مرد می شکند به خانه می گوید او را نمی بینم آن نوشته شده " است که او نمی تواند وارد, پلیس می گویند

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 4:32 PM EDT مارس 18 سال 2020پن Township پلیس بازداشت مردی که به سر

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

پن Township پلیس بازداشت مردی که به سرقت برده از یک کلیسا و شکست را به یک خانه در روز جمعه

مایکل دیوید Fontenot, 27, از هیچ آدرس ثابت دستگیر شد سرقت, سرقت کیفری و تجاوز اتهامات با توجه به استشهاد زمینه با منطقه قاضی Jeffrey A. Sneeringer.

او قادر به ارسال خود را از $5,000 وثیقه های سنگین است که برگزار می شود در شهرستان نیویورک, زندان, با توجه به اسناد دادگاه.

پلیس ابتدا به نام به یک کلیسا در 100 بلوک Flickinger جاده در 1:53 بعد از ظهر که در آن شاهد را دیدم یک مرد بعد از شناسایی به عنوان Fontenot کوبیدن بر همه خارج درب استشهاد گفت.

شاهد گفت: Fontenot سپس به سرقت برده یک دوربین بی سیم به ارزش حدود $125 از مقابل کلیسا.

بیشتر: مجرمان گاهی پنهان شدن پشت ماسک که قرار است به امن نگه داشتن ما از COVID-19

بیشتر: مشکوک ایوان دزدان دریایی در Dallastown گرفتار در حلقه, دوربین, شناسایی توسط پلیس

یک ساعت بعد یکی دیگر از شاهد به نام 911 به گزارش یک مرد بعد از شناسایی به عنوان Fontenot در حیاط خلوت خود در اولین بلوک از Flickinger جاده استشهاد گفت. شاهد پلیس گفت که او را دیدم او را به کشیدن یک چمدان پایین حیاط هنگامی که او وارد شدند.

این شاهد گفت که Fontenot به او گفت که او فقط "رفت و در به دست آوردن یک لیوان آب" است و او "را نمی بینم آن نوشته شده" است که او نمی تواند در خانه اش استشهاد گفت. Fontenot نیز با پوشیدن شوهرش کفش.

این شاهد گفت که او نمی دانست Fontenot و او نمی باید اجازه دسترسی به اموال او استشهاد گفت.

بیشتر: مرد اذعان به تجاوز جنسی به دو دختر در پن, شهرستان, پلیس می گویند

بیشتر: هانوفر مرد سعی در قربانی حمله با کارد بزرگ و سنگین, پلیس می گویند

داخل چمدان پلیس آیتم های مختلف گرفته شده از شاهد را به ارزش حدود $400 استشهاد گفت. این اقلام شامل مواد غذایی و پوشاک و منسوجات و سایر آیتم های خانگی یک پرتاب تبر و چمدان.

سرقت دوربین از کلیسا پیدا شد در گاراژ خانه استشهاد گفت. Fontenot نیز بسیاری از اقلام متعلق به صاحب خانه خود را در فرد و شخصی خود اقلام پراکنده در سراسر خانه.

Fontenot است که به اتهام سرقت, جنایی, تجاوز, سرقت توسط غیر قانونی در نظر گرفتن دریافت اموال به سرقت رفته و رفتار آشوبگرانه با توجه به اسناد دادگاه.

بیشتر: Md. مرد تجاوز منظور محدود کردن تجمعات و به افراد زیر سن قانونی الکل, پلیس می گویند

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن