چگونه می توانم جلوگیری از گرفتن Coronavirus?

راهنمایی از شهرستان سانتا باربارا وزارت بهداشت آن است که هنوز هم بسیار مهم است که هر کس پایبند به 10 نکته مهم

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

راهنمایی از شهرستان سانتا باربارا وزارت بهداشت

آن است که هنوز هم بسیار مهم است که هر کس پایبند به 10 نکته مهم برای جلوگیری از گرفتن و گسترش coronavirus. چند لحظه به خودتان را با این مراحل و به اشتراک گذاری آنها را با خانواده و دوستان و همکاران!

  1. پاک کردن دست های خود را اغلبیا با آب و صابون به مدت 20 ثانیه یا یک ضد عفونی کننده دست که حاوی حداقل 60% الکل است.
  2. اجتناب از تماس نزدیک با افرادی که بیمار هستند. اگر شما شده اند در جمعیت های بزرگ و یا در اطراف افراد جدید بسیار محتاط و دور ماندن از آسیب پذیر تا زمانی که شما کاملا مطمئن شوید که شما نمی قرارداد ویروس.
  3. قرار دادن فاصله حداقل شش فوت بین خود و افراد دیگر.
  4. هر کس باید از پوشیدن پارچه با پوشش است که پوشش خود بینی و دهان خود را زمانی که آنها بیرون رفتن در ملاء عام.
    • پارچه پوشش صورت باید قرار داده نمی شود در کودکان زیر سن 2 هر کسی که مشکل تنفس یا ناخودآگاه ناتوان و یا در غیر این صورت قادر به حذف ماسک را بدون کمک.
  5. پوشش خود را از سرفه یا عطسه با دستمالو سپس پرتاب بافت در سطل زباله.
  6. تمیز و ضد عفونی اغلب لمس اشیاء و سطوح روزانه.
  7. ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است به خصوص اگر شما به خوبی احساس نمی شود.
  8. اجتناب از دست زدن به چشم خود بینی و دهان با دست نشسته.
  9. هشدار برای علائم. سازمان دیده بان برای تب سرفه تنگی نفس و یا دیگر علائم COVID-19.
    • به ویژه مهم است اگر شما در حال اجرا هستند ضروری ماموریت رفتن به دفتر و یا محل کار و در تنظیمات که در آن ممکن است دشوار است به نگه داشتن یک فاصله فیزیکی از شش پا
  10. با پزشک خود تماس بگیرید اگر شما علائم COVID-19 – حتما با پزشک خود تماس بگیرید قبل از رفتن به دفتر خود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه شما می توانید جلوگیری از گرفتن و گسترش coronavirus و چه مراحل سانتا باربارا کانتی عمومی وزارت بهداشت با در نظر گرفتن به حفاظت از جوامع ما مراجعه کنید: https://publichealthsbc.org/.

ون فراموش-Reynoso, MPH, PhD مدیر برای Santa Barbara County وزارت بهداشت. او نظارت شهرستان و مراکز بهداشتی درمانی و مراقبت های بهداشتی و برنامه های پیشگیری از بیماری و ارتقای سلامت محیط زیست, بهداشت و درمان, اورژانس Agency/آمادگی و کنترل حیوانات.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن