کوتاهی مو, کلیسا, فارغ التحصیلی سبز لیست

سانتا باربارا وارد صفوف متمدن مکان در روز سه شنبه با لغو ممنوعیت موهایشان در شهرستان است. بهداشت عمومی نیز اعل

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

سانتا باربارا وارد صفوف متمدن مکان در روز سه شنبه با لغو ممنوعیت موهایشان در شهرستان است. بهداشت عمومی نیز اعلام فارغ التحصیلی برگزار می شود شخصا تر از آنچه قبلا موظف و خدمات کلیسا بیش از حد.

آرایشگاه آرایشگران و ممکن است یک بار دیگر لمس مشتریان خود را' سر — تا زمانی که همه آنها با پوشیدن ماسک — برای رنگ مو, بافت نوارهای blowouts آرامش بخش و کلاه گیس تعمیر و نگهداری. خدمات است که لمس صورت, اما, مانند, اصلاح, صورت, اپیلاسیون, نخ و جوانان باقی می ماند از حد.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


مکان های عبادت در حال حاضر ممکن است باز در 25 درصد ظرفیت سازی و یا 100 نفر هر کدام که کمتر است. آرامش از قوانین بهداشت عمومی افسر شماره سفارش 2020-8.3 شامل یک بیانیه که در شخص کلیسا جلسات اجباری نیست و این طرح باید به عنوان یک محل برای برقراری ارتباط عفونت اطلاعات و استراتژی های پیشگیری.

مراسم پیاده روی در سراسر یک مرحله به دریافت دیپلم مجاز خواهد بود و یک عکس. پیش از این مراسم تنها می تواند مجازی و یا از داخل ماشین; دیپلم می توان با توجه به فارغ التحصیلان در وسایل نقلیه توسط یک فرد با پوشیدن دستکش. کوچک اجتماعی فاصله گرفته تعداد grads در حال حاضر ممکن است به صورت یک خط و خارج از اتومبیل های خود را. این مراسم باید برگزار شود در خارج و نه در داخل خانواده و در غیر این صورت شرکت کننده از داخل وسایل نقلیه خود را.

در همه حوادث بالا که شامل جمع مردم همه باید از ماسک نمی تواند بیمار و اقامت شش فوت از هم جدا مگر اینکه یک تر و تمیز.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن