استعداد استعداد: خرس اضافه کردن بسیار شده است امتیاز 4-star استخدام J. Michael Sturdivant

یکی دیگر از خرس. کال فوتبال تقویت در حال حاضر موثر کلاس 2021 با تعهد گیرنده گسترده J. Michael Sturdivant. آهنگ

توسط NEWSWORLDS در 14 تیر 1399

یکی دیگر از خرس. کال فوتبال تقویت در حال حاضر موثر کلاس 2021 با تعهد گیرنده گسترده J. Michael Sturdivant.

آهنگ ورزشکار و ستاره بازیکن فوتبال در دبیرستان Sturdivant به ارمغان می آورد و سرعت بازی ساخت توانایی یک خرس تیم ملی که به طرز چشمگیری بهبود یافته در امتداد آن خطوط در فصل گذشته. او 4.67 40-حیاط داش زمان و ارتفاع بلند می تواند تبدیل به آشنا جنبه های آینده بازی های در یادبود ورزشگاه باید به او در پیدا کردن موفقیت با کال گسترده ای از گیرنده های مربی Burl Toler و جدید حمله هماهنگ کننده لایحه Musgrave.

این wideout از Flower Mound, Texas, ذکر شده است به عنوان یک ستاره سه چشم انداز توسط رقبا و به عنوان یک چهار ستاره جذب توسط ESPN و 247sports, هر دو از آنها نرخ جدید تحمل خود را بالا 200 چشم انداز در کشور است. Sturdivant آبی است و مدال طلا' پنجم چهار ستاره جذب, با توجه به 247sports — دادن Cal شماره 39-رتبه کلاس در کشور است.

بسیاری از کسانی که بسیار دارای چشم انداز را تبدیل به قطعه کلیدی در آینده آبی و طلا جرائم به عنوان Sturdivant می پیوندد همکار ESPN 300 چشم انداز گسترده ای از گیرنده Mavin Anderson, تنگ پایان Jermaine تری و کارفرمایی کای Millner در ارتکاب به کال.

6' 2" گیرنده گسترده گرفتار متعدد ارائه می دهد از قدرت 5 مدارس از جمله نیروگاهی میشیگان و نوتردام. پس از دریافت پیشنهاد از آبی و طلا نزدیک به یک سال پیش Sturdivant قرار می گیرد خرس میان خود را بالا چهار برنامه و در نهایت متعهد آینده خود را به خلیج و نه در دولت رقبای UCLA CFP semifinalists اوکلاهما و یا دفاع از قهرمانان ملی LSU.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن