coVID-19 اختلاف داده ها در خانه های سالمندان گزارش ادامه

Jo CiavagliaBucks County Courier Times منتشر شده در 2:42 PM EDT Aug 14, 2020آن انتخاب به مقامات دولتی بهداشت د

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

آن انتخاب به مقامات دولتی بهداشت در تاریخ 4 اوت گزارش داد که پنج کارمند مثبت برای coronavirus از ماه مارس در خانه سالمندان است که بخشی از جامعه زندگی ارشد وارمینستر خود را آزمایش کردند.

یک هفته بعد، تعداد به آمار بعید است 41، با توجه به ایالت پرید.

خانه سالمندان تنها در شهرستان باکس نبود -- یا پنسیلوانیا -- برای تجربه اختلاف قابل توجهی در COVID - 19 عفونت گزارش شده به دولت ، با توجه به لیست اخیرا منتشر شده از داده های تسهیلات.

نوزده نفر از 25 دلار از خانه های پرستاری شهرستان گزارش داده ها به حال هیچ کارکنان تست مثبت برای COVID-19 از اوت 10، با توجه به آخرین اطلاعات سطح تسهیلات منتشر شده توسط وزارت بهداشت دولت است.

اما یک هفته قبل، 26 امکانات گزارش داده های عفونت به حال کارکنان تست مثبت در برخی از نقطه، با توجه به دولت است. در شهرستان باکس ۳۲ مرکز پرستاری ماهر وجود دارد.

تفاوت های داده های مشابه در خانه های سالمندان دیگر در سراسر ایالت، با توجه به بررسی آخرین داده های هفتگی، مورد توجه قرار گرفت. در بیشتر موارد، دولت ارسال شده هیچ کارکنان تست مثبت برای COVID-19 در مکان های که در آن یک هفته قبل از آن وجود داشته است تست مثبت است.

بیشتر: هزینه COVID -19 اشتباهات : پنسیلوانیا خانه های پرستاری در میان موج دوم COVID -19

بیشتر: هزینه COVID -19 اشتباهات : پنسیلوانیا خانه های پرستاری در میان موج دوم COVID -19

یک سخنگوی بهداشت دولتی روز جمعه اذعان کرد که این بخش از "برخی از مسائل" با گزارش اطلاعات تسهیلات آگاه است و در حال کار برای تعیین مشکل است.

نات واردل گفت: «ما مطمئن نیستیم که این به این دلیل است که امکانات موارد جدید را گزارش می کنند و نه داده های تجمعی، آن طور که لازم است، اگر خطاهای ورودی کلیدی باشد، یا مسئله چه چیزی است» "ما در حال کار برای دریافت به پایین از این برای اطمینان از این داده ها تا آنجا که ممکن است دقیق است."

در ماه مه، پنسیلوانیا دستور داد که دارای مجوز های پرستاری ماهر خانه، مراقبت های شخصی و امکانات زندگی کمک گزارش روزانه تعداد تجمعی از ساکنان و کارکنان تست مثبت برای coronavirus، و همچنین مرگ و میر ساکنان.

این اطلاعات سطح تسهیلات از ۱۹ مه به صورت عمومی در دسترس بوده است، هر چند مقامات دولتی بهداشت اذعان دارند که سه ماه بعد مشکلات با دقت داده ها ادامه دارد.

در شهرستان مونرو در نزدیکی Poconos، سه از چهار خانه پرستاری آن گزارش تست کارکنان مثبت از یدلایمخیرات اوت 4; هفته بعد، هیچ یک از کارکنان تست مثبت، با توجه به داده های دولت بود.

در شهرستان ایر، توپ Pavillon رفت از هیچ کارکنان تست مثبت از اوت 4 به 19 در اوت 10. ادينبورو مانور از نه نفر از کارکنان آزمايش مثبت به صفر در طول همان دوره رفت.

هر شش خانه سالمندان در شهرستان Beaver گزارش هیچ کارکنان تست مثبت در آخرین گزارش دولت، از جمله مرکز توانبخشی برایتون، محل بدترین شیوع خانه سالمندان COVID-19 در ایالت.

یک هفته پیش از آن، نیمی از این امکانات دارای تست مثبت کارکنان بودند، از جمله برایتون، که گزارش داد که 113 کارکنان تست مثبت از ماه مارس، با توجه به دولت.

شهرستان یورک فقط شش خانه سالمندان گزارش داده بود هیچ کارکنان تست مثبت COVID-19 در 4 اوت، اما تعداد گزارش صفر مثبت تست کارکنان پریدنبه 9 در آخرین گزارش.

در میان گسترده ترین اختلاف در نتایج عفونت کارکنان شامل سه خانه سالمندان توسط HCR ManorCare، که دارای امکانات در شهر های Bucks و Montgomery.

خانه سالمندان این شرکت در دالاستاون رفت از هیچ کارکنان تست مثبت به 32؛  ManorCare یورک-نورث از ۳۸ کارمند تست مثبت به ۱۴ رفت و دادگاه مانورکار کینگستون، همچنین در یورک، از کمتر از چهار کارمند تست مثبت به ۱۴ در یک هفته رفت.

ManorCare دیدم اختلاف مشابه توضیح داده نشده در تاسیسات دره هانتینگتون خود را در مونتگومری شهرستان، در نزدیکی فیلادلفیا. در همان دوره هفته، تست مثبت کارکنان از هشت به 28، با توجه به ایالت، پرید.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن