بابا. به لبنان مراقبت از قانون پول؛ شهرستان خواهد شد $ 2.8M برای ترویج ماسک صورت

اخبار روزانه نورا شلیلبنان منتشر شده در 4:22 PM EDT Aug 14, 2020لبنان بالاخره میلیون ها پول در قانون CARES دری

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

لبنان بالاخره میلیون ها پول در قانون CARES دریافت خواهد کرد، پس از آن که دفتر شهرستان و دولت تام ولف موافقت کرد به حل و فصل طرح دعوی در دادگاه لبنان در مورد نهی از بودجه به شهرستان.

لبنان در 22 جولای بیش از دولت تام ولف تصمیم به جلوگیری از بودجه قانون CARES از طریق برنامه کمک های مالی بلوک امداد شهرستان. گرگ در جریان یک کنفرانس خبری در ماه ژوئیه نشان داد که نتیجه رای گیری ۲-۱ کمیشنرهای شهرستان در ماه مه برای انتقال لبنان به مرحله زرد بازگشایی علیه دستورات ایالتی است.

بنابر یک خبر منتشر شده از دفتر ولف، بخشی از این توافق نامه این است که لبنان کمپینی ۲.۸ میلیون دلاری را با تأکید بر اهمیت پوشیدن ماسک های چهره به راه خواهد اندازد.

"خوشحالم که لبنان شهرستان خواهد شد کمپین برای تشویق استفاده از ماسک صورت راه اندازی," ولف در آزادی گفت: "ماسک پوشیدن مهم است برای کاهش گسترش COVID-19 برای محافظت از مردم، مدارس و کسب و کار. این یک راه ساده و آسان برای همه ما به مبارزه با این ویروس و کنترل مورد شمارش در لبنان شهرستان و در سراسر دولت است."

بنابر یک خبر منتشر شده از شهرستان در مورد این توافق نامه، فرمانداری در نظر دارد از طریق اداره توسعه اقتصادی و جامعه کار کند تا ۱۲.۸ میلیون دلار بودجه به شرح زیر آزاد شود:

  • $1 میلیون دلار: شهرداری دولت / مدرسه منطقه برای هزینه / بازپرداخت برای هزینه های مرتبط با COVID
  • 3 میلیون دلار: کمک هزینه های کسب و کار کوچک و توزیع PPE (زیر 100 کارمند)
  • 2.25 میلیون دلار: کمک هزینه و PPE به کسب و کار مربوط به گردشگری و نمایشگاه شهرستان
  • 2 میلیون دلار: کمک هزینه و PPE به سازمان های غیر انتفاعی
  • $1.5 میلیون: توسعه اقتصادی corp. تلاش / جلو لبنان تبلیغات / کسب و کار بزرگ
  • $250,000: بهداشت رفتاری / مصرف مواد / خودکشی هزینه درمان پیشگیری
  • $2.8 milion: کمپین برای ترویج جهانی ماسک پوشیدن

در این خبر، گزارش خبری در مورد این روند اطلاعات بیشتری ارائه نشده است، اما کمیشنرها "تعهد خود را به بهترین شیوه های بهداشتی و ایمنی تأیید می کنند."

در این خبر منتشر شده گفته است: "کمیسرها از همه ساکنان لبنان می خواهد که از تمام شیوه های توصیه شده دولت برای کاهش تاثیر COVID 19 در جامعه ما پیروی کنند."

بیشتر: لبنان شهرستان پرونده های لباس پوشی بیش از نگه داشتن بودجه قانون CARES

زمینه لباس

در این طرح دعوی ، لبنان استدلال کرد که گرگ با قانون 24 ، که قانون فراهم می کند که به ایالت ها با کمک هزینه بلوک از طریق قانون CARES را رعایت نمی کند.طرح دعوی نیز در زمان با یک ماده اضافه شده توسط دولت نیاز به شمارش به پیروی از دستورات و مقررات مربوط به COVID - 19 همه گیر واجد شرایط برای بودجه قانون CARES به عنوان استدلال برای جلوگیری از بودجه.

لبنان کمیسر شهرستان رای 2-1 در ماه مه به حرکت عملیات شهرستان به "فاز زرد" بازگشایی، در برابر دستورات دولت است. اگرچه قطعنامه فقط به عملیات شهرستان اعمال می شود، برخی از مقامات منتخب کسب و کار را تشویق به بازکردن دوباره به دستورالعمل های فاز زرد.

بیشتر: گرگ از کمک های مالی امدادرسانی همه گیر از لبنان شهرستان، میلیون ها نفر را در بر می گرفت

بیشتر: لبنان مقامات منتخب، گرگ را بر سر دست داشتن میلیون ها نفر از بودجه مراقبت ها منفجر کردند

لباس استدلال کرد که شرایط واجد شرایط هستند "سوء استفاده ناخالص از قدرت و توسط قانون قدرت اضطراری حمایت نمی شود."

گرگ انکار کرد که از بودجه ها در جریان یک کنفرانس خبری در ماه جولای، رد شده است.

وقتی می گفتن ما به محدودیت هایی که می خوایم قوانین یا مقررات خودمون رو بکنیم، رعایت نمی کنیم... خوب، پس نمی گویند شما چیزی از دولت می خواهید زمانی که شما قوانین را دنبال نمی کند، "گرگ در ماه ژوئیه گفت. "عواقبی وجود دارد، اینها عواقبی هستند."

نورا شلی را می توان در 717-454-7817 یا nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن