میمون بومی Amazonians آمریکایی ها نشان می دهد مشابه الگوهای تفکر, مطالعه می یابد

یک مطالعه منتشر شده در تاریخ 26 ژوئن نشان داد که بومی Amazonians آمریکایی ها و میمون ها نشان می دهد مشابه الگو

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

یک مطالعه منتشر شده در تاریخ 26 ژوئن نشان داد که بومی Amazonians آمریکایی ها و میمون ها نشان می دهد مشابه الگوهای تفکر در توانایی برای نشان دادن الگوهای ترتیبی.

در آزمایش با 100 شرکت کننده از گروه های سنی مختلف فرهنگ ها و گونه های محققان آزمایش چه چیزی باعث می شود ذهن انسان قادر به یادگیری زبان. این مطالعه نشان داد که ظرفیت انسان برای تعمیم ساختارهای ممکن است در حال حاضر در میمون ها نیز هست.

با توجه به استیون Piantadosi یک محقق برای آزمایش و UC برکلی استادیار روانشناسی دانشمندان ناراضی بودند که قبل از آزمایش که آیا نتایج قطعی.

"ایده این مطالعه به (شرکت کنندگان) داده بود که مبهم در مورد اینکه آیا آنها باید با استفاده از باز گشت یا نه و مطالعه آنها چگونه تعمیم است که ما فکر می کنیم سخت است توضیح دهید که با هر چیزی غیر از بازگشتی تولید فرآیندهای" Piantadosi گفت: در یک ایمیل.

در این مطالعه دانشمندان آزمایش سه میمون میمون و سه گروه از انسانها: 50 دبستانی و kindergartners, 10 بزرگسالان از ایالات متحده و 37 نفر از یک گروه بومی Amazonians به نام Tsimané که زندگی می کنند به عنوان forager-کشاورزان در بولیوی.

"ما نیاز به طراحی یک روش است که می تواند اجرا شود تنها با تغییرات کوچک در سراسر به طور گسترده ای متفاوت شرکت کنندگان گفت:" استفان Ferrigno, یک محقق فوق دکترا در دانشگاه هاروارد در یک ایمیل.

در هر محاکمه شرکت کنندگان نشان داده شد تصاویری از چهار براکت به صورت تصادفی قرار داده شده بر روی صفحه نمایش کامپیوتر و یا در مورد Tsimané در کارت کاغذ و آموزش دیده بودند به لمس آنها را در راه است که تولید یک مرکز تعبیه شده دنباله ای مانند "( [ ] )."

میمون ها داده شد آب اگر آنها دنباله سمت راست و سپس از آنها تست شده بر روی آنها چه آموخته بود و اگر آنها می تواند به تولید همان توالی بدون بازخورد.

اول پایه پیدا شد که به عنوان انتظار می رود که همه انسان ها به سرعت آموخته برای تولید مرکز تعبیه شده توالی با امکان افزایش تمایل با آموزش و پرورش بیشتر و یا بیشتر خواندن و نوشتن تجربه است.

پس از گسترش آموزش و نمونه های بیشتر از سه میمون آموخته برای تولید توالی و همچنین می تواند تعمیم الگوهای جدید به لیست.

"ظرفیت برای نشان دادن توالی های تو در تو است که در حال حاضر در یک حیوانی است که می تواند هرگز و هرگز یادگیری زبان" Ferrigno گفت: در ایمیل. "این نشان می دهد که این توانایی است که بیشتر تکاملی باستان از زبان و می توانست مقدمه ای برای توسعه انسانی در دستور زبان است."

میمون ها در این مطالعه آیا اشتباه است. با توجه به سام Cheyette پردیس تحصیلات تکمیلی دانشجو در Piantadosi آزمایشگاه محققان شواهدی که حافظه کاری یا توجه محدودیت ها ممکن است نقش بازی در میمون ها' subpar عملکرد و مانع آنها از یادگیری اشکال پیچیده از ارتباطات است.

گام بعدی در این برنامه تحقیقاتی با توجه به Ferrigno است به بررسی چگونگی این بازگشتی دنباله های ارائه شده در ذهن است.

"ما همچنین در حال کار بر پیگیری آزمایش تست چقدر افراد مبتلا به آسيب ويژۀ زبانی نشان دهنده پیچیده توالی" Ferrigno گفت: در ایمیل.

او افزود که در دراز مدت هدف این است که برای به دست آوردن درک عمیق تر از گرامر مبتنی بر اختلالات زبان به هدف ایجاد مداخلات.

تماس با کاترین هسو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن