چگونه Netflix بکشد مرده به من' به ارمغان می آورد همدلی به قتل اسرار

در معمول whodunnit مخاطب انتظار دارد به ریشه برای کاراگاه کسی است که حل جرم و جنایت. Netflix بکشد "مرده به من"

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

در معمول whodunnit مخاطب انتظار دارد به ریشه برای کاراگاه کسی است که حل جرم و جنایت. Netflix بکشد "مرده به من" در دوم آن گردباد از یک فصل می پرسد به جای آن چه درایوهای مردم را به قتل و این که آیا این افراد باید ببخشند.

از آن قسمت اول "مرده به من" وعده داده شده برای به چالش کشیدن مرزهای نمایشی تلویزیون. اگر آن را در ابتدا به نظر می رسد مانند یک صابون درام در مورد زن تازه بیوه جن (Christina Applegate) پیدا کردن دوستی در طول زمان از غم و اندوه آن را به سرعت spirals به یک رمز و راز قتل با آشکار است که جودی (Linda Cardellini) در یک saccharine شخصیت ناتوان از صدمه زدن به پرواز شد و راننده در hit-and-run که به کشته شدن جن ،

این وحی می آید و پس از نمایش صرف بیشتر از فصل اول ایجاد ارتباط بین جن و جودی با جودی به تصویر کشیده شده به عنوان یک دوست که مراقبت به یک گسل. در یک های مختلف نشان می دهد این ممکن است یک لحظه از خیانت است که خرس های جدید بینش جودی شخصیت شاید نشان از یک طرف تیره تر از جودی بود که کمین در زیر سطح.

اما "مرده به من" علاقه مند نیست و در روشن-قطع خطوط. با وجود جودی نقش در این حادثه آن را دشوار است برای دیدن او به هر چیزی اما خندان و مهربان زن او شده است برای کل نشان می دهد. حتی جن است که در برخورد با مدیریت خشم خودش و همه چیز را می سوزاند جودی چپ در خانه او می آید در سراسر به این ایده است که شخص می تواند یک فرد خوب و کسی که در مرگ شوهرش.

پس از rollercoaster احساسی که فصل اول "مرده به من" برگزار شد به هیچ مشت در آن دانشجوی سال دوم اجرا شود. قبلی فصل آخر بسته با این مفهوم که تنها به ضرب گلوله جودی سابق نامزد استیو که او نیز در ماشین که جن شوهر برخورد کرد و هنگامی که او آمد به خانه او را در اواخر شب در جستجوی جودی.

در ابتدا تنها می گوید جودی که او کشته استیو در دفاع از خود است و تنها دلیل او نمی تواند رفتن به پلیس بود به دلیل خطر آن ممکن است مطرح و به فرزندان او. هنوز به زنان به طور فزاینده ای به طول های شدید به پنهان کردن استیو باقی می ماند و جودی غم و اندوه بیشتر رشد می کند و قابل لمس تنها مبارزه با گناه و حقیقت را به نور می آید: او نمی کشتن استیو در دفاع از خود. او insinuated که شوهرش در واقع به حال شروع به پریدن کرد در جلوی ماشین به اجرا از ازدواج خود را و در یک لحظه از خشم جن bashed استیو سر در با یک اسباب بازی است.

به عنوان آن می ایستد جن به قتل یک مرد و جودی شد و راننده در یک hit-and-run مربوط به مرگ و میر. از یک خارجی دیدگاه به نظر می رسد که این زنان هستند که خائنانی گناه فراتر از بخشش و متفاوت نشان می دهد آخر خواهد بود که دو نفر از آنها پشت میله های زندان.

جن و جودی ناقص هستند بدون شک. تنها یک زن است که سریع به خشم و آهسته را ببخشد و او تا به یک راه طولانی پیش رو برای شروع به روی چیزی حساب کردن با درد و به یاد بگیرند که چگونه برای جلوگیری از صدمه زدن به مردم در اطراف او. جودی به نظر می رسد به یک آهنربا برای مردم ناسالم و او زمانی که مردم در اطراف او اثبات می شود مخرب; اغلب این باعث می شود او را در بهترین همدست و در بدترین حالت یک جنایتکار است. در عین حال این زنان ارائه شده است که بیشتر از آنچه که آنها انجام داده اند در گذشته خود را. آنها همچنین دوستان, دختران مراقبان و انسان است. آنها ناقص هستند و آنها ممکن است تصمیم گیری های اشتباه, اما آنها همچنین رفتن به طول های بزرگ به انجام کار درست. جودی بدون شک ساخته شده است یک اشتباه بزرگ زمانی که او در سمت چپ جن, شوهر, در جاده ای که شب. تنها باید اجازه استیو راه دور بدون در نظر گرفتن آنچه که او به او گفت. این اقدامات معمولی "بچه های خوب" را در تلویزیون نشان می دهد اما این به آن معنا نیست که شخصیت ها خوب نیست.

این نابغه "مرده به من." آن است که نشان می دهد در مورد بیش از چیزهایی است که مردم را هنگامی که تصمیم درست روشن است. این سوال چه درایوهای مردم به تصمیم اشتباه و چه آن را برای ما به آنها را ببخش?

در نهایت اجرای قانون در داخل نشان می دهد احساس می کند که زنان در شرایطی هستند که به اندازه کافی از مجازات اما احتمال این که این همه تغییر می تواند در یک لحظه آویزان سنگین بیش از آخر. جن و جودی نیست اما آنها نیز نمی یاد تمام از سرزنش. هنگامی که فشار می آید به پرتاب, اما, تفاوت بین جن و جودی و استاندارد تلویزیون قاتل است که مخاطب داده می شود فرصت را به می دانم که آنها از بهترین لحظات خود را برای بدترین. در هسته ی اصلی آن "مرده به من" نه فقط یک نمایش در مورد دوستی و یا حل یک قتل; این مورد همدلی و دانستن چگونه یک فرد می تواند تاثیر ظرفیت آنها را ببخش.

تماس با پیج Prudhon در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب