مثل بازي کلمه اي؟ سعی کنید با استفاده از زبان انگلیسی به کرک کدها

اگر شما یکی برای حل پازل جدول کلمات متقاطع و جستجو کلمه در روزنامه روزانه خود و یا در برنامه تلفن خود را، در ا

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

اگر شما یکی برای حل پازل جدول کلمات متقاطع و جستجو کلمه در روزنامه روزانه خود و یا در برنامه تلفن خود را، در اینجا یکی دیگر از پازل wordy شما باید سعی کنید: cryptograms!

در اصل برای اسرار نظامی و شخصی استفاده می شود، رمزنگاری پازل هایی هستند که حاوی قطعه کوتاهی از متن هستند که توسط یک رمزنگاری رمزگذاری شده اند. این رمزها به طور معمول به اندازه کافی ساده هستند تا با دست حل شوند. پر استفاده ترین آن رمز جایگزینی تک آلپ ها است که در آن هر حرف متن اصلی با حرف یا شخصیت متفاوتی جایگزین می شود. در اینجا یک راهنمای کوتاه در مورد چگونگی کرک یکی از این کدهای monoalphabetic با استفاده از روند در زبان انگلیسی است.

فرکانس های نامه

در متن رمزگذاری شده شما، یک نامه خاص ممکن است بیشتر از حروف دیگر ظاهر شود. هر رخداد این نامه به یک حرف از متن اصلی برمی گردد، اما چگونه بفهمیم این حرف اصلی چه چیزی است؟ فرکانس حرف تعداد دفعاتی است که حروف الفبا به طور متوسط در یک زبان نوشته شده ظاهر می شوند. در زبان انگلیسی، عبارت مزخرف "ETAOIN SHRDLU" نشان دهنده ۱۲ حرف رایج در ترتیب نزولی است. بنابراین این حروف به گونه ای توزیع می شوند که تقریباً در هر نمونه ای از متن انگلیسی بیشترین تکرار را باقی می مانند، هر چند ممکن است دقیقاً به همان ترتیب ن باشد. 14 باقی مانده به همان اندازه لازم است برای کرک کردن کل کد، اما با استفاده از این دانش از فرکانس حرف، شما به احتمال زیاد قادر خواهید بود به حدس زدن حروف باقی مانده پس از حل برای آنهایی که مکرر ترین.

طول کلمه

طول هر کلمه فردی در تمام متن رمزگذاری شده شما ممکن است شما را به سمت آنچه که کلمه خود ممکن است اشاره, که ممکن است حروف تطبیق آسان تر. به عنوان مثال اگر کلمه رمز شده یک حرف واحد باشد، ممکن است به کلمات "I" (ضمیر) یا "a" (مقاله نامعین) ترجمه شود. رمزنگاری های دو حرفی ممکن است به کلماتی مانند «به»، «از»، «هست» و «آن» ترجمه کنند. list با رمزنگاری هایی که از سه یا چند حرف تشکیل شده اند، رمزگشایی حیله و تزویر تر می شود، اما می توانید به این لیست مراجعه کنید تا پر کاربردترین کلمات زبان انگلیسی را ببینید و حرف آن ها شمارش می شود.

علامت گذاری

اگرچه حروف درون یک کریپتوگرام تغییر می کنند، اما نقطه گذاری به همین شکل باقی می ماند. بنابراین، شما می توانید علائم نقطه گذاری را مشاهده کنید تا بفهمید چه کلماتی آن را احاطه کرده اند. آپوستروپس نشان می دهد که کلمه یا انقباض است، مانند «نمی تواند»، «نکن» و «نبود» یا اسم تملیکی، جایی که از یک «اس» یا «ها» استفاده می شود. کاما می تواند شما را در مسیر درست بسته به محل خود را در یک جمله اشاره. اگر کاما در نزدیکی آغاز یک جمله به دنبال یک تا سه کلمه پیدا شود، آنگاه کلمات به احتمال زیاد عبارات انتقالی مانند «بنابراین»، «بعد از همه» و «علاوه بر این» هستند. اگر یک کاما واحد در وسط یک جمله پیدا شود، کلمه زیر احتمالاً یک همجوشی (و، یا، اما) است. در حالی که علائم نقطه گذاری بیشتری وجود دارد که می تواند در اصطلاحات و عبارات مختلف اشاره وجود دارد، apostrophe و کاما، به نظر من، بینش ترین برای حل رمزنگاری.

براي چالش آماده شدي؟ سعی کنید به کرک چند cryptograms در اینجا! با این ترفندها و دور تمرین، شما یک حرفه ای رمزگشایی در هیچ زمان!

تماس با آنی لین در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب