دادگاه رد UC آزار و اذیت جنسی کت و شلوار کلاس اقدام

سازمان حفاظت محیط زیست v. رجنت از دانشگاه کالیفرنیا در یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام مربوط به دانش آموزان,

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

سازمان حفاظت محیط زیست v. رجنت از دانشگاه کالیفرنیا در یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام مربوط به دانش آموزان, متهم به آزار جنسی اخراج شد توسط Alameda County Superior Court در روز پنج شنبه.

در سال 2018 ایالات متحده, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos او منتشر شد تغییرات پیشنهادی به عنوان نهم که شامل "روند حمایت" برای تمام دانش آموزان و نیاز زنده جلسات به صورت رسمی آزار و اذیت جنسی شکایت. پس از این تغییرات در دسامبر 2018, یک تصمیم دادگاه استیناف حکم داد که پاسخ دهندگان حق دارند به صلیب بررسی مدعیان حق دادرسی در آموزش عالی و مناسب به مدارک جلسات برای همه درخواست.

هر چند 2018 مورد نگران دانشگاه کالیفرنیای جنوبی حاکم بود و پس از آن اعمال می شود به تمام دولتی و خصوصی و موسسات آموزش عالی در ایالت کالیفرنیا است.

در پاسخ UC سیستم خود را تغییر خشونت جنسی و آزار و اذیت جنسی سیاست که مبنایی برای این کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام ظ توسط وکیل علامت هاتاوی به نمایندگی از دانش آموزان منظم تحت دانشگاه قبلی 2015 آزار و اذیت جنسی و خشونت های جنسی سیاست.

با توجه به اسناد و مدارک قانونی از این مورد اقدام کلاس در نظر گرفته شده است به نمایندگی از همه UC دانش آموزانی که تحت این دانشگاه اعمال سیاست های دانشگاه و فعالیت های سازمان ها و دانش آموزان در مورد خشونت های جنسی و آزار و اذیت مواجه تعلیق و یا دیگر جدی گرفته شده ،

این کلاس شامل دانش آموزان که موارد مشخص شده در اعتبار بودن مرکزی برای بررسی یافته و در آن سوال و بازجویی از متقاضیان و شاهدان نه ارائه شده توسط خود دانشگاه.

کلاس اقدام نشان دهنده سوم اصلاح دادخواست برای این مورد است.

دادگاه در زمان موضوع را با ابهام از شاکی تعریف از کلاس. به طور خاص این دادگاه نشان داد که "تعلیق و یا دیگر شدید تحریم" بخشی از مدارک تحصیلی کلاس تعریف "شدید" بیش از حد مبهم.

علاوه بر این دادگاه موضوع را با امکان غایب کلاس های اعضا امکان شناسایی خود را به عنوان اعضای.

عمل کلاس اخراج شد بر این اساس که هر مورد موجود در با توجه به بررسی به صورت جداگانه با توجه به هاتاوی.

UC دفتر رئیس جمهور سخنگوی Stett هالبروک گفت: در ایمیلی که به دانشگاه است "خوشحال" با دادگاه را به رسمیت شناختن فرد adjudications.

"دانشگاه کالیفرنیا متعهد به ارائه یک فرآیند حل برای آزار و اذیت جنسی که رفتار احزاب نسبتا و با شفقت و نتایج فقط در نتایج" هالبروک گفت: در ایمیل. "با رد این کلاس ادعای دادگاه به رسمیت شناخته شده و ذاتا فردی طبیعت از هر قضاوت و اهمیت ارزیابی شرایط منحصر به فرد از هر مورد."

با توجه به هاتاوی حاکم خواهد بود به دادگاه تجدید نظر.

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن