عنوان به شما منتقل Leadbetter با شما شروع به توجه کنید که زمان خود را در بندر خشک رشد می کند کوتاه تر قبل از شما در رسیدن به جويبار و سر را در آب باز. آیا می شود جای تعجب که چگونه به سرعت شما خودتان را کاملا به دور دریایی در سفر بازگشت. با تشکر از زاویه خط ساحلی یک ضربه مستقیم و downwind نمی خواهد شما را به breakwater. در واقع downwind سفر بازگشت اغلب نیاز به کمی صبر بیشتر از این در خلاف جهت باد سفر به پیدا کردن حق سری گسترده ای می رسد به وضع بندر کارآمد می تواند یک چالش به را حتی با تجربه راننده. اما فراموش نکنید که برای لذت بردن از آن بیش از حد! همانطور که شما سر خانه روز باز خواهد شد قبل از شما مانند یک غول جواهر آبی دریا ادغام با آسمان به تک cerulean جشن تصمیم خود را به بادبان دور.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب