اتمسفر بخار سرد می تواند پانل های خورشیدی

پانل های خورشیدی به طور معمول ساخته شده از سلول های سیلیکونی تبدیل تنها در حدود 20 درصد از انرژی خورشید را که

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

پانل های خورشیدی به طور معمول ساخته شده از سلول های سیلیکونی تبدیل تنها در حدود 20 درصد از انرژی خورشید را که می افتد در آنها به جریان الکتریکی. خیلی از بقیه تبدیل به گرما می باشد. آن است که این گرما که در بخش محدودیت های بهره وری از سلول ها و تنزل اثر خود را در طول زمان. این ناخواسته گرما می تواند گرم پانل حد 40 درجه سانتی گراد باعث کاهش در خروجی برای هر درجه حرارت افزایش می دهد. برای سال, مهندسین, تلاش برای افزایش تبدیل فاکتور با هر 0.1 درصد از بهبود حال قابل توجه است.

به دلیل آسیب حرارتی به همراه کارایی خنک کننده پانل شده است یک هدف است. بالا بردن پانل 3-4 اینچ کردن سقف برای ایجاد یک جریان هوا در زیر تبدیل شده است شایع ترین استراتژی برای گرما. دلیل اصلی یکپارچه سازی سلول های خورشیدی به محصولات بام رفته است و نه جریان اصلی است که با توجه به گرما ایجاد می کند و کاهش بهره وری با داشتن این اطراف آن جریان هوا. محققان تلاش کرده اند برای پیدا کردن مقرون به صرفه راه برای خنک پانل با آب تنها برای اجرا به چالش ها از هزینه آب در دسترس بودن مخازن ذخیره سازی لوله ها و پمپ ها.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در سال های اخیر محققان توسعه مواد قادر به جذب بخار آب از هوا و متراکم آن به آب آشامیدنی. یکی از بهترین این است که یک ژل ترکیبی از نانولوله های کربنی و آب-جذب کلسیم کلرید نمک باعث می شود که بخار متراکم به قطرات که ژل نگه می دارد. آن را جذب و در شب هنگامی که رطوبت بالا است و هوا سرد است. در طول روز هنگامی که خورشید بیرون می آید و گرما افزایش می یابد, ژل انتشار بخار آب. اگر تحت پوشش توسط یک, پاک, پلاستیکی, گنبد, منتشر بخار متراکم بر روی پلاستیک و می تواند تخلیه و یا کانال را به ظروف نگهداری.

این تکنولوژی به زودی در بر داشت یکی دیگر از نرم افزار است که از خنک کننده پانل های خورشیدی. یک ورق از ژل کمتر از ½ اینچ ضخیم قرار داده شده در قسمت زیرین استاندارد سیلیکون همراه پنل می کشد گرما از پانل در طول روز توسط تبخیر آب جذب شده از اتمسفر شب گذشته بود. از تبخیر آب سرد پنل فقط به عنوان تبخیر عرق از پوست ما سرد ما.

نتایج نشان می دهد که درجه حرارت آب سرد پنل آبشار در حدود 10 درجه سانتی گراد (18 درجه فارنهایت) افزایش برق خروجی بین 15-20 درصد. این ترجمه را به طور کلی افزایش بهره وری از 3-4 درصد یک مقدار قابل ملاحظه. یکی دیگر از تغییرات در حال توسعه است برای به دام انداختن و دوباره متراکم بخار پس از سرد آن را به پنل و به استفاده از آن برای تمیز کردن گرد و غبار انباشته شده از سطح پانل در نتیجه حل دوم قدرت فرسایش مشکل است. برق خورشیدی نسل انفجار است و انتظار می رود به افزایش پنج برابر بیش از ده سال آینده. یکپارچه سازی این ارزان جوی آب-خنک کننده جزء به پنل طراحی می تواند علاوه بر افزایش سرعت و اثربخشی گسترش این تجدید قدرت.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن