فرماندار سفارشات در مدارس شهرستان سانتا باربارا بسته باقی می ماند

سانتا باربارا Unified School District خواهد لگد زدن به 2020-21 سال تحصیلی با کنترل از راه دور-تنها آموزش برای

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

سانتا باربارا Unified School District خواهد لگد زدن به 2020-21 سال تحصیلی با کنترل از راه دور-تنها آموزش برای همه دانش آموزان — اما چاره ای نبود ساخته شده توسط منطقه است.

فرماندار گاوین Newsom موظف منطقه و همه دیگران در شهرستان سانتا باربارا برای نگه داشتن خود را در دانشگاه بسته شده و او نیز نورد از یک مجموعه ای از همه گیر دستورالعمل برای K-12 مدرسه است که می تواند نوعی از فرد آموزش.

دستور ممنوع مدارس در 32 ایالت 58 شهرستان برای بازگشایی در یک به طور کامل در فرد یا مدل ترکیبی تا کسانی که در شهرستانهای استان در حال کردن دولت فهرست سازمان دیده بان برای 14 روز متوالی. لیست مانیتور که استان ها باید بدتر شدن coronavirus روند. Santa Barbara County شده است در این فهرست بیش از یک ماه به دلایلی از جمله رشد روزانه مورد شمارش و بیشتر نگران کننده رشد بستری نرخ.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"هیچ یک از ما می خواهم برای دیدن آموزش مجازی حداقل من نیست" Newsom گفت. "من معتقدم که عمیقا در قدرت افراد و گروه و ارتباط از درگیر بودن با دیگران و یادگیری به منظور توسعه خود را نه فقط فکری است اما از لحاظ احساسی. و بلوغ در راه است که سخت است برای رسیدن به آنلاین.

"که می شود گفت آنچه که ما می توانید به ما بچه ها را به مدرسه است و لطفا نگاهی به این لیست دوباره: پوشیدن ماسک, فیزیکی, فاصله, شستن دست های خود را و به حداقل رساندن اختلاط" فرماندار ادامه داد.

سانتا باربارا متحد آماده شد برای انتخاب نهایی در آن آموزش مدل روز سه شنبه, جولای 21, اما با Newsom اعلام, آینده رای شد مسئله. به عنوان منطقه محور توجه خود را از انتخاب فرد راهنما و یا به طور کامل در آغوش آموزش آنلاین منطقه هنوز هم در پس زمینه کار برای ایجاد طرح های احتمالی به طوری که دانشگاه های آماده خواهد شد برای دیدار با فرماندار دستورالعمل هنگامی که county خاموش است لیست سازمان دیده بان.

مدارس مناطق در استان ها است که در لیست سازمان دیده بان هنوز قادر به انتخاب کنید که چگونه بهترین برای بازگشایی, اما آنها باید پیاده سازی دستورالعمل های بهداشتی اگر آنها باز در فرد است. Newsom گذاشته دستورالعمل ها و تغییرات به صورت حضوری آموزش. هر چند سانتا باربارا نمی خواهد شروع سال تحصیلی به این ترتیب این منطقه ممکن است تغییر اواسط سال اگر اطلاعات و برنامه های احتمالی اجازه می دهد.

  • همه کارکنان و دانش آموزان در درجه 3 و بالاتر باید پوشیدن ماسک یا سپر. دانش آموزان در کلاس 2 و پایین به شدت تشویق به آنها را می پوشند.
  • همه معلمان و کارکنان باید در حفظ و شش پا فاصله بین خود و دانش آموزان است.
  • روز مدرسه آغاز خواهد شد با علامت چک و متوسط چک.
  • منطقه را استاندارد پروتکل قرنطینه.
  • کارکنان خواهد شد تست شده و اغلب دولت تماس با ردیاب دستور به اولویت بندی مدارس.

Newsom به دستورالعمل های زیر را برای انتخاب زمانی که دوباره نزدیک مدارس در صورت لزوم:

  • مدارس باید با مشورت بهداشت عمومی افسر اول قبل از بسته شدن.
  • اگر وجود دارد یک مورد تایید شده در یک کلاس درس کوهورت کل گروه می رود خانه.
  • اگر وجود دارد چند موارد تایید شده در سراسر چندین گروه و یا بیش از 5 درصد از این مدرسه آزمون مثبت کل مدرسه بسته است.
  • اگر بیش از 25 درصد از یک منطقه مدارس تعطیل هستند در یک دوره 14 روزه کل منطقه نوبت به فاصله تنها آموزش و پرورش است.
عکس: پل Wellman (فایل)لورا Capps

رئیس جمهور هیئت مدیره لورا Capps گفت: او رها در Newsom اعلام و آینده جلسه هیئت مدیره در حال حاضر تمرکز بر روی پیدا کردن بهترین منابع و بهترین سرمایه گذاری در هر دو فاصله و فرد در آموزش و پرورش برای SBUSD دانش آموزان به دلیل آن را روشن است که این بیماری همه گیر نمی خواهد به طور کامل پایان برای حداقل یک سال دیگر یا دو.

"به عنوان یک مادر, من, نمی توانید صبر کنید برای به روز طلایی هنگامی که دانش آموزان ما در مدرسه گرفتن فرد در آموزش و پرورش همه ما موافق است که بهترین و اجتماعی و بهره گیری از تمام فعالیت های آنها سزاوار" Capps گفت. برای دریافت وجود دارد با توجه به فرماندار دستور همه ما نیاز به انجام بخشی از ما اجتماعی فاصله و کوتاه مدت فداکاری و رهبران ما نیاز به — حداقل — اجرای پوشیدن ماسک و دیگر اقدامات ایمنی اساسی."

Capps گفت که یک توصیه که او به طور کامل پشتیبانی از سرمایه گذاری در چادر به آموزش دانش آموزان در خارج از منزل. او گفت: منطقه در حال حاضر به شناسایی فضاهای مساعد برای یادگیری در هر دانشگاه و در روز سه شنبه او را برای دفاع از منطقه برای خرید حدود $200,000 چادر بنابراین دانش آموزان می توانند به لحاظ اجتماعی فاصله و دیدار با فرماندار دستورالعمل هنگامی که منطقه است و قادر به بازگشایی دانشگاه ها.

جدید SBUSD سرپرست هیلدا مالدونادو اقدام به سرکوب ترس است که بسیاری از والدین در مورد آموزش از راه دور کار نمی کند برای فرزندان خود. بسیاری از دانش آموزان, تلاش برای یادگیری مواد آنها به طور معمول باید در یک محیط کلاس درس در بهار گذشته پس از پدر و مادر ترس کیفیت آموزش آنلاین کافی نیست. مالدونادو گفت که این منطقه در حال ساخت سرمایه گذاری و قرار دادن زمان بیشتر و انرژی به آموزش از راه دور برای این سقوط از ممکن بود در بهار گذشته زمانی که این بیماری همه گیر در زمان مربیان با تعجب.

"ما خواهد شد به اشتراک گذاری جزئیات بیشتر در مورد این و دیگر جنبه های برنامه ما در آینده ما جولای 21 جلسه هیئت مدیره" مالدونادو گفت: در مورد آموزش از راه دور برنامه ریزی کنید. "ما مدیران, معلمان و کارکنان آموزشی کارشناسان و زبان آموزان و در حال آماده شدن برای اجرای قوی تر آموزش از راه دور آموزش. آنها روشن و مدبر آن ، ما می دانیم که ما می توانیم انجام این کار در راه است که باعث می شود دانش آموزان ما احساس مراقبت و همچنین پرورش علمی خود را رشد."

دستور کار جلسه را در اینجا ارسال شده.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن