چگونه برای خنک نگه داشتن این تابستان: اجتماعی فاصله سبک

به عنوان گرمترین روز سال رویکرد بسیاری از ما گیر کرده در داخل خانه های ما اجتماعی فاصله به جای خنک کردن در ساح

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

به عنوان گرمترین روز سال رویکرد بسیاری از ما گیر کرده در داخل خانه های ما اجتماعی فاصله به جای خنک کردن در ساحل و یا استخر. هر چند این هیچ سرگرم کننده به عرق کردن در داخل خانه خود را در ماه ژوئن گرما هرگز ترس! سعی کنید از برخی از این راه برای خنک نگه دارید در حالی که اجتماعی فاصله.

Kiddie استخر اجتماعی فاصله پاتوق

حتما بچه بزرگ استخرهای بسته هستند اما شما هنوز هم می توانید برخی از سرگرم کننده در آب با خرید یک استخر بادی و برنامه ریزی اجتماعی فاصله استخر بعد! دعوت برخی از دوستان خود را با استخر های بادی و خنک کردن خود را در جلوی خانه و یا حیاط خلوت در حالی که ماندن 6 فوت از هم جدا. اگر شما احساس بیشتر شبیه به یک ماجراجویی انفرادی دریافت خودتان یک نوشیدنی سرد و یک کتاب و نشستن در خود kiddie استخر توسط خودتان! این یک راه بسیار خوبی برای گرفتن برخی از اشعه های بدون عرق کردن تمام کرم ضد آفتاب خود را.

تماشای یک فیلم مستند در مورد پنگوئن ها

اگر شنا است چیزی که شما شاید کلیدی برای خنک ماندن در تابستان امسال است فقط قرار دادن خود را در یک سرد طرز فکر. منظورم این است چگونه می توانید شما واقعا گرم که هنگامی که شما در حال تماشای آن لرز پنگوئن ها هم در انجماد بادها? به جای پاپ کورن خوردن برخی از کرم یخ در حالی که شما تماشا و نوشیدن یک فنجان از آب یخ زده است. برخی از تکه های یخ و پرتاب آنها را در خواهر و برادر خود را به شبیه سازی تکه های برف پرتاب در آن پنگوئن کوچک است. تجربه خود را در تجربه از پنگوئن ها. توقف هنگامی که شما نیاز به خرید یک بلیط هواپیما به جایی برفی.

را در خانه بستنی یخی

به امید درمان سرد اما شما در حال حاضر خود را صرف غذا بودجه برای این هفته ؟ هراس رو به خطوط خارج از فروشگاه های مواد غذایی? بستنی یخی بیرون از آب میوه و یا هر چیز دیگری که شما باید در پشت یخچال شما! اگر شما یک بستنی چوبی قالب فوق العاده است! اما شما همیشه می تواند با استفاده از یک لیوان و یک چوب بستنی چوبی و یا هر ظروف. نگران نباشید اگر شما بستنی چوبی شروع به ذوب دقیقه بعد از شما شروع به خوردن آن — شما همیشه می تواند مخلوط کردن منجمد بستنی چوبی تکه و یک بستنی چوبی اسموتی!

خواب خارج

اگر خانه شما می شود فوق العاده محافظه کار در شب خیز تهویه مطبوع و فقط خواب رفتن خارج. شاید آن زمان برای کرک کردن جواد شما نشده اند قادر به چسبیدن به در بیشه, و یا شما فقط می تواند با کشیدن یک تشک یا خواب پد خارج است. فقط به خاطر اینکه شما نمی توانید سفر معنا نیست که شما نمی توانید کمپ! اگر شما می خواهید برای دریافت واقعا وحشی, شما می توانید راه اندازی یک چادر و وانمود شما کمپینگ در یک هوای بسیار سرد قطب شمال جنگل ... شاید آن زمان برای یکی از کسانی که پنگوئن ،

نمی رویم پیاده روی در یک روز زمانی که آن را 100 درجه فارنهایت

به عنوان مهم به عنوان آن را به خارج و فعال ماندن پیاده روی در طول موج گرما احتمالا بهترین حرکت می کند اگر شما در حال تلاش برای خنک ماندن. این احساس می کند مانند یک قانون ساده اما شگفت آور آن سخت به چوب به زمانی که شما تقریبا هیچ چیز برای انجام و محدود خارج از فعالیت های. اگر شما واقعا می خواهید برای رفتن بر روی پیاده روی شاید پیدا کردن یکی که شما می دانید بسیار سایهدار و یا رفتن به یک پیاده روی به دریاچه یا نهر. یکی دیگر از گزینه خوبی است یک غروب پیاده روی و یا پیاده روی را از طلوع آفتاب بیرون در یک ساعت است که کنترل شده توسط خورشید است. و یا شما فقط می تواند نه رفتن بر روی پیاده روی.

قرار دادن برخی از لوسیون آلوئه در یخچال که برای آفتاب سوختگی شما دلیل این که شما نمی توجه به این لیست

بنابراین شما نمی سعی کنید این راه های زیادی برای خنک ماندن و شما تصمیم به فقط دراز در خورشید برای چند ساعت با هیچ کرم های ضد آفتاب در عوض. و در حال حاضر پوست خود را لایه برداری کردن بدن خود را? برای تلفن های موبایل در مورد حق است. قرار دادن برخی از لوسیون (یک آلوئه بر اساس یکی است به خصوص تسکین دهنده) در یخچال و بیش از اندازه بیش از همه برای تسکین هر آفتاب سوختگی! حتی اگر شما هنوز سوخته, این می تواند یک راه خوب برای خنک کردن. اگر شما آن کسی است که تنها به خاطر قرار داده sunblock پس از شما در حال حاضر شده است برای دو ساعت, پاپ, یکی از کسانی که در یخچال را به خوبی! و اگر که کار نمی کند شاید آن زمان برای یک حمام یخ.

در حال حاضر شما آماده برای شما جالبترین تابستان هنوز! شما ممکن است انجام هر چیزی که هیجان انگیز, اما حداقل شما نمی خواهد به عنوان گرم به عنوان معمول است. شاید ؟ ما برای شما آرزو موفق باشید و خود را خنک تابستان سفر!

تماس با Elysa Dombro در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب