'شدید جداسازی سلول های ممنوع از سانتا باربارا زندان شهرستان

در دستیابی به موفقیت در حل و فصل آخرین جمعه شهرستان سانتا باربارا و خود کلانتر, توافق در یک کلاس طرح دعوی در د

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

در دستیابی به موفقیت در حل و فصل آخرین جمعه شهرستان سانتا باربارا و خود کلانتر, توافق در یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام وی از سوی مامورین شرایط نا امن در اصلی زندان — از جمله ممنوعیت "شدید جداسازی سلول" و افزایش شدید خارج از سلول زمان برای زندانیان.

این طرح دعوی در دادگاه موری v. شهرستان سانتا باربارا در ماه دسامبر ثبت شد 2017 و نام زندانیان رس مارتین برت موری دیوید Franco, Shareen جابجا اریک براون و ماریا تریسی به عنوان شاکیان. این لیست سانتا باربارا شهرستان و کلانتر را به عنوان متهمان.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


کت و شلوار مدعی است که شرایط زندگی در اصلی زندان به سر می برند و غیر بهداشتی. بیشتر به طور خاص, آن هزینه است که کلانتر را ارائه نمی دهد کافی روان-سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان است که در آن شیوه های "مضر و استفاده بیش از حد از سلول انفرادی" و که در آن تبعیض علیه معلولین زندانیان.

"ما باید در ارتباط برقرار کردن با صدها نفر از مردم برگزار شد در شهرستان سانتا باربارا زندان و شنیده می شود دوباره و دوباره است که این شرایط وجود دارد به سادگی غیر قابل تحمل" گفت: هارون فیشر, دعوی قضایی وکیل در حقوق معلولین کالیفرنیا. "طراحی و شرایط این نیم قرن پیر زندان هیچ جایی در جامعه مدرن است. ... با این حل و فصل جامعه باید انتظار پیشرفت های قابل توجهی در شرایط در [ ، ]"

حل و فصل نهایی می آید پس از ماه ها مذاکرات و تلاش برای از بین بردن ازدحام بیش از حد موضوع است. در نور مداوم در تلاش برای بهتر این زندان بسیاری از نقاط برای بهبود در طرح دعوی در دادگاه در حال حاضر بوده است در آثار و یا تکمیل شده قبل از رسیدن به روز جمعه حل و فصل است. شروع COVID-19 همه گیر نیز موجب تغییرات جلوتر از زمان.

کلانتر را آغاز کرده بود به دور تراشه در زندان ازدیاد جمعیت که باقی مانده است چرکین موضوع برای چندین دهه با شروع زود هنگام انتشار برنامه برای اعدام زندانیان. جمعیت بود و حتی بیشتر کاهش می یابد صفر وثیقه ابتکار در حال حاضر منقضی شده دولت در امور قضایی شورای قیمومیت که مجموعه وثیقه به صفر به صورت غیر جرایم خشونت آمیز در طول بیماری همه گیر قرار دادن جمعیت در یک تاریخی کم است.

اصلی کت و شلوار اشاره زندان میانگین جمعیت در 120 درصد از ظرفیت خود را اغلب بیش از 1100 نفر است. چرا که از اوایل صفر آزادی با قرار وثیقه, جمعیت در حال حاضر معلق در هوا در اطراف ظرفیت در حدود 570. حل و فصل نیاز است که تعدادی از زندانیان قرار داده شده در یک واحد مسکن باید محدود به بیش از ظرفیت دارای رتبه و همه باید توان یک بستر واقعی.

با توجه به طرح دعوی در دادگاه, بسیاری از زندانیان از جمله کسانی که با شرایط بهداشتی جدی و معلولیت — خواب در طبقه با توجه به ازدحام بیش از حد. هر چند حل و فصل نمی کند در یک توافق خاص حداکثر تعداد زندانیان آن نیاز شهرستان به نگه داشتن اهل بیت جمعیت در ظرفیت بدون در نظر گرفتن اگر آن را تنها در عمل قطعات اصلی زندان و یا آن را نیز در عمل به زودی-به-می شود-تکمیل شاخه شمال زندان است.

"حفظ بیشتر و کاهش زمان زندان جمعیت و کاهش رد پای این شهرستان از زندان سیستم — بدون سوال بهترین مسیر برای مقرون به صرفه و اجرای موفقیت آمیز این طرح اصلاحی" گفت: Autumn Kendrick, کارکنان, وکیل در زندان قانون ، "آن چیزی که برای انجام مناسب برای ایمنی و رفاه کلاس ما اعضا و آن را درست انجام برای Santa Barbara County جامعه در مقیاس بزرگ است."

حل و فصل نیز شرایط مندرج در اطراف زندانیان معلول است. اصلی شکایت تأکید کرد که زندانیان معلول قرار داده شد در جنوب خوابگاه 25 هر چند بسیاری از این زندانیان کف خواب بودیم به دلیل ناتوانی در جلوگیری از آنها را از خواب یک تختخواب سفری بالا. توالت و دوش مناطق نیز برآورده نمی استانداردهای معماری برای استفاده از صندلی چرخدار و عدم درستی قرار گرفتن میله حمام های و غیره.

اصلی شاکی در مورد خاک رس مارتین برت موری است 69 ساله آمریکایی یک کهنه سرباز که با استفاده از یک صندلی چرخدار با توجه به مرکزتحقيقات و اختلال استرس پس از سانحه. موری است که در خدمت زندگی بدون امکان آزادی مشروط برای قتل درجه اول.

موری متهم است که او هرگز دریافت هر گونه درمان در بازداشت به کمک با خود نشانههای PTSD با وجود درخواست های متعدد و از آنجا که از صندلی چرخدار خود او به طور مرتب مجبور به خوابیدن روی زمین. این شکایت اعلام کرد: "فعالیت به عنوان اساسی به عنوان در نظر گرفتن یک دوش یا استفاده از توالت قرار داده و آقای موری در معرض خطر آسیب در هر روز است." دیگر شاکیان در این مورد به خصوص کسانی که با بیماری های روانی به طور مشابه متهم می کند که در زندان بود و نه ارائه آنها را با درمان و حتی خودداری از تجویز دارو.

حل و فصل می پردازد این مسائل در راه های متعدد. گذشته از نیاز مردم به ماندن در زیر حداکثر ظرفیت و که هر اهل بیت اختصاص داده می شود یک بستر واقعی آن باعث روان-سلامت, خدمات, بیش از حد.

حل و فصل به ارمغان می آورد ساختار روان-سلامت برنامه نویسی به زندان برای اولین بار. یکی از مولفه های کلیدی برای برنامه نویسی اجازه می دهد تا زندانیان با مهم روان-سلامت نیاز به حداقل شش ساعت در هفته از "ساختار خارج از سلول زمان" برای گروه درمانی یا فرد برنامه نویسی و 12 ساعت در هفته "بدون ساختار خارج از سلول زمان" است که می تواند شامل زمان در dayroom, هوای آزاد و یا تفریح و سرگرمی و فعالیت های دیگر.

تغییرات در سلول انفرادی شیوه شاید بیشتر پیشگامانه در حل و فصل. شهرستان توافق به توقف استفاده از آن "شدید جداسازی سلول" و تمام سلول انفرادی, سلول هایی که فاقد dayroom دسترسی ژانویه 2021. شکایت توصیف سلول به عنوان "پنجره, dimly روشن کثیف و فاقد هوا تازه است." آن را نشان می دهد عکس از سلول ها در تاریکی راهرو که در آن زندانی را به هیچ وجه از اینکه شنیده می شود در صورتی که نیاز به تماس برای کمک.

همچنین ضربه فقط سه ساعت در هفته خارج از سلول زمان به 18 ساعت به علاوه اضافی در سلول های غنی سازی بار با یک قرص برای کسانی که نیاز به توان در انزوا به طور موقت. این تغییرات یک گام از شرایط توصیف شده در سال 2017, شکایت, که همچنین ادعایی اصلی زندان برای زندانیان برگزار می شد در انزوا به مراتب بیش از حد طولانی بدون نظارت مناسب است.

"یک سلول به نام 'جنوبی 20,' واقع شده است و خود به خود پایین طولانی و پیچ در پیچ راهرو پشت اضافی درب" در سال 2017 حقوق معلولین کالیفرنیا گزارش در مورد زندان شرایط می گوید. "یک فرد می تواند صرف هفته ها یا ماه در این سلول بدون هیچ گونه عادی یا معنی تعامل با فرد دیگری."

عکس: حسن نیتحل و فصل متحده از زندانیان که قرار می گیرد باید در انزوا تنها خواهد شد قرار داده شده در تایید سلول های با نور و فضای بیشتر در علاوه بر این به اضافه کردن-از-همراه زمان.

استفاده از این نوع از سلول ها ممنوع به طور کامل در مورد, و آن دسته از زندانیان که قرار می گیرد باید در انزوا تنها خواهد شد قرار داده شده در تایید سلول های با نور و فضای بیشتر در علاوه بر این به اضافه کردن-از-همراه زمان. وجود دارد حداقل 40 از "شدید جداسازی سلول" است که ممنوع در حل و فصل.

برای اطمینان از این وعده ها نگه داشته و پیشرفت خواهد بود و با نظارت مشاور کلاس و همچنین توافق کارشناسان. شامل کارشناسان کری هیوز, MD (سلامت روان, پیشگیری از خودکشی) هومر Venters MD (مراقبت های پزشکی) و مایکل بردی/Sabot گروه (ادا و سلامت/ایمنی شرایط).

"اگر چه ما بازداشت حرفه ای انجام شده ستودنی برای آنها مانع شده است در تلاش های خود را با منابع محدود و منسوخ و ناکارآمد زندان تسهیلات است که بیش از 50 سال" کلانتر بیل براون گفت. "بسیار استقبال ... کارشناس ارزیابی و درمانی طرح که بخشی از این توافق را هموار کردن راه به سوی یک جامعه جامع مراقبت از کل جمعیت اهل بیت."

برای خواندن کامل 50 صفحه ای حل و فصل اضافی با مقررات اینجا را کلیک کنید.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب