میله های یخ دانشجویان بین المللی از مصرف آنلاین-تنها در دوره ما

ایالات متحده مهاجرت و گمرک روز دوشنبه اعلام کرد که دانشجویان بین المللی مورد نیاز خواهد بود به ترک ایالات متحد

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

ایالات متحده مهاجرت و گمرک روز دوشنبه اعلام کرد که دانشجویان بین المللی مورد نیاز خواهد بود به ترک ایالات متحده اگر کلاس های خود را به همه آنلاین.

مقررات دستور است که دانش آموزان باید با حضور حداقل یک فرد در کلاس به منظور باقی می ماند در کشور است. مدارس باید چاپ مجدد جدید I-20 فرم توسط Aug. 4 برای هر دانش آموز را که کاملا دوره آنلاین بارگذاری.

"(دانشجو و بازدیدکننده تبادل اطلاعات برنامه) در تلاش است تا با ارائه حداکثر انعطاف پذیری" گفت: یخ سخنگوی Carissa Cutrell. "ما انجام داده اند از بهار و در ادامه به انجام این کار در پاییز."

Ivor امانوئل مدیر برکلی بین المللی یا زیستی تخمین زده می شود که در دفتر کار خود نیاز به چاپ مجدد از 3000 به 4000 ویزای دانشجویی مدارک توسط اوت مهلت. امانوئل همچنین توضیح داد که این بیوگرافی را بررسی خواهد کرد که آیا UC برکلی به اندازه کافی در کلاس های حضوری به نیازهای دانش.

"به نظر می رسد از این راهنمایی که هدف نهایی این است که نیروی دانشگاهها به بازگشایی با کلاس های حضوری در اسرع وقت" امانوئل گفت. "به عبارت دیگر آنها را حذف انعطاف پذیری اجازه می دهد از راه دور کلاس در حالی که دانش آموزان در ایالات متحده باقی بمانند."

امانوئل افزود که او امیدوار است به دانش آموزان اطلاعات بیشتر تا پایان هفته.

داخلی و بین المللی دانشجویان در دانشگاه برکلی باید خود را ابراز خشم و سردرگمی پس از اعلام. با توجه به Riya استاد رئیس ستاد برای ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور Derek Imai دانش آموزان در تکاپوی به آمده تا با راه حل های برای تحقق فرد در کلاس مورد نیاز از جمله ایجاد عکس برگردان دوره به طور خاص برای دانشجویان بین المللی.

"زحمتکش دانش آموزان استفاده می شود به عنوان مهرههای سیاسی بین یخ و مدرسه ما سیستم" استاد گفته. "این مردم واقعی با زندگی واقعی که خطر زیادی برای آمدن به کشور دیگری برای دریافت آموزش و پرورش در اینجا آنها در حال درمان بسیار ضعیف است."

استاد گفت: او امیدوار زیستی و دانشگاه اداره خواهد شد به عنوان شفاف که ممکن است در مورد طرح حمایت از دانش آموزان و به دنبال اقدام قانونی در پاسخ.

ASUC سناتور ساموئل پنگ که نشان دهنده جامعه بین المللی تاکید کرد که دانشجویان باید ایستاده در همبستگی با دانشجویان بین المللی در طول این زمان. او گفت: در یک ایمیل که دانشجویان بین المللی حیاتی برای جامعه دانشجویی و درمان باید به همان اندازه و ادعا شده که ICE مقررات "وحشتناک و پرهیاهو بیگانه."

پنگ اضافه شده است که دانشگاه برکلی خواهد از دست دادن بیش از 200 میلیون دلار در دانشجویان شهریه اگر این سیاست ها در حال اجرا و بدون امکانات رفاهی و تکرار احساسات در مورد به دنبال اقدام قانونی از طرف دانش آموزان.

ASUC جمهور ویکتوریا ورا گفت: اگر چه دانش آموزان شده است به کمک یک دیگر او امیدوار است برای دیدن اقدامات از پردیس مدیریت.

"این است که بزرگتر از فقط دانشگاه ما" ورا گفت. "دانشگاه باید آوازی در مورد این تصمیم و نیاز به نشان می دهد که این تصمیم خوب است و می دانم که آن را دارای اثرات شدید در جامعه بین المللی است."

تماس با نائومی Birenbaum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @NaomiBirenbaum1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن