مادلین مایرز, اخبار کارآموز

نام: مادلین مایرزعنوان: اخبار کارآموز چه آن را مانند اخبار کارآموز در طول COVID? از آنجا که من قادر به صحبت

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

نام: مادلین مایرز
عنوان: اخبار کارآموز

چه آن را مانند اخبار کارآموز در طول COVID? از آنجا که من قادر به صحبت می کنند به مردم در شخص من به چالش کشیده به تکیه در ایمیل و تلفن تماس و متون. من انتظار داشتم که این دیجیتال حالت های ارتباطی به کاهش احساسات در ارتباط با تعامل اما من پیدا کرده اند که مردم به عنوان بیانی دیجیتالی که آنها چهره به چهره. اگر هر چیزی مردم افزایش یافته است به چالش زندگی آنلاین هستند و حتی تمایل بیشتری برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را.

چه تغییرات عمده زندگی شما شده اند مجبور به طی همه گیر? در ماه ژوئن, من فارغ التحصیل از UCSB. به جای راه رفتن در امتداد یک مرحله به دریافت دیپلم خانواده و دوستان من خواهد جمعیت در اطراف صفحه نمایش به تماشای ما شروع. من داده اند تا رفتن به دانشگاه برای گذشته چند بار رفتن به مستقل برای انجام کار و دیدن دوستان در نزدیکی تنظیمات. من نیز پذیرفته عدم قطعیت به عنوان من حرکت بر روی مرحله بعدی زندگی حرفه ای من. آن است که بسیار جدید, اما من خدا را شکر برای من و خانواده و دوستان و همکاران به نوبه خود به.

این منحصر به فرد گزارش تجربه تغییر چگونه شما احساس می کنید در مورد روزنامه نگاری? از آن ساخته شده من احساس می کنم حتی پرشور تر در مورد روزنامه نگاری. در حال حاضر بیش از همیشه مردم در حال تبدیل به اخبار صادقانه و کامل گزارش در این بیماری همه گیر. من احساس می کنم ممنون و فروتن برای کمک به مردم یاد بگیرند که چگونه آنها می توانند اقامت امن و سالم است. من همچنین یاد گرفتم که هرگز داستان های کوچک برای اعطا. حتی به عنوان coronavirus همچنان به گسترش آن مهم است که بدانید همه چیزهایی که سانتا باربارا باور نکردنی جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن