توسط Jayson Tatum NBA ستاره ؟

اغلب با بالا و بدو خدمت طرفداران سریع به تاج و تخت آنها را به عنوان چیزی بزرگ بعدی. در حالی که این بازیکنان مع

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

اغلب با بالا و بدو خدمت طرفداران سریع به تاج و تخت آنها را به عنوان چیزی بزرگ بعدی. در حالی که این بازیکنان معمولا رسیدن به پتانسیل خود را و تبدیل شدن به ستاره ها و مردم از آنها انتظار دارم گاهی اوقات بالا انتظارات را برآورده تنها با ناامیدی. وارد 22 ساله بوستون سلتیکز به جلو Jayson Tatum.

از لحظه ای بوستون معامله را از اول تا سوم به طور کلی انتخاب در سال 2017 همه چشم به در شماره 3 Tatum — و به همین دلیل آنها خواهد بود ؟ همه کاره گلزن بیرون آمدن از دوک بازی برای یکی از خیمه franchises در NBA است که باید تلویزیون را ببینید. در rookie فصل Tatum به طور متوسط پنج ریباند و تقریبا 14 امتیاز در حالی که تیراندازی سوزان 43 درصد از 3 خوب برای هشتم در NBA این فصل.

در حالی که تعداد کسانی که به شدت شگفت آور برای یک تازه کار برای اولین بار یک نگاه اجمالی از تاتوم بالقوه سوپر استار شدن در آمد و در سال 2018 برگشتی که در آن او اولین rookie به ورود 10 بازی در بیش از 20 نقطه در یک postseason پس Kareem Abdul-Jabbar در سال 1970. در پلی آف که در سال Tatum افزایش خود را به ثمر رساند به طور قابل توجهی از 14 تا تقریبا 19 امتیاز در هر بازی و آوردن بوستون سلتیکز به یک بازی 7 در نهایی کنفرانس شرق برابر له برون جیمز و کلیولند کاوالیرز.

تاتوم فصل دوم زمانی است که شک و تردید شروع به تنظیم. پس از چشمگیر حذفی اجرا در سال اول خود را در NBA طرفداران انتظار Tatum به پرش به All-Star وضعیت. آنها به زودی خواهد بود نا امید کرد. تاتوم بهره وری در زمان و آمار در سراسر هیئت مدیره به عنوان فصل به طور منظم هدف زمینه درصد و 3 نقطه در صد هر یک از کاهش بیش از 2 درصد. همراه با آن خود را پیشرفته آمار غوطه ور در زیر آن خود را rookie فصل با جعبه به علاوه/منهای کاهش از 1.2 به -0.2.

تاتوم دوم فصل بود کاملا مخالف خود را rookie نجومی که در طی آن او با بازی بهتر در بازی های حذفی در این فصل به طور منظم. خود را به ثمر رساند ثابت باقی مانده است و از فصل به طور منظم و ماند حدود 15 امتیاز در هر بازی اما بهره وری کاهش یافته و از 45 درصد به 43.8% با وجود مصرف کمتر عکس.

ورود به فصل سوم خود را Tatum شک شد و در تمام زمان بالا. اگر او را نمی جهش در این فصل طرفداران ممکن است از دست داده اند تمام ایمان خود را در او. خوشبختانه برای سلتیکز طرفداران 2019-20 فصل آورده Tatum آنها انتظار می رود برای دیدن او پس از بازگشت از فصل. از طریق 40 اولین بازی فصل Tatum رسیده اوج حرفه ای امتیاز (21.3), ریباند (7) کمک (2.8) دزد (1.4) و بلوک (.9). این آمار چشمگیر بود به اندازه کافی برای اعطای او اول همه ستاره های انتخاب در سال 2020 است.

ابتدا در ماه ژانویه سلتیکز ستاره Kemba واکر رفت و در داخل و خارج از صف با مسائل آسیب و جوان Tatum بهره گرفت. در گذشته در 19 بازی این فصل Tatum شروع به پریدن کرد از 21.3 امتیاز در هر بازی در حدود 43% از زمینه و 35.6 درصد از 3 تمام راه را به 28.3 امتیاز در فقط بیش از 48 درصد از زمینه و باور نکردنی 46.5 درصد از 3-نقطه محدوده. او در طول دو فصل Tatum به ثمر رساند حداقل 30 امتیاز فقط یک بار. در همین 19-بازی کشش به پایان 2020 فصل به طور منظم Tatum تا به حال نه بازی که در آن او به ثمر رساند 30-به علاوه امتیاز. در این نقطه بود که تقریبا همه شروع به تماس Tatum یک "سوپراستار."

در حالی که هیچ یک راه برای تمایز بین ستاره و سوپراستار من باور دارم که وجود دارد تنها هفت فعلی ستاره در NBA در حال حاضر: James, Kevin Durant, Stephen Curry, Kawhi Leonard, جیمز هاردن Giannis Antetokounmpo و آنتونی دیویس. یکی از نخبگان 19-بازی کشش کافی نیست برای جلب وضعیت ستاره — من فکر می کنم حداقل یک فصل کامل و postseason از سوپراستار بازی لازم است برای جلب چنین تمایز است. پس این به چه معنی برای Tatum? چه او نیاز به انجام برای تبدیل شدن به یک ستاره ؟

برای شروع او نیاز به نگه دارید تا این سطح از بازی در اورلاندو حباب ابتدا در اواخر این ماه برای پلی آف. اگر او می تواند کمک به سلتیکز پیشبرد نهایی کنفرانس شرق و یا حتی نهایی NBA در حالی که حفظ این سطح از به ثمر رساند, او را در آستانه وضعیت ستاره. که در آن نقطه او فقط نیاز به یک فصل کامل در این ارتفاع از بازی برای من به نظر او یک فوق ستاره است و یکی از 10 بهترین بازیکنان در NBA.

به طوری که Jayson Tatum یک ستاره ؟ هیچ — حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.

تام Aizenberg پوشش زنان شنا و شیرجه رفتن. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن