سفید مارلین باز به دنبال حمایت از اقیانوس شهر در میان تغییر COVID دستورالعمل

متی Prensky Salisbury ایسنامنتشر شده 3:43 PM EDT Jun 23, 2020OCEAN CITY, Md. — برنامه ریزی یک رویداد است که تس

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

OCEAN CITY, Md. — برنامه ریزی یک رویداد است که تساوی در جمعیت زیادی شده است دشوار است برای چند ماه گذشته به دلیل همیشه در حال تغییر COVID-19 بیماری همه گیر. به همین دلیل سازمان از سفید مارلین باز باید پرسید اقیانوس شهرستان برای کمک به آن.

سازمان رفت و قبل از اقیانوس شهر شورای شهر روز سه شنبه به درخواست این شهر به موضوع نامه ای در حمایت از این رویداد به عنوان رویداد کارکنان به ادامه کار با محلی و مقامات دولتی به دریافت تاییدیه های لازم برای اوت مسابقات ماهیگیری.

سازمان دهندگان این رویداد می خواستم به حمایت از این شورا اگر COVID-19 دستورالعمل های ایمنی ادامه به تغییر گفت: یوسف مور به Delmarva در حال حاضر قبل از شورای کار جلسه روز سه شنبه.

مسابقات برنامه ریزان آیا قصد لغو 2020 رویداد خواهد شد و مطابق با تمام COVID-19 دستورالعمل های ایمنی گفت: مور که نشان دهنده سفید مارلین باز است.

"اگر به عنوان مثال یکی دیگر از آژانس به تأسیسات نظامی را تایید ما می خواهم آنها بدانند که ما به شهردار و شورای شهر اقیانوس برای دریافت حمایت خود را" مور گفت.

سازمان از سفید مارلین باز پرسید اقیانوس رهبران شهرستان به موضوع "نامه ای از حمایت" برای این رویداد به دلیل یک "اقتصادی قابل توجهی راننده برای شهر شهر اقیانوس" بر اساس نامه ای مور فرستاده شده به اقیانوس شهردار ریک Meehan.

در طول جلسه شورای سهشنبه مور رفت به جزئیات در مورد چگونه برگزار خواهد شد نگه داشتن تماشاگران امن در طول این رویداد.

"ما ثبت برنامه با اقیانوس شهرستان پارک ها و تفریح و سرگرمی بخش درخواست استفاده از پایه کنار خیابان سوم ballfield برای داشتن یک نمایش مجازی از سفید مارلین باز به محدود کردن تعداد افرادی که می آیند در غیر این صورت به بندر جزیره" مور گفت.

در خیابان سوم محل سازمان امیدوار به ایجاد یک "خانواده-فضای دوستانه" مور گفت. که می تواند شامل مشاهده از وزن ها در 1-2 صفحه نمایش بزرگ و با داشتن آب و غذا در دسترس برای خرید.

در هر دو خیابان سوم و بندر جزیره, مکان, جمعیت محدود خواهد شد به هر Worcester County Health Department حکم مور گفت. برای پیگیری حضور و غیاب و ظرفیت, سازمان برنامه ریزی به مردم رنگی دستبند.

"من فکر می کنم همه شما می دانید که در طول تاریخ سفید مارلین باز شده است بسیار امنیتی آگاه" مور گفت. "ما به دنبال خواهد داشت که در این نقطه در زمان علاوه بر داشتن امنیت بیشتر پرسنل است که در واقع اطمینان حاصل شود که اجتماعی فاصله و یا هر آنچه مورد نیاز هستند و سپس در محل."

این شورا رای 6-0 به موضوع نامه حمایت از سفید مارلین باز پس از مور نظر است.

سازمان دهندگان سفید مارلین باز اعلام کرد در یک پست در Facebook در ماه گذشته است که این رویداد را به عنوان برنامه ریزی شده برای سال 2020 است. این مسابقات که به جای برنامه ریزی شده در Aug. 3-7.

"ما خواهد شد البته به دنبال دستورالعمل دولت در تماشاگر جمعیت اندازه" سازمان گفت: ممکن است. "در این زمان ما نمی دانیم که چه کسانی محدودیت خواهد بود در ماه اوت است."

این مسابقات آغاز شد و در سال 1974 توسط جیم Motsko است و در صورتحساب یا لیست به عنوان یکی از بزرگترین و ثروتمندترین billfish مسابقات در جهان است. این رویداد برجسته بیش از 100,000 شرکت کنندگان و اهدا بیش از 63 میلیون دلار در پول جایزه از طریق سال.

بیشتر: درایو-در فیلم رقص در ساحل احزاب; اقیانوس شهرستان به ارمغان می آورد حوادث تابستان

بیشتر: Trimper را سوار می افزاید: یکی از جاذبه های جدید برای پارک

در سال 2019 به تنهایی بیش از 400 قایق های شرکت کننده در این رویداد برای 6.1 میلیون دلار در پول جایزه.

در طول این مسابقات را پوشش می دهد که پنج روز قایق سر را قبل از طلوع آفتاب به گرفتن سفید مارلین آبی مارلین ماهی تن, wahoo, کوسه اره ماهی و/یا دلفین ماهی. اگر آنها گرفتن یکی و آن را مطابق با اندازه خاص مورد نیاز آنها را به وزن.

وزن-ins معمولا جذب جمعیت زیادی به مردم صبر کنید تا ببینید چه ماهیگیر گرفتار شده اند در حالی که در دریا.

بیشتر: سفید مارلین باز کردن برنامه به جلو حرکت می کند را به عنوان برنامه ریزی شده در اووشن

بیشتر: اول سفید مارلین فصل در اووشن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن