شیشه ای حیوانات یک سفر به ناخودآگاه در "سرزمین خواب وخیال'

درجه: 4.0/5.0 تصور کنید که شناور پایین رودخانه از خاطرات به دنبال در یک آدامس بادکنکی صورتی آسمان پر از آب نبا

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

درجه: 4.0/5.0

تصور کنید که شناور پایین رودخانه از خاطرات به دنبال در یک آدامس بادکنکی صورتی آسمان پر از آب نبات پنبه ابرها. که دقیق تصاویر به زبان انگلیسی روانگردان پاپ گروه شیشه ای حیوانات تزریق به شنوندگان ذهن خود را با تک آهنگ جدید "سرزمین خواب وخیال" منتشر شد آوریل 1. "سرزمین عجایب" است و سوم تک و عنوان آهنگ را از آینده گروه, آلبوم, و آن را مثبت سایهای از آنچه آمده است.

"سرزمین خواب وخیال" آغاز می شود با یک لالایی الهام گرفته از صفحه کلید ریف حمایت آبشاری synths که پاکت شنوندگان مانند یک پتو گرم قبل از خواب. ملودی است که برای تلفن های موبایل مانند یک شیشه حیوانات' امضا دروغ اما به طور قابل توجهی نرمتر. این آهنگ که به نحوی trippy آرام و jolting همه در یک بار.

مصنوعی ضعف همراه با شعر است که تشویق انعکاس در گذشته و آینده را برای یک تناقض بیداری ترکیب به جای lulling یکی. "سرزمین خواب وخیال" نیست یک آهنگ را قرار می دهد که شنوندگان به خواب -- به جای آن قرار می دهد و آنها را در یک خلسه با یک حس آگاهی است.

"سرزمین عجایب" است آهسته تجمع با یک لایه از امواج مصنوعی یکی پس از دیگری قبل از خواننده گروه دیو Bayley را به آواز در آمده است. او صدای تسکین دهنده مشخصه های شیشه ای حیوانات دیگر کار می کنند و آن را آرام راهنمای درونگرا اما سفر آرامش بخش آهنگ طول می کشد شنوندگان ،

اشعار ساده و در عین حال عمیق مناسب برای زمانی که دروغ گفتن در بستر بیدار و تعمق وجود دارد. "شما می خواهید همه چیز زندگی می کنند, شما می خواهید همه چیز شما می توانید لمس/ آن را به احساس مانند یک فیلم شما را دیدم در جوانان خود را" Bayley آواز می خواند. با فشار دادن احساس غربت سایه افکنده آهنگ و نکات در موضوع کلی رکورد آمده است.

"سرزمین عجایب" در نظر گرفته شده است به یک "فهرست مطالب" برای بقیه ثبت, ویژگی باهوش نکات در شعر مانند Bayley آواز "به طوری که شما را به یک آلبوم و تماس آن سرزمین خواب وخیال." نه تنها این آهنگ به درخواست جهانی, اما آن را نیز یک نگاه مستقیم به شیشه حیوانات' فرایند خلاق است. گروه استخدام تکنیک های نوآورانه دادن شنوندگان به عنوان نشانه به آنچه که موضوعات آنها می توانید انتظار در مقدماتی آهنگ همه بدون افت کیفیت از این لحن.

آهنگ متفاوت از سازگار رگبار گلوله از bangers شیشه ای حیوانات منتشر کرده, گم, سنگین باس و جوی انجمن است که خودمانی ضربت در سراسر آهنگ. اما "سرزمین خواب وخیال" خوب سمت نرمتر است که نشان می دهد این گروه تطبیق پذیری و توانایی. آن را تنها به سهولت شنوندگان به یک سیم پیچ رکورد است که مطمئن می شود بسته بندی شده با مقدار زیادی از تداوم ضربان.

"سرزمین عجایب" یک فاصله از آهنگ است که متناسب با آن اسم و در عین حال نیز ریشه در واقعیت است. این یک بتن جلوه ای از مبارزات و تجارب بشر می رود از طریق مجموعه ای به زیبایی رویایی instrumentals. و اگر بقیه حیوانات شیشه ای' آلبوم آینده است مانند "سرزمین خواب" را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر منتشر شد تک آهنگ "توکیو دست خوش پیشامد میشه" و "عشق خود را (Déjà Vu)" این خواهید بود یک کتاب است.

تماس با Pooja عدل در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن