از دست رفته قرنطینه? آن را OK. به عنوان جهان می آید و حاضر بسیاری از مردم از دست آرام

کریستوفر Maag NorthJersey.comمنتشر شده 5:02 AM EDT مه 27 سال 2020این هفته برای اولین بار در دو ماه یاسمین Puli

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

این هفته برای اولین بار در دو ماه یاسمین Pulido چپ پسرش. او فکر او آماده بود.

"در نهایت" او فکر تعویض کامپیوتر خود را در یک مرکز جراحی در نمایشگاه چمن که در آن او کار می کند به عنوان یک تکنسین است. "همه چیز به حالت عادی بازگشت."

سپس او فکر لیام. زمانی که قرنطینه آغاز شده پسر او یک کودک نو پا. در طول هشت هفته راه رفتن خود را رشد کمتر blocky بیشتر مایع. او تبدیل 4. افکار خود را تبدیل به ریشه همه چیز است. یک بعد از ظهر لیام دستور مادرش برای نشستن. او تا به حال یک سوال جدی برای پرسیدن در مورد خانواده سگ.

"مامان" لیام گفت: "آیا شما خرید من در همان فروشگاه است که شما خریداری Oreo?"

بله بحران ترسناک بود. آن را هنوز هم است. Pulido آزمایش مثبت برای COVID-19 آوریل است. او علائم خفيف بود. اما اگر او گذشت این ویروس به پسر و یا شاید این مرموز کاوازاکی بیماری است ؟

"گاهی اوقات هنگامی که او در خواب, من فقط خیره به او گفت:" Pudilo از پاترسون. "من دارم برای خارش است. من نگرانی زیادی است."

Pulido هرگز فکر نمی کردم او می خواهم از دست زندگی در قرنطینه. اما او می کند. در طول این هشت هفته کودک نو پا خود را تبدیل به یک پسر. با تشکر از قرنطینه او بود به آن را ببینید.

"من از دست, تماشای دیزنی به علاوه با او" Pulido گفت. "من از دست این سوالات او را بخواهید من از هیچ جا. من او را از دست ندهید."

آن را خوب به آن را از دست

هر کس بخواهد COVID-19 هرگز اتفاق افتاده است. نزدیک به 100 ، 000 آمریکایی کشته شده اند تا کنون. اعضای خانواده ای کاش رهبران ما تا به حال در پاسخ به شایستگی. به عنوان فرمانداران شل ممنوعیت سفر غیرضروری و اجتماعات بسیاری از ما نگرانی در مورد اثرات مالی از اولین خاموش شدن است. اگر یک دوم سنبله در موارد منجر به یک ثانیه خاموش خواهد شد و هر یک از ما که شغل ؟

بازگشایی در ساحل: آنچه که یک مرد در ساحل نیوجرسی را برای بازگشایی خالی خود را shop |مایک کلی

NJ coronavirus به روز رسانی: آزاد اسلامی تا 25 نفر در حال حاضر OK در نیوجرسی مورفی می گوید:

در عین حال اگر ما صادقانه خاموش بود و گاهی اوقات لذت بخش است. تغذیه. سرگرم کننده. بسیاری از ما به یک تعطیلات طولانی با مردم ما عشق است. ما در بر داشت زمان برای تفکر, باغ, تمرین یوگا, شروع یک توده خمیر ترش و یا فقط راه رفتن در اطراف بازرسی آرام در خارج از خانه ما و وز وز سر و صدا در داخل ذهن ما است.

ما در بر داشت زمان برای انجام هیچ چیز در تمام.

"زمان در گذر است" گفت: Kari Berntson, 20, جرسی سیتی, "اما آن را احساس می کند غیر ممکن است برای اتلاف وقت به دلیل وجود مقدار بسیار زیادی از آن."

اینترنت همراه با داستان در مورد نامشخص زمان آمده است. این یک داستان در مورد زمانی که پایان دادن به, و چیزهایی که ما را از دست ندهید.

دوچرخه سریعتر هدیه ای بهتر

در یک بعد از ظهر آفتابی در این هفته رندی جکسون در بر داشت خود را ازمایش کرده توسط دو بسیار آهسته دوچرخه سواران. جکسون dawdled در مسابقه دوچرخه است که ساخته شده از فیبر کربن. او خسته شده بود. تا در یک سکوت ابریشمی جنبش او برداشته کردن صندلی اخراج لاغر پیستون از پاهای خود را و سمت چپ. خود را بزرگ دوچرخه قرمز شد کمی قرمز بر روی صفحه رادار.

پس از چند دهه از جدی سوارکاری جکسون است لاغر, سریع و 63. اقتصادی shutdown ساخته شده برای بهترین جاده سوار او را تا کنون تجربه کرده است.

"من انجام شده است بیشتر مایل است. من از دست داد 15 پوند" در طول خاموش کردن گفت: جکسون از مونتکلیر. "برای اینکه کاملا صادقانه در مورد آن شده است بسیار آرامش بخش برای سوار شدن با کاهش ترافیک وابسته به وسايط نقلیه."

جکسون با این نسخهها کار به عنوان یک تلویزیون دوربین تکنسین برای صبح بخیر امریکا است. در طول همه گیر نشان می دهد furloughed او در هر هفته است. یکی از همکاران خود از درگذشت این بیماری است. برای مقابله Jackson, پارک RV خود را در Catskills گرفتن حماسه سواری در باریک جاده های کوهستانی بدون ترس از گرفتن بیش از اجرا.

"من متوجه شدم که من می توانم چیزی با این furloughs," او گفت:. "دوچرخه درمان بزرگ است."

خاموش به نظر می رسید به لمس و بهبود بسیاری از جنبه های زندگی است. کاتلین مک کنا homeschools او پنج فرزند در Collingswood, New Jersey در حومه فیلادلفیا. حتی در زمان عادی او bakes خیلی نان که او اقدام به خرید آرد را در 50-کیسه پوند.

در طول خاموش کردن مک کنا به دور تکه از خمیر ترش استارت به حدود دو دوجین مردم است. او دستور العمل های به اشتراک گذاشته شده و آرد اضافی. شوهرش آبجوسازی بسته تا او گذاشته است ، با هم آنها را تحویل هدیه نان و آبجو به دوستان. برخی از متقابلا با گل برش از باغ خود را.

"مردم شده اند و های تر از خود و دل خود" مک کنا گفت. "اوه! من احساسی است."

بحران ساخته شده و جشن های صمیمانه تر. در ابتدای مستند, کنار نوزاد دختر بزرگش تبدیل شده 18. دوستان و همسایگان اطراف جمع شده بودند جلوی خانه برای بداهتا آواز "تولدت مبارک."

به طور معمول, نوجوانان می خواهید هدیه ای از طلا و جواهر و یا الکترونیک, McKenna گفت. اما این بهار با فروشگاه بسته و آمازون تحویل در حال اجرا پشت بچه ها او را پخته فنجان کره بادام زمینی برای دوستان خود. به عنوان هدیه به آنها ارائه شده خود را گرامی کتاب.

"دست دوم هدیه یک شهرت بد. که رفت کنار جاده" در طول بحران McKenna گفت. "من فکر می کنم آهسته تر از سرعت مجاز است ما را به یک حس عمیق تر از قدردانی برای چیزهای کوچک و ساده. در حال حاضر آنها می خواهند برای علامت گذاری این لحظه با چیزی دستباف و چیزی آنها را دوست دارم."

کوین Conod است که رئیس جمهور از شمال نیوجرسی فصل ، خاموش شدن او را تحت تاثیر قرار, اما نه در راه یکی ممکن است انتظار داشت. کاهش ترافیک و آلودگی هوا را کمی به بهبود از طریق Conod تلسکوپ – آسمان شب مانده به آتش کشیده با نور مصنوعی.

خانه اش در Denville موریس کانتی نهفته در صوتی سایه از دو بزرگراه های ایالتی و بین 80. بدون سر و صدا از کامیون لاستیک Conod متوجه بیشتر پرندگان در هوا بیشتر از مخلوقات در حیاط. یک روز در این هفته Conod پا خارج برای لذت بردن از هوا. او شنیده ام یک خر خر کردن. این صدا مانند یک حیوان که حیوان بسیار نزدیک است.

Conod به پایین نگاه کرد. با پای خود را دراز کوچک گوزن.

"این ژله little thing," او گفت:. "ما دیدن گوزن در اینجا. اما آن را قطعا غیر معمول برای دیدن یک نوزاد کوچک حنایی فر درست در کنار خانه."

همین Torino, رئيس جمهور از برگن شهرستان Audubon Society, متوجه همان جسارت اعمال شده به حیات وحش و نزدیک به شهر نیویورک است.

"مردم در حال تماشای پرندگان در حیاط خلوت شاید برای اولین بار. و آنها در حال ارسال تصاویر از پرندگان آنها را دیدم هرگز قبل از" تورینو گفت. "این یک تعطیلات بزرگ برای پرندگان. آنها با بهره گیری از heck از این است."

بیماری و سپس درمان

شش ماه پس از یاسمین Pulido به هنگام تولد در سال 2016 او بازگشت به کار را ترک لیام در مراقبت از عمه اش. لیام به سرعت رشد کرد به طوری متصل او شروع به تماس عمه "مامان."

Pulido بود ممنون عمه اش کمک کند. اما این وضعیت در سمت چپ او احساس رنجش.

"عمه من دیدم من گریه" Pulido گفت. "آن مکیده می شود. من مثل دوم خود مادر است."

برای سه سال خشم درنگ. سپس Pudilo خودش را در خانه گیر کرده. هنگامی که او در نهایت به بهبود از COVID-19, Pudilo زد خانه اش را مانند یک مدرسه است. تمام صبح لیام خطاب مادر خود را به عنوان "دست Pulido."

صبح گذشت. او خشم برداشته.

"در ظهر من گفت: " خوب من برگشتم به مامان'" Pulido گفت. "من آنقدر دیوانه دیگر در مورد که در زندگی من وقتی که من وجود ندارد."

Pulido متوقف به فکر می کنم. او با این نسخهها کار پاره وقت در حال حاضر. به زودی فولاد مرکز رشد خواهد کرد مشغول است. او را به بازگشت به کار تمام وقت است. Pudilo هرگز خواسته جهانی برای متوقف کردن. او تقریبا خوشحالم که آن را انجام داد.

"من واقعا می خواستم به بازگشت به کار" او گفت:. "اما من دست معلم خود را."

کریستوفر Maag یک مقاله نویس برای NorthJersey.com. برای دسترسی نامحدود به چشم انداز منحصر به فرد در نیوجرسی جالب ترین مردم و تجارب لطفا عضو شوید و یا فعال کردن دیجیتال خود را حساب امروز.

ایمیل: maag@northjersey.com توییتر: @Chris_Maag



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن