'روز طولانی سفر به شب" عازم زیبایی اودیسه

کارگردان و نویسنده بی گان تیز خود را سورئالیست زل زل نگاه کردن در او دانشجوی سال دوم, درام, "Long day's Journe

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

کارگردان و نویسنده بی گان تیز خود را سورئالیست زل زل نگاه کردن در او دانشجوی سال دوم, درام, "Long day's Journey Into Night." خود 2015 اولین "Kaili بلوز" ساخته امواج در خانه هنر سینما در سراسر جهان و افزايش گن به عنوان یک وعده رویایی در عصر جدید از فیلمسازان مولف.

"روز طولانی سفر به شب" در حالی که ربطی به یوجین اونیل 1956 درام به همین نام آشکار مانند یک بازی تقسیم به دو عمل می کند. این فیلم در مراکز لو Hongwu (Jue هوانگ) که بازگشت به زادگاه خود را پس از یادگیری پدرش مرده است. یک بار در Kaili لو آب گرفتگی با رویاها و خاطرات یک زن او را یک بار عاشق به نام Wan Qiwen (Wei Tang). در قانون نهایی لو عازم یک آخرتی اودیسه برای پیدا کردن خود را از دست عاشق در حماسه 59 دقیقه ناگسستنی دنباله.

در تئاتر گن در نظر گرفته شده این بخش در 3D نشان داد در عمل نهایی صحنه زمانی که لو می رسد در یک فیلم تئاتر قرار می دهد و در عینک خود را. متاسفانه مردم جریان این فیلم در خانه نمی افراط در این تجربه; فقدان 3D عینک نیست تضعیف گان را هیبت الهام بخش ساخت.

گن داوطلب خدمت سربازی سه سینماگران در ساخت این فیلم: یاا آویزان-من Jingsong دونگ و دیوید Chizallet. گیج کننده و مه آلود و epically بلند پروازانه "روز طولانی سفر به شب" خواسته ربودهشده توجه به حل کردن منگوله دار تکه تکه روایت است. این کاروان ساده داستان سرایی کنوانسیون به ویترین هنری, انگیزه نویسنده جاه طلبی. این اهسته camerawork تابه unhurriedly در سراسر آن صحنه به ویژه راست به چپ به عنوان اگر دوربین خود را حرکت می کند به یاد داشته باشید گذشته است. فیلم اغلب در نوسان بین چشمک می زند به جلو و چشمک می زند به عقب حل هر گونه حس موقتی تا زمانی که نهایی پیشرفت. به عنوان یک کل فیلم کاملا گیج کننده است اما در قطعات آن را زرق و برق دار است.

موازی گیج کننده طرح فیلمبرداری استخدام نقوش obscuration و انعکاس است. دوربین اغلب قطاری از شخصیت های سیگار کشیدن به عنوان خاکستری غبار unfurls dreamily از سیگار خود را. به جای تیراندازی صحنه به طور مستقیم گن سازه یکی دیگر از لایه فریم عکسبرداری صحنه های خود را از طریق شیشه جلو اتومبیل یا حصار یا زیر آب, افزایش فاصله بین بیننده و شخصیت.

"روز طولانی سفر به شب" پرسه در آستانه ای فضاهای آلوده کردن رویا و واقعیت های واقعی و فوق العاده است. این وسواس با سیالیت همچنان ادامه دارد و در طول فیلم و رنگ نهایی مستمر شات که در آن لو شروع سفر خود را در گرگ و میش, پل بین روز و شب. گن choreographs نفیس سکانس آخر: دوربین مانند Ariadne طلایی رشته به شرح زیر لو از طریق یک رویا دخمه پرپیچ و خم. هیچ مینوتور در گن حماسه, اما هیچ حس فوریت. این فیلم اجرا می شود 2 ساعت و 18 دقیقه و رد هر گونه تماس برای عجله در آن آهسته و نرم و قابل تعمق عکس.

در حالی که افزایش در آن فیلمبرداری این فیلم دچار سردرگمی در آن تکه تکه که equivocates پاسخ به طرح ساده-سوالات بر اساس. هر چاپ کاراکتر در این مقاله بیشتر به طور کامل توسعه یافته از هر یک از شخصیت ها در "روز طولانی سفر به شب." زنان باقی می ماند گریزان و mythicized, جاودانه در حافظه است. حتی شخصیت احساس می کند مانند یک پایه نشانده. پر جنب و جوش شخصیت های لو دیدار در فینال جدا نشده دنباله لغزش دور درست زمانی که تبدیل شدن آنها جالب است.

"روز طولانی سفر به شب" به عمد evades معمولی داستان سرایی. فیلم روش گفت و گو با احتیاط دست گاهی اوقات تنها از جمله lulling سفید سر و صدا از یک ماشین در حال عبور ها گردش یا گودال کوچک آب یا صدا از چراغ های فلورسنت. گن چربی های اشباع شده فیلم خود را در غربت و سودا با تصاویری برای انتقال احساسات.

این فیلم نمی خواهد طنین انداز با هر مخاطب است. در حالی که قدردانی خود زیبایی درایو "روز طولانی سفر به شب" در نهایت idles هرگز رسیدن به یک رضایت مقصد.

"روز طولانی سفر به شب" است که در حال حاضر در دسترس برای جریان در Kanopy.

"جریان Diaries" مقالات توصیه های روزانه کال کارکنان در دستکمگرفتهشده مطالب موجود در جریان سیستم عامل است.

تماس با مایا تامپسون در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب