'مبارزه برای underdog': خاویر جانسون اجرا می شود برکلی برای اجاره تثبیت مدیره

پس از کار برای سازمان های مختلف متعهد به دفاع از مستاجران' حقوق خاویر جانسون آماده "بیشترین تاثیر" در عرصه سیا

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

پس از کار برای سازمان های مختلف متعهد به دفاع از مستاجران' حقوق خاویر جانسون آماده "بیشترین تاثیر" در عرصه سیاسی با 2020 کمپین برکلی اجاره تثبیت هیئت مدیره.

پس از تحقق است که توسعه مسکن در تگزاس را به خصوص منطبق با ارزش خود را Johnson به کالیفرنیا نقل مکان کرد و با حضور در دانشگاه برکلی مدرسه قانون است. با توجه به جانسون هدف او این بود که به عنوان یک منبع برای کمک و بالا بردن جوامع نهفته است که او انجام کار به عنوان یک مستاجر' مدافع حقوق در سنترو حقوقی de la Raza در اوکلند.

مهیجی مسائل مربوط به مسکن جانسون با این نسخهها کار در سنترو به عنوان یک وکیل به نمایندگی از مستاجران که در حال مبارزه با اجاره غیر قانونی را افزایش می دهد و یا در مواجهه با شرایط بد که صاحبان ملک نه تعمیر و همچنین مستاجران که از دست داده اند و خدمات مانند پارکینگ حتی اگر آنها بخشی از اجاره نامه خود را.

جکی Zaneri سابق co-worker جانسون که توصیف او به عنوان "سخت کوش وکیل" معتقد است که جانسون در سنترو را به خوبی ترجمه به کار در اجاره هیئت مدیره.

"خاویر عالی خواهد بود کمیسر" Zaneri گفت. "خاویر بسیار تجربه مرتبط, او می داند چگونه مستاجر قوانین حقوق کار او می داند چگونه اجاره کنترل کار می کند و او نشان داده است بسیاری از مستاجران کم درآمد که نیاز به کمک اجاره هیئت مدیره است."

گذشته از غیر انتفاعی کار, جانسون به برکلی منصوب شد مسکن مشورتی کمیسیون توصیه می کند که شورای شهر در تمام امور مسکن و در عمل به یک نهاد شبه قضایی به شیوه ای به شنیدن تجدید نظر در میان دیگر مسئولیت با توجه به شهرستان Councilmember سوفی هان.

پس از هان منصوب جانسون به کمیسیون او به سرعت به احترام دوستان و همکاران بود رای دادند و صندلی.

فقط به عنوان او پشتیبانی جانسون سپس هان اضافه شده است که او در حال حاضر یک حامی قوی از نامزدی خود را برای اجاره هیئت مدیره به دلیل قضاوت خوب و مهارت های گوش دادن به عنوان به خوبی به عنوان توانایی خود را برای دیدن همه طرف از یک موضوع در حالی که هنوز نگه داشتن ارزش های مترقی و به خاطر او است "همیشه برای underdog."

در همراهی با آن مبارزه جانسون گفت که او معتقد است که مسکن یک حق انسانی یک حق است که او امیدوار است به اطمینان حاصل شود در صورت انتخاب به عنوان اجاره مدیره کمیسر.

در حال حاضر, او گفت: بسیاری از آنها قادر به تامین امنیت است که حق را از آنجا که آنها هر دو را از دست داده و درآمد خود را و یا نمی خواهید به خطر توسعه بدهی اگر آنها توان پرداخت اجاره. یکی از چیزهایی است که اجاره هیئت مدیره می توانید انجام دهید برای کمک به چنین افرادی است که به مجموعه ای از تعدادی از subtenants که می توان به اضافه اموال به حداکثر آن است.

"من می خواهم به شما در تنظیم تعداد به عنوان بالا به عنوان امکان پذیر است" جانسون گفت. "مستاجر می تواند با هم کار کنند برای آوردن بیشتر مردم به فضا تا به آنچه در واقع مجاز برای habitability استانداردها و اساسا فقط به مردم دسترسی به مسکن."

با مبارزات انتخاباتی خود او نیز فشار برای مستاجر حمایت و محافظت در برابر غیر قانونی سلب حق مالکیت به عنوان او فکر می کند برکلی باید درمان مسکن مانند آن چیزی است که هر کس حق دارد که به جای یک فرصت سرمایه گذاری است ،

به عنوان یک سیاه و سفید عجیب و غریب, نامزد جانسون گفت که او آگاه است از مسکن عدالتی که ناشی از سابقه سیستمیک نژاد پرستی و تبعیض نژادی است. نیز به عنوان کسی که شور و شوق واقعی برای تغییر تدریجی و درک تاریخچه و عملکرد داخلی از قانون او معتقد است که او تا به مهارت های لازم برای خنثیسازی این بی عدالتی است که انجام شده است.

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن