Haim معافیت های شیک و جدید زمین با خیره کننده 'زنان در موسیقی Pt. III'

درجه: 4.0/5.0 در یکی از پیش بینی ترین آلبوم منتشر شده از سال, Los Angeles, پاپ راک گروه Haim عرضه آن سومین آلب

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

در یکی از پیش بینی ترین آلبوم منتشر شده از سال, Los Angeles, پاپ راک گروه Haim عرضه آن سومین آلبوم استودیویی زنان در موسیقی Pt. سومژوئن 26. از طریق آن شیک معاینه بزرگسالی تمایل و از دست دادن WIMPIII هدف برای ارتفاعات جدید و موفق و برجسته.

در WIMPIII, Haim — متشکل از خواهران استه, Danielle و Alana Haim — ماهرانه مانور از یک نوع به دیگری آن را به عنوان به بررسی تأثیرات آن را پوشش می دهد و سبکی جدید زمین. در عین حال حتی به عنوان آلبوم واژک از آهنگ به آهنگ WIMPIII هرگز دست می دهد ویژگی های که باعث Haim صدا منحصر به فرد است.

در هسته خود WIMPIII است که هنوز اصل Haim اما بسیاری از آهنگ از ویژگی های خواهران Haim' instrumental استعدادهای برجسته تر از کار قبلی خود را انجام داده است. در حالی که خود دو آلبوم اول شد عمدتا پاپ محور با برخی از سنگ شالوده شیرین گیتار الکتریک پیشرفت و پر جنب و جوش خطوط باس در آهنگ های مانند "لس آنجلس" و "مراحل" بیرون کشیدن تصاویر از کنسرت در ساحل, بیشتر از یک شب.

در آهنگ "تکیه بر شما" "از مجله" و "Hallelujah" Haim به طور کامل رها آن dancier پاپ سبک برای تحویل سه تقریبا به طور کامل صوتی آهنگ ها, که از ویژگی های این گروه بدون درز آوازی همگام سازی و محکم تغزل. هر چند پژواک Fleetwood Mac و جونی میچل همیشه قابل شنیدن در Haim موسیقی این آهنگ احساس می کنم بیشتر به طور مستقیم متصل به این گروه را تحت تاثیر قرار از هر یک از آن کار قبلی. به عنوان یک نتیجه, آهنگ احساس آشنا, اما آنها حفظ برق است که باعث می شود آنها را با طراوت با این وجود.

یکی دیگر از پاک کردن نفوذ در WIMPIII است که از Haim را مکرر همکار خون آشام آخر هفته که عضو سابق رستم باتمانقلیچ شرکت-تولید آلبوم و همکاری و نوشت: بسیاری از آهنگ ها با خواهران Haim. گیتار سبک دانیل و Alana Haim در "لس آنجلس" و "دیگری را امتحان کنید" منعکس رویایی کرال تن که در توصیف بسیاری از خون آشام آخر هفته را در اوایل کار می کنند اما در زمینه Haim را, خواننده, صدا تکامل می یابد به چیزی کاملا جدید.

حتی آهنگ ها که بیشتر یادآور Haim را زودتر کار را در زیبایی شناسی. "همه که تا کنون اهمیت" برای تلفن های موبایل معمولی برای بسیاری از این آهنگ تا گیتار الکتریک roars بیدار و کانون توجه برای 60 ثانیه ای انفرادی است که بسته کردن آهنگ. در حالی که از instrumentals پیش از این حمایت نقش در بسیاری از Haim ها در WIMPIIIآنها ستاره نشان می دهد بیشتر از نه.

کرد, WIMPIII با هدف بالا و بازدید علامت. در هیپنوتیزم "من می دانم که تنهایی" گروه ارائه موجز خلاصه ای از یکی از آلبوم پایان نامه: هر چند آرامش این تصور که "برخی چیزها هرگز تغییر" نیز به این معنی است که "برخی از چیزهایی که هرگز رشد است." این تنش منعکس شده است در اشاره صریح به میچل "هر دو طرف در حال حاضر" یک آهنگ که کاملا کپسوله Haim پیام که در حال رشد به این معنا همیشه عاقلانه تری را پیشنهاد می.

WIMPIII همچنین هدایت تلخ و شیرین پویایی روابط عاشقانه از مشکل به طور کامل درک یک شریک به زیبایی و تنش جاذبه است. در حالی که "مراحل" توصیف سرخوردگی بودن نه واقعا دیده می شود مهم دیگر و همچنین آزادی است که می تواند نتیجه از پایان دردناک رابطه "نمی خوام" ارائه می دهد یک پاسخ صحبت می کند که به ارزش هل دادن از طریق تکه های خشن برای رسیدن به هماهنگی در طرف دیگر. در این گفتگو هر چند "3 هستم" و "بنزین" مداخله با دو آتشین تصاویر از میل است که آهسته و زمین این آلبوم است.

هر چند موفق به طور کلی این آلبوم است که بدون آن نقاط پایین مانند اضافی "دیگری را امتحان کنید" که احساس می کند مانند یک پیش نویس از قبل "نمی خوام." هنوز چند دره در آلبوم همیشه به دنبال صعودی قله است که آن را با ارزش گوش دادن. خود را محکم بافته شده ملیله آواز هماهنگی آرایه متنوع از کلام پس زمینه و, سوراخ کردن بدن, شعر معطل در شنوندگان گوش طولانی پس از این آلبوم به پایان می رسد. این Haim بلند پروازانه ترین و قوی ترین آن سرمایه گذاری نشده است.

تماس با متی دومنت در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن