آشپزخانه سوپر آلی تعداد بازدید جاده ها و تلفن های

در سال ۲۰۰۹، آندره آ و آنتونی کاروچیو سوپز آشپزخانه آلی را راه اندازی کردند، و سازمان غیرانتفاعی که به طور مز

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399

در سال ۲۰۰۹، آندره آ و آنتونی کاروچیو سوپز آشپزخانه آلی را راه اندازی کردند، و سازمان غیرانتفاعی که به طور مزمن به افراد بیمار و دیگران نیازمند تغذیه می کند، به سرعت به یکی از سازمان های قابل مشاهده سانتا باربارا تبدیل شد. آنتونی گفت: «ما معتقدیم که همه باید به غذایی دسترسی داشته باشد که بدن و روح شان را تغذیه کند.»

COVID-19 همه گیر متوقف توانایی OSK برای خدمت به مشتریان خود را در یک تنظیم آشپزخانه سوپ سنتی و همچنین محدود آموزش مراقب و برنامه های دیگر آنها برای مرکز شهر Anacapa ستاد خیابان که آنها در ماه مه 2019 افتتاح شد. آنها مانند همه، آنها در ارتباط با مشتریان خود باقی می مانند، و آنها به تازگی خط تلفن را به عنوان یک سرویس تلفن برای آدرس دهی به نیازهای عاطفی مشتریان خود راه اندازی کرده اند. آندریا توضیح داد: "ما خود را شریک سلامت مشتریان خود می داند و امنیت غذایی بحرانی و حمایت عاطفی را به ساکنان تجربه فشار مالی شدید، سوء تغذیه، و انزوا فراهم می کند."


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


سوپ دانا، Carroccios با افتخار در برنامه بهبود سرطان خود را متمرکز, که ارائه سوپ "فرموله شده برای سلامت مطلوب oncological" در سراسر ساحل جنوبی و در دره سانتا Ynez هر چهارشنبه. "همه سوب جملما به صورت علمی با همکاری متخصصین انکولوژی ست و کارشناسان تغذیه برای عملکرد مطلوب سیستم ایمنی بدن فرموله شده اند، او توضیح داد.

عمدتا ً سوپ های گیاهی که هر چهارشنبه صبح در مقر هم می توان برداشت کرد، هزینه آن ۱۵ دلار برای ۲۴ اونس و ۵۰ دلار برای یک گالن است. مقیاس کشویی برای مشتریان کم درآمد وجود دارد، که می توانند از طریق نرخ های تخفیف داده شده از طریق organicsoupkitchen.org. در میان گزینه های برآورده کننده سو چ به عنوان ایتالیایی Fagioli، توسکان سفید دانه و کال، و سیاه و سفید باله و سبزیجات، در اینجا چند طعم دهنده محبوب تر:

عدس کاری نارگیل:  آهسته پخته شده با تا 10 سبزیجات، سوپ عدس کاری نارگیل مارینات شیر نارگیل با براث سبزیجات، اجازه می دهد ادویه جات مختلف مانند برگ خلیج و زردچوبه به کمک خواص دارویی. آندره آ می گوید: «چربی ها و روغن های سالم، مانند روغن نارگیل و شیر، به طور هدفمند برای سطح سالم قلب و مغز شان تری گلیسریدهای زنجیره متوسط یا MCTs انتخاب می شوند»

روستایی تقسیم نخود :  این ترکیب کلاسیک، خامه ای از نخود زرد تقسیم، سبزیجات متعدد، و ادویه جات ترشی جات برای ارائه عوامل شفا دهنده که طعم سوپ سازش نیست ساخته شده است. آنتونی گفت: «همه ادویه جات، از جمله زردچوبه ضد التهابی و تقویت کننده تنفسی، برای حفظ ارزش دارویی خود، غیر تابش یورش می بینند»

سوپ مرغ برات استخوان آزاد لکتین: ارائه شده به عنوان یک وعده غذایی مغذی و پر کننده، این سوپ مرغ به ارمغان می آورد تن آشنا و طعم دهنده به یک جایگزین بدون لکتن. با پایه ای از گوشت مرغ و شیر نارگیل، بنیاد غنی می آمیزد و هر یک از مواد آلی را آمپول. آندره آ می گوید: «این ترکیب اختصاصی یک پایه سوپی سوپرغذا ایجاد می کند که بدن را تغذیه می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند» با ایجاد مرغ دلتنگ آمریکا سوپ بدون لکتن، OSK فداکاری خود را به سلامت و رفاه هر بیمار منتقل می کند.

608 خیابان آناکاپا #C; (805) 364-2790; organicsoupkitchen.org.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب