آخرین EP گوت بیب گوش راضی, تغذیه روح

درجه: 4.0/5.0 گریف واشبرن که بیشتر با نام گوت بیب شناخته می شود، واقعاً بهترین زندگی خود را زندگی می کند. او آ

توسط NEWSWORLDS در 13 شهریور 1399

درجه: 4.0/5.0

گریف واشبرن که بیشتر با نام گوت بیب شناخته می شود، واقعاً بهترین زندگی خود را زندگی می کند. او آن را روشن می کند از طریق سبک های راحتی از جدیدترین EP خود را، ساحل شمالی. North Coast پس از انتشار یک سری تک آهنگ و EPs در طول دوران حرفه ای خود، با این حال هیچ آلبوم تمام طول، نورث کوست تحت قلمرو شناخته شده برای طرفداران واشبرن قرار می گیرد. منتشر شد اوت 28, EP ویژگی های سه آهنگ پویا خیس در احساسات بازتابی از تابستان, اما با حس uncanny آزادی در حال حرکت به جلو.

یکی North Coast دیگر از ادای احترام واشبرن به شیوه زندگی خارج از شبکه خود را، ساحل شمالی می بیند هنرمند ترسیم الهام بخش از مناطق ساحلی اورگان و کالیفرنیا او آرامش در پیدا می کند. "درختان" جنگل سرسبز از صدا است، juxtaposing سینت ظریف با ضربان دار، ضرب و شتم پاپ برای ایجاد یک منظره صوتی کامل، پاکتی است. این آهنگ خاطرات بی زندگی و در عین حال عجیب آشنا از سواری ماشین اواخر شب و قدردانی از اژدر و downs که با زندگی می آیند برانگیخته است. واشبرن می گوید: «تو قلبم را می خواهی و من بیشتر می خواهم» یک کر ساده بارها و بارها تکرار می شود و در حالی که شنوندگان در ملودی و خاطرات گم می شوند، محو و بیرون می شود.

این سادگی سازها و ترانه های مکرر تکنیک مؤثری است که واشبرن بر روی آهنگ های قبلی مانند «گاهی اوقات» و «کمپینگ خودرو» به کار گرفته است. "همانطور که او رویاها" در این روند با آوازهای رویایی واشبرن به آرامی هدایت شنوندگان را از طریق آهنگ ادامه می دهد. اما آهنگ کمی ابزاری متفاوت است، شروع و پایان دادن به یک صدای خراش مداوم قبل از ذوب شدن به یک ضرب و شتم هوا، آکوستیک تینگ. "همانطور که او رویاها" melds خامی موسیقی مبتنی بر گیتار با عمق صوتی از synths overlaid، انتقال کامل از پر بودن بین سبکی "درختان" و صداهای عمیق "لحظات / جزر و مد."

تاج گذاری و خلاصه قطعه EP است "لحظات / جزر و مد،" ورزشی اثیری، پرنیان آرامش بخش تکمیل شده توسط باس غنی است. موزیک ویدئو این آهنگ ویژگی های mesmerizing عکس های هواپیماهای بدون سرنشین از محل مورد علاقه موسیقی دان: کوه های اورگان و خط ساحلی. آبشار عکس ها بر فراز اقیانوس، و موسیقی نیز همین تأثیر را بر گوش شنوندگان دارد. North Coastاین آهنگ به وضوح الهام بخش اصلی برای ساحل شمالی است، به عنوان شنوندگان واقعا می تواند تجربه سعادتمندانه خارج از بدن هنرمند در هنگام کاوش در جایی که او را دوست دارداحساس.

[محتوای جاسازی شده]

واشبرن همچنین با موفقیت یکی از چند آهنگی را می آهنگسازد که در آن آوازخوانی های تنظیم خودکار او در واقع به جای خراب کردن هارمونی عمق را اضافه می کنند. لحن کاملا با صداهای مصنوعی خیس نیست، اما فقط مقدار مناسب برای دادن بدن آواز. "لحظات/جزر و مد" فراخوانی برای عمل است، فصل دیگری در مانیفست آزاد واشبرن. او با نهایت احترام می گوید: «نمی خواهم صبر کنم/ برای تسلیم شدن شما.»

نورث کوست یک انتشار کوتاه و در عین حال شیرین است که در همان ورین EPs و تک آهنگ های سابق واشبرن به دنبال دارد. با این حال خسته یا بیش از حد به نظر نمی رسد، زیرا هنرمند تمام قلب و روح خود را در هر قطعه موسیقی که بیرون می گذارد می ریزد. EP جریان صاف تر از انتشار قبلی و کاهش به تعقیب و گریز سریع تر ابزاری، تجارت در معرفی طولانی تر برای شیرجه رفتن سریع به ضرب و شتم اولیه و کر. اما این بدان معنا نیست که واشبرن پیام خود را در سراسر دریافت نمی کند -- او به سادگی این کار را در شیوه ای مختصر تر است. 

ساحل شمالی ساده است, احساس خوب موسیقی — طراوت, بیداری و نسبی. واشبرن شنوندگان را دوباره به شادی های دنیای واقعی می برد و نه فرار، بلکه برش فروتنانه ای از واقعیت خودش را برای لذت بردن شنوندگان فراهم می کند. و حتی اگر آن را تنها سه آهنگ، EP پر از قلاب گیرا شما می توانید خودتان را در حال آواز خواندن همراه با پیدا کنید. هنرمند همان آیات را به شیوه ای خواب آور تکرار می کند و شنوندگان را هم محور می کند تا نگرانی ها را رها کنند و در لحظه زندگی کنند.

تماس با Pooja بیل در [ایمیل محافظت شده]. توئیت او را در @callmepbj.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب