کاوش در سراسر جهان: موزه مجازی تورهای

بسیاری از ما هنوز هم bummed مورد سقوط ما برنامه های تابستانی. من می دانم که من قرار بود در یک هواپیما به یک گر

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

بسیاری از ما هنوز هم bummed مورد سقوط ما برنامه های تابستانی. من می دانم که من قرار بود در یک هواپیما به یک گرمسیری محل دور و در چند روز. در عوض, من در حال حاضر در بستر من در sweatpants. در حالی که ساکن در خانه فوق العاده بی حوصله شروع کردم به نگاه کردن به مکان های مختلف می تواند زمانی که قرنطینه است و زمانی که من در نهایت می تواند هاپ در یک هواپیما.

من در بر داشت یک موزه است که تبلیغ شده بود که در حال حاضر ارائه تورهای مجازی. به عنوان یک مشتاق موزه رونده, من گم شده احساس راه رفتن را از طریق اتاق های پر از هنر است. به امید تحقق اصرار من برای کشف یک موزه جدید و سفر من نگاه به این پدیده جدید از موزه مجازی تور و جمع آوری یک لیست از آنهایی که من آرزو می کنم من می تواند بازدید در فرد در حال حاضر. چه راهی بهتر از کاوش در دنیای دیجیتال از هنر ؟ در اینجا برخی از پیشنهادات من در زیر.

این Solomon R. Guggenheim Museum

این Solomon R. Guggenheim Museum در شهر نیویورک است که شناخته شده برای آن معماری طراحی شده توسط فرانک لوید رایت. این موزه مجازی تور اجازه می دهد تا شما را به سرگردان را از طریق معروف آن برای سالن های ساعت و همچنین تعامل با هنر پست مدرن در طول راه. آن است که قطعا یک زیبایی شناسی من می خواهم می خواهم برای خانه من و من به شدت توصیه به ساخت راه خود را به خوبی شناخته شده swiveling گردشگاه.

São Paulo, موزه هنر

واقع در سائو پائولو, برزیل, São Paulo, موزه هنر بازدید کنندگان ارائه می دهد توانایی برای تجربه , برزیلی, سیاه و آسیایی, هنر, قطعات آویزان بر روی صفحه نمایش مانند آنها شناور از هوا! مصرف این تور مجازی تنها ساخته شده من می خواهم به دیدار برزیل و حتی بیشتر. رویای من از دیدن نوآوری و زیبایی این موزه در فرد است. آن ممکن است را ساخته اند یک سفر به آمریکای جنوبی پرش به بالا چند لکه در سفر من لیست خواسته و اگر شما را به تور مجازی در وب سایت خود مطمئنا شما ببینید که چرا.

موسسه Courtauld هنر

The Courtauld موسسه هنر در لندن, انگلستان شد و در حال حاضر طولانی را برای نوسازی قبل از گسترش COVID-19. پس از آن ارائه شد یک موزه مجازی تجربه قبل از آن حتی محبوب است. بازدید کنندگان سایت توانایی دیدن آثار معروف از استعداد وینسنت ون گوگ و بسیاری دیگر از هنرمندان امپرسیونیست. این تور به حال من مایل به بررسی برخی از آبرنگ رنگ لوازم دفعه بعد که به فروشگاه بروید. شاید این تور را به شما الهام بخش نیاز به هاپ در قرنطینه نقاشی روند.

گالری ملی پیروزی

در گالری ملی ویکتوریا در ملبورن استرالیا به نمایش برخی از محبوب ترین و قابل توجه هنر معاصر در حال حاضر. "Keith Haring | Jean-Michel Basquiat: عبور از خطوط" و "Kaws: همراهی در عصر تنهایی" دو باید ببینید نمایشگاه که در دسترس هستند از آسایش در اتاق خواب خود را. برای همه repping Haring یا Kaws در لباس های خود را, شما نا امید نمی شود با هنر واقعی خود را نصب. آن را به ایده های خود را از هنر معاصر به یک سطح جدید.

برخی از گزینه های در این لیست, من در واقع هرگز از شنیده می شود تا از آخرین هنر پر جستجو در گوگل. قبل از همه گیر من نمی ممکن است قادر به دیدن برخی از این قطعات هنری و یا زمان برای یادگیری در مورد فرهنگ به این موزه های مختلف. بنابراین امکان استفاده از این پوشش نقره ای و لذت بردن از دسترسی تجربه بسیار محترم هنر از سراسر جهان از راحتی از خانه خود را.

تماس با ماریسا Boling در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب