می تواند COVID به طور دائم درمان سانتا باربارا به سر می برند زندان است ؟

یکی از درخشان ترین نقره ای پوشش در غیر این صورت فاجعه coronavirus همه گیر شده است و این کاهش چشمگیر در شهرستان

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

یکی از درخشان ترین نقره ای پوشش در غیر این صورت فاجعه coronavirus همه گیر شده است و این کاهش چشمگیر در شهرستان سانتا باربارا زندان متوسط روزانه جمعیت و یا ADP. از اواسط ماه مارس زندان ADP شده است کاهش می یابد و تقریبا 37 درصد از 900-950 مردم به 550-600 مردم — بالاترین آن بوده است در دهه — به منظور به حداقل رساندن خطر عفونت و انتقال درون محدود و متراکم تسهیلات.

این چهار شنبه, جولای 16, هیئت ناظران را بررسی خواهد کرد که آیا این تغییر می تواند دائمی است. آنها را بشنود, ارائه, از Undersheriff برنارد Melekian در حال حاضر دستیار شهرستان اجرایی. "مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در روز یادبود باعث اعتراض ملی برای بیشتر قومی و عدالت اجتماعی به ویژه در زمینه عدالت کیفری" او نوشت در گزارش خود. "در بررسی جنبه های مختلف سیستم عدالت کیفری در این شهرستان یکی از مهم ترین مسائل است که نیاز به کاهش تعداد زندانی مردم است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Melekian نسبت کاهش در ADP به سه استراتژی اصلی — سازمان های اجرای قانون نوشتن بیشتر استناد به جای ساخت فیزیکی دستگیری در میدان; منطقه وکیل و مدافع بخش افزایش تعداد افرادی که در زیر منتشر شد pretrial نظارت و بدون نظارت الکترونیکی; و روان-سلامت برنامه های هدایت بیشتر مردم به بحران تثبیت و جدی مراکز به جای زندان است.

Melekian نیز ذکر ویژه شهرستان نسبتا جدید co-response team, یک معاون کلانتر و رفتاری سلامتی متخصص که پاسخ هم به تماس افراد دچار روان-سلامت بحران. "این برنامه شده است بسیار موفق" Melekian گفت و اشاره کرد که از ماه مارس تا آوریل سال 2020 به تنهایی شرکت تیم های واکنش در پاسخ به 759, تماس, تنها 10 (1.3 درصد) که منجر به بازداشت.

"ADP کاهش تولید شده توسط COVID پاسخ پروتکل شده است روشن و قابل توجه" Melekian گفت. "آنچه که کمتر روشن است که در دراز مدت امنیت عمومی اثرات این کاهش به زندان جمعیت است." در حالی که به طور کلی جنحه را کاهش 31.6 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته Melekian توضیح داد: برخی از انواع جنایات در تعداد افزایش یافته است به طور عمده larceny و سرقت خودرو است که شروع به پریدن کرد و با 31.8 درصد و 17.6 درصد بود. ضرب و جرح و سرقت با این حال کاهش 12.5 درصد و 26.1 درصد بود.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن