کاترین آلتو را 'نوشتن وحشی"

عکس: حسن نیت ارائه میدهدنوشتن وحشی دره مرکزی بومی کاترین آلتو بررسی اثیری پیوند میان زن و طبیعت در نوشتن وحشی:

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهدنوشتن وحشی

دره مرکزی بومی کاترین آلتو بررسی اثیری پیوند میان زن و طبیعت در نوشتن وحشی: زنان شاعران Ramblers و ماوریکس که شکل و نحوه نگاه ما به جهان طبیعیخلاق محیط زیست گلچین هدف قرار دادن قفسه اواخر ماه ژوئن.

آلتو در رشد اسکالون یک مزرعه شهر رنگی با باغ بادام و توت بوته که در آن او و تخیل او زد ، در حال توسعه یک رفیع احترام به خارج از منزل بزرگ او جذب به طبیعت در ادبیات به ویژه توسط آمریکا رنسانس نویسندگان. اما پس از تحقق paragon نویسندگان مانند والت ویتمن تمام شد همان —"مرده های سفید" را به عنوان او توضیح داد که در یک مصاحبه تلفنی — آلتو تصمیم به احترام متنوع زن صدای خود را و محیط زیست ادبیات.

نوشتن وحشی امکانات آلتو 25, مقالات زن متفکرین که انقلابی در جامعه درک از محیط و جنس است. او برجسته زنان نوشت که در زمانی که در راه رفتن به تنهایی در نظر گرفته شد قدر اصرار دارد که "اگر شما نمی دهد صدای نمایندگی سپس آن را مانند آنها وجود ندارد."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


ابتدا با توجه به اکتشاف در طول تاریخ عنوان نوشته دوروتی Wordsworth, خواهر شاعر ویلیام وردزورث و معاصر تجزیه و تحلیل آب و هوا دانشمند الیزابت عجله نوشتن وحشی تلفیقی از برش های فرهنگی در کنار انتقادات حسی تصاویر.

"من مانند یک راهنمای میدانی برای خوانندگان" آلتو توضیح داد. متعهد به صحت آلتو بازدید از سایت های که در آن این زنان را ارسال های خود را دست اول تجربه مجازی با ظرافت. "بالا من, تیز, پینگ, پینگ از یک buzzard در برابر ناخن moon" او به وضوح توصیف صعود در Scafell Pike, الهه شعر و موسیقی برای شاعران دریاچه منطقه زبان انگلیسی در ابتدای فصل یک.

نوشتن وحشی در دسترس خواهد بود در کتاب فروشی ماه ژوئن 23 و آن را در دسترس برای پیشسفارش در حال حاضر در مورد نظر خود را خرده فروش. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاترین آلتو و تخصص خود را ببینید kathrynaalto.com.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن