'مبارزه برای بقا': آموزش و پرورش برنامه های در معرض خطر به دلیل COVID-19

به دلیل COVID-19 pandemic, 11 میلیون دانش آموز در معرض خطر از دست دادن دسترسی به آموزش و پرورش اگر پناهگاه در

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

به دلیل COVID-19 pandemic, 11 میلیون دانش آموز در معرض خطر از دست دادن دسترسی به آموزش و پرورش اگر پناهگاه در محل سیاست باقی می ماند تا دسامبر. 31 با توجه به یک مطالعه اخیر منتشر شده توسط Lawrence Hall of Science.

مطالعه انجام شده در ماه آوریل به خود جلب کرد تقریبا 1000 پاسخ های نظر سنجی از 49 متحده است. محققان شروع یک بحث آنلاین برای آموزش های زیست محیطی برنامه رهبران جایی که آنها می تواند به اشتراک گذاری تاثیر COVID-19 در برنامه های خود را که الهام گرفته از مطالعه بزرگتر.

"ما شروع به شنیدن این ویرانگر داستان از برنامه های اختتامیه کل کارکنان گذاشته یا furloughed" گفت: Craig عجیبی دانشیار مدیر آموزش و تدریس در Lawrence Hall of Science. "بسیاری از رهبران سازمانی گفتن ما بودند که آنها نگران بودند که اگر خاموش به طول انجامید بیش از چند هفته آنها ممکن است هرگز قادر به بازگشایی شده است."

این مطالعه نشان داد که حدود 58 درصد از دانش آموزانی که بیشترین نهفته آمده از جوامع کم درآمد و یا جوامع از رنگ. بعلاوه, آن را در بر داشت که اگر اجتماعی فاصله همچنان تا پایان سال 2020 این برنامه ها می تواند در مواجهه با از دست دادن بیش از 30 ، 000 کارکنان و 600 میلیون دلار درآمد.

برنامه رهبران نه تنها نگران ضرر و زیان مالی — 63 درصد از برنامه رهبران احساس "نامشخص" در مورد توانایی خود را برای بازگشایی, با توجه به مطالعه اما همچنین در مورد علمی و اجتماعی و اثرات هیجانی در دانش آموزان است. این نوع منحصر به فرد از تعامل دانش آموز است که ارائه شده توسط هوای آزاد, تجربه های در معرض خطر تبدیل شدن غایب از دانشجويان تحصیلات و با توجه به سیاست مختصر.

این مطالعه نشان داد آموزش و پرورش دارای اثرات مثبت در جوانان عملکرد شناختی و عاطفی با ثبات است.

Jedda مباشر, مدیر محیط زیست برنامه های سواد آموزی در Lawrence Hall of Science and co-نویسنده این مطالعه گفت: حفظ سازمان است که در ترویج آموزش و پرورش مهم است چرا که او فکر می کند آنها را "نادیده" با وجود این عمیق تجارب یادگیری ارائه می کنند.

عجیبی و همکارانش توصیه می شود که آموزش های زیست محیطی سازمان های شریک با کالیفرنیا در مدارس و تلاش برای یکپارچه سازی فضای یادگیری به مدرسه در هفته.

مطالعه بودجه توسط بنیاد ملی علوم با استفاده از یک موجود گرانت بود که استفاده می شود به مطالعه آزاد علوم و زیست محیطی برنامه های آموزش و پرورش. اصلی پژوهش قادر به انجام با توجه به COVID-19 همه گیر بنابراین این گروه تحقیقاتی مجددا اخذ کمک های مالی به منظور اجرای این پروژه است.

مباشر گفت که او و تیم او علاقه مند به دنبال انجام یک نظرسنجی در ماه های آینده.

تماس با نائومی Birenbaum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @NaomiBirenbaum1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن