آیا کمالا هریس به جو بایدن کمک می کند تا آرای انتخاباتی مهم پاپ را به دست بیاورند؟ شايد يه کم

J.D. Prose منتشر شده در 6:17 EDT اوت 11, 2020جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات روز سه شنبه انتخاب ایالات

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات روز سه شنبه انتخاب ایالات متحده سن کمالا هریس به همسر خود را در حال اجرا در پاییز امسال ، اما معاون رئیس جمهور انتخاب می کند به ندرت در تعیین نتایج انتخابات مهم ، گفت : دانشمندان سیاسی.

کریستوفر بوریک، استاد علوم سیاسی و مدیر موسسه افکار عمومی کالج ماهلنبرگ در آلنتاون گفت: «شواهد زیادی وجود نداره که نشان دهد نامزدهای معاونت رئیس جمهور تاثیر زیادی دارد.

هریس، دموکرات کالیفرنیا، به دنبال نامزدی ریاست جمهوری حزب، اما در ماه دسامبر انصراف داد. او اولین زن رنگی است که در بلیط یک حزب بزرگ اجرا می شود.

Borick و دو معاصر، فرانکلین و مارشال کالج تری مدونا و چتم دانشگاه جنی شیرین کوشمن، گفت: در حالی که رسانه ها و عوامل سیاسی عشق به پیش بینی و دور کردن رفت و برگشت معاون رئیس جمهور، هر که به ندرت در میان رای دهندگان به حرکت سوزن در هر راه قابل توجهی.

شیرین کوشمن، استادیار چتم در پیتسبورگ گفت: «فکر نمی کنم این قدر مهم است.

تنها به عنوان مثال بوریک و مدونا، استاد و مدیر مرکز سیاست و امور عمومی در فرانکلین و مارشال در لنکستر، از یک نامزد معاون رئیس جمهور داشتن تاثیر دادن جان اف کندی انتخاب لیندون بی جانسون به عنوان همسر در حال اجرا خود را در سال 1960 در یک بازی در نهایت موفق برای برنده شدن در تگزاس بود.

مهم ترین: تقریبا هیچ به نامزد رئیس جمهور رای به دلیل معاون در حال اجرا همسر، مدونا گفت:. بهترین قانون برای نامزد معاونت ریاست جمهوری این است که " ضرری نکن"

شیرین کوشمن افزود که داشتن یک زن سیاه پوست در بلیط احتمالا می تواند به بایدن کمک کند تا تعداد رای دهندگان سیاه پوست را در فیلادلفیا و پیتسبورگ افزایش دهد. سوال ، او گفت ، این است که آیا هریس می تواند مردان سیاه پوست که به رئیس جمهور دونالد ترامپ رای دادند را متقاعد کند که در حال حاضر با بایدن.

بیشتر: بایدن ترامپ را در طول توقف برای دفاع از پرچم کنفدراسیون به ضرب و تاز در می کند

شیرین کوشمن که پیشنهاد کرد که این کار با هیلاری کلینتون عامل نژادی زیادی نیست، بلکه «سکسگرایی بیشتر در بازی» است، گفت: «ما باید به یاد داشته باشيم که ۱۴ درصد از مردان سیاه پوست به ترامپ رأی دادند و یک کل ّه بیشتر در خانه ماندند.»

بوریک گفت امسال «کمی متفاوت» است زیرا بایدن ۷۷ سال دارد و از خود به عنوان یک «چهره انتقالی» به دور از ترامپ و بازگشت به حکومت سنتی تر نام می بره. در این زمینه، او گفت که معاون رئیس جمهور انتخاب "طول می کشد در اهمیت بیشتری" به عنوان او می تواند به عنوان یک نامزد برجسته ریاست جمهوری در سال 2024 دیده می شود.

بوریک در مورد یک همسر در حال اجرا گفت: «به طور کلی، شما نمی خواهید هیچ آسیبی به شما وارد شود.»

بحث در مورد استخر معاونت ریاست جمهوری هنگامی که هریس، از کالیفرنیا، و سوزان رایس، مقام سابق دولت اوباما در نظر گرفته شد، نامزد های نهایی برتر، Sweet-Cushman گفت: هریس یک "شرط امن" برای بایدن با تجربه خود را در سنا و سابقه به عنوان یک دادستان بود.

بیشتر: بایدن، ترامپ فشار جدیدی برای برنده شدن رای دهندگان در میدان نبرد پنسیلوانیا

تا کنون، کمالا هریس بهترین کمپین است و انرژی و شور و شوق بیرون رفتن و انجام راهپیمایی های مبارزاتی را دارد، اما ما در سال ۲۰۲۰ این کار را نمی کنیم.

بوریک گفت هریس از انتخابات ریاست جمهوری اش «آزمایش نبرد» کرده است. او گفت: "او قطعا دارای سابقه رای گیری است که کاملا با تنظیمات چپ همتراز است، ".

یکی از بلوک های مدونا، مدونا خاطر داشت، زمان هریس به عنوان دادستان است، که می تواند برخی از رای دهندگان متکبر چپ را خاموش کند. او گفت: «او دادستان سرسختی به عنوان ای جی در کالیفرنیا بود» "که می تواند یک مشکل برای او ارائه."

Madonna توصیف هریس به عنوان "تقریبا پیشرو در مسائل عمده."

در مجموع، بوریک گفت هریس برای بایدن در پنسیلوانیا سود خواهد داشت. او گفت: "او می تواند درخواست تجدید نظر خوب در مناطق مانند فیلادلفیا و پیتسبورگ که در آن افراد به دنبال داشته باشد که دیدگاه های مختلف از نظر جنسیت، نژاد و سن، او گفت.

در یک توئیتر، بایدن هریس را «یک مبارز بی باک برای پسر کوچک، و یکی از بهترین خدمتگزاران عمومی کشور» نامیده است.

ایالتی سن خیابان شریف، دی-فیلادلفیا، نایب رئیس حزب دموکرات پنسیلوانیا نیز در توییتر به هریس تبریک گفت، و اضافه کرد: "من مشتاقانه منتظر همکاری با این تیم پویا برای پس گرفتن کاخ سفید و تبدیل PA #BackToBlue."

ایالات متحده سن باب کیسی، دی اسکرانتون، بیانیه ای منتشر کرد که در آن او گفت هریس "معاون عالی رئیس جمهور خواهد بود" و کار خود را در کنگره ستایش کرد.

کیسی در بیانیه ای گفت: «در سنا، او رهبر تلاش برای کمک به خانواده های کارگری بوده است تا پایان ملاقات و اصلاح سیاسی در آمریکا را به پایان ببخشد» به عنوان عضو کمیته قضایی سنا، او اداره ترامپ را پاسخگو نگه داشته است. من می دانم که او برای خانواده های پنسیلوانیا و مشاغل به عنوان معاون رئیس جمهور مبارزه خواهد کرد."

ترامپ مشاور ارشد کمپین کاترینا پیرسون هریس را درد می کند و ادعا می کند که او «رکورد خود را به عنوان دادستان دفن خواهد کرد» تا به «ضد پلیس تندروها» در میان دموکرات ها درخواست تجدید نظر کند.

در تلاش ناموفق ش برای ریاست جمهوری، کمالا هریس با کمال احترام مانیفست رادیکال چپ را در آغوش گرفت و خواستار دریافت تریلیون ها دلار مالیات جدید و حمایت از دولت برنی ساندرز در زمینه مراقبت های بهداشتی شد." "او نثابت می کند که جو بایدن یک پوسته خالی است که با دستور کار افراطی رادیکال ها در سمت چپ پر شده است."

J.D. Prose می نویسد برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا ایالتی دفتر کاپیتول. بهش دست jprose@timesonline.com.

88801100011088Pa. ناظران سیاسی می گویند سناتور کالیفرنیا ممکن است کمک به افزایش حضور سیاه در ایالت کیستون برای دموکرات جو بایدن.
    
...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن