Hersheypark را انکار می کند دسترسی به پسر مبتلا به اوتیسم با استناد به آن مورد نیاز برای پوشش صورت

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 2:15 PM EDT Jul 15, 2020Hersheypark دسترسی هفته گذشته به یک 9 ساله پسر مبتل

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

Hersheypark دسترسی هفته گذشته به یک 9 ساله پسر مبتلا به اوتیسم به دلیل نبود او با پوشیدن چهره و پوشش.

مادر او در زمان تصویری از خود واکنش عاطفی پس از تبدیل دور و توضیح داد که پسرش دارای آسم شدید اوتیسم و درمان شده است برای داشتن مایع در مغز او.

در این ویدئو Pamela Heinbaugh از Linglestown پنسیلوانیا گفت: امنیت پارک "را تکذیب کرد ما برای ورود به پارک چون من کودک معلول ... نمی توانید یک ماسک." او در ادامه گفت "او دارای آسم شدید به طوری که او نمی تواند پوشش صورت خود را به عنوان شما می توانید ببینید که او مبتلا به اوتیسم به طوری که او نمی خواهد هر چیزی را می پوشند بر روی سر خود را."

به عنوان او در توضیح آنچه اتفاق افتاده است او ضبط پسر او گریه. این ویدئو که از بعد از ظهر چهارشنبه تا به حال بیش از 200 ، 000 نمایش ها و هزاران نفر از سهام.

تلاش برای رسیدن به Heinbaughs ناموفق بودند.

Hersheypark که باز به عموم جولای 3 منتشر شد طولانی بیانیه ای در پاسخ, توضیح قوانین آن.

در این بیانیه گفت: در بخش "ما COVID-19 سیاست ایمنی و بهداشت مقرر پوشش صورت برای همه مهمانان و اعضای تیم و فراهم می کند یک محل اقامت برای کسانی که نمی تواند پوشیدن پوشش اجازه استفاده از محافظ صورت. هر کس بیش از سن 2 را باید به هر دو صورت پوشش یا محافظ صورت برای ورود به پارک. ... با استناد به بهداشت عمومی اولویت این موقعیت نیز مشاهده شده است مساعد خارجی اوتیسم و ناتوانی و دسترسی سازمان های که با ما کار می کنند.

"سیاست ما این است که به منظور حفاظت از سلامت و ایمنی از همه مهمانان ما و اعضای تیم در Hersheypark. آن است که توسط بسیاری از همکاران ما در صنعت از جمله ملی و بین المللی پارک های تفریحی و سازگار با قانون آمریکایی های معلول که اجازه می دهد تا کسب و کار به اعمال مشروع الزامات ایمنی لازم برای عملیات ایمن هنگامی که یک تهدید مستقیم مانند COVID-19 بوده است تاسیس شده است."

در Heinbaugh ویدئو, او گفت که او و یکی دیگر از کودک "شد و از نظر قانونی با پوشیدن ماسک زیرا ما نمی هر گونه شرایط پزشکی که ما جلوگیری از پوشیدن آنها."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن