سرپرست دالاستاون توصیه می کند بدون ورزش پاییز و یادگیری کاملا مجازی

مات Allibone یورکروزانه رکورد منتشر شده در 1:38 PM EDT Aug 19, 2020مدرسه منطقه دالاستاون سرپرست منطقه دکتر جاش

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

مدرسه منطقه دالاستاون سرپرست منطقه دکتر جاشوا عروسک توصیه کرده است که منطقه حرکت به یادگیری کامل مجازی تا حداقل دسامبر 4 و لغو تمام برنامه های ورزشی در پاییز این پاییز است.

دکتر عروسک در نامه ای به جامعه فرستاده شده در دستور کار برای جلسه هیئت مدیره منطقه پنجشنبه ساخته شده است. او قصد دارد تا توصیه خود را در این نشست ارائه کند.

این نشست عملاً ساعت ۷:۳۰ بعد از شب برگزار می شود و در کانال یوتیوب این منطقه به طور زنده پخش خواهد شد.

هیئت مدیره مدرسه دالاستاون تصویب یک برنامه بهداشت و ایمنی به یادگیری در فرد از سر گرفته با گزینه های سایبری در دسترس در تاریخ 16 ژوئیه. اما دکتر عروسک در نامه خود نوشته است که «شرایط اطراف همه گیر COVID-19» از آن زمان تغییر کرده است.

که شامل قرنطینه ۱۴ روزه برای ۱۰۵ دانش آموزان کمپ گروه دبیرستان ی منطقه دالاستاون و هشت کارمند گروه به دلیل «ارتباط نزدیک با فردی که به عنوان یک مورد احتمال برای COVID-19 تلقی می شود»، بر اساس نامه عروسک است. قرنطینه توسط اداره بهداشت پنسیلوانیا هدایت شد.

همچنین دستورالعمل های تغییری از طرف وزارت آموزش و بهداشت دولتی وجود داشته است، از جمله این نیاز هفته که همه دانش آموزان در تمام اوقات در مدرسه، بدون در نظر گرفتن توانایی های دور اجتماعی، پوشش چهره می پوشند.

عروسک در نامه نوشت: «(که) به مدل ارائه شده قبلی ما از دستورالعمل آجر و ملات، لبه دار تلقی می شود.

بیشتر: به عقب به مدرسه: در فرد، مجازی یا ترکیبی؟ در اینجا آنچه در منطقه محلی برنامه ریزی برای انجام

بیشتر: به عنوان PIAA به سمت تصمیم گیری در ورزش پاییز، در اینجا چگونه ما به اینجا و چه بعدی

همچنین دالاس تاون دارای "تعداد فزاینده" از کارکنان قادر نیست یا برنامه ریزی برای بازگشت به کار در پاییز سال این، و تعداد محدودی از جایگزین، با توجه به نامه.

پیشنهاد عروسک را به منطقه مدرسه باقی می ماند در یک مدل کامل مجازی برای سه ماهه اول آن، که اجرا می شود تا دسامبر 4. همچنین این کار باعث لغو تمام فعالیت های دانشجویی در فرد علاوه بر ورزش.

عروسک در این نامه نوشت: «من اثرات این موضوع قطب شکننده را کاملاً تشخیص می دهم و دیگر باور ندارم که دستورالعمل ها و دستور العمل ها برای ناحیه ای از ۶۴۱۵ دانش آموز قابل تمرین هستند» "به طوری که ما می توانیم در تعهد خود را به حداکثر رساندن ایمنی دانش آموزان، معلمان و کارکنان ثابت قدم باقی می ماند، و به مدیریت تولیدی تحویل آموزش و پرورش به دانش آموزان ما در یک رویکرد سازگار و منسجم، آن را با قلب سنگین است که من خواهد شد ارائه توصیه زیر را به هیئت مدیره مدرسه ما است."

اگر توصیه تایید شود، دالاستاون اولین منطقه مدرسه ای در شهرستان یورک یا لیگ یورک آدامز برای لغو ورزش های پاییزی خواهد بود. مدارس دیگر منطقه ۳، از جمله میلتون هرشهی و خواندن، قبلاً این تصمیم را گرفته اند.

Dallastown تصویب اصلی خود را از Resocialization ورزش و فعالیت های طرح ، که اجازه دانش آموز - ورزشکاران برای شروع تمرینات تابستانی داوطلبانه ، در تاریخ 25 ژوئن.

هنگامی که از چهارشنبه پرسیده می شود که تیم های مدرسه هنوز هم تمرینات داوطلبانه را تا زمانی که تصمیم گیری می شود برگزار می شود، سال اول دالاستاون مدیر ورزشی چاد Bumsted گفت :" در این مرحله ما در حال ادامه عملیات است." او به اظهار نظر بیشتر به دفتر ارتباطات این ولسوالی اشاره کرد.

PIAA قصد دارد این جمعه رای دادن در مورد اینکه آیا برای شروع فصل ورزش پاییز هفته آینده. بسیاری از لیگ ها در سراسر ایالت - از جمله YAIAA - تصمیم گرفته اند شروع ورزش را تا سپتامبر به تاخیر بیندازن.

اکثر مدارس در شهرستان یورک برنامه ریزی کرده اند تا سال مدرسه را با مدل های یادگیری به طور شخصی یا ترکیبی آغاز کنند. منطقه مدرسه ساحل غربی با یادگیری کاملا مجازی آغاز خواهد شد.

شهر نیویورک مدرسه منطقه در اجرای یادگیری کاملا مجازی برای ترم اول چهارشنبه رای گیری، اما برنامه هیئت مدیره این منطقه را ذکر نمی کند لغو بالقوه ورزش دبیرستان.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب