تاریخی Arcady و مستغلات

آدرس: 833 ناپ درایووضعیت: برای فروشقیمت: $5,350,000 هفته گذشته من دعوت شد به تور خانه در 833 ناپ درایو; اصلی خ

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

آدرس: 833 ناپ درایو
وضعیت: برای فروش
قیمت: $5,350,000

هفته گذشته من دعوت شد به تور خانه در 833 ناپ درایو; اصلی خانه تاریخی Arcady و مستغلات در منتکیتو. این Italianate ماموریت به سبک ویلا ساخته شده بود در سال 1905 توسط هنرمند رالف رادکلیف وایتهد که تاسیس Arcady یک 70 هکتار و مستغلات به نام Arcadia معنوی بیابان از اساطیر یونانی است. این مسائل افسانه های محلی ساخته شده است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در سال 1911 جورج اوون نزدیک رئیس اتحادیه کاربید نقل مکان کرد به سانتا باربارا از شیکاگو با همسرش لوئیس پس از پزشکان خود را نشان می دهد که آب و هوا به نفع سلامت خود را. آنها خریداری Arcady از وایتهد و یک سال را صرف گسترش و مستغلات با آموزش به معمار, E. Russell-Ray به "مزاحم نشوید یک چوب" اصلی ساخت و ساز. یکی از اهداف اعلام شده از نوسازی شد "قابل توجهی راحتی به جای پر زرق و برق ارایش" و خانه به عنوان آن می ایستد امروز گواهى به آن است.

عکس: رافائل باتیستا

راه رفتن را از طریق درب جلو از 833 ناپ درایو من بلافاصله زده هر دو مقیاس بزرگ از خانه و قانع کننده views. خانه نشسته است بر روی یک آرزو تپه و منظره اقیانوس در حال نقاط کانونی از اول قدم به سالن انتظار و باقی می ماند سازگار زمینه در سراسر.

از ورود رسمی اتاق نشیمن نهفته است به سمت چپ با اتاق ناهار خوری به حق و فراتر از آن. در بیش از 800 متر مربع اتاق نشیمن است عظیم و چشمگیر شومینه طبقه چوب جنگلی و زیبا طاقی 20-سقف پا.

عکس: رافائل باتیستا

این اتاق بود Whitehead ' art studio و نزدیک از آن استفاده می شود به خانه خود را منسوب به اويلوس خدای بادا لوله ارگان. دیرین مردم محلی داستان بی شمار احزاب برگزار شد در این ویلا از جمله ارگان رسیتال با درختان خارج swaying در زمان به موسیقی از حسن دقت هماهنگ طرفداران. آیا پس از آن و یا در حال حاضر این اتاق ساخته شده بود برای سرگرم کننده است.

اتاق نشیمن باز می شود به جنوبی سرپوشیده اجرا می شود که تقریبا در طول تمام خانه. این سخاوتمندانه پاسیو فضای جریان کاملا از زندگی و اتاق ناهار خوری و همچنین آشپزخانه, اجازه می دهد تا مهمانان را به گردش در سراسر. این سخت است نه جذب به سمت این indoor-outdoor اتاق که مشرف, زمینه, درخشان, استخر شنا و قانع کننده ocean view فراتر از آن.

قبل از حرکت یک بطرف راه پله چوبی در یک گوشه ای از اتاق نشیمن توجه مرا جلب کرد. این منجر به یک فضای زیر شیروانی قرار دادن است که در اصل قرار بدن. مشرف به عمل زیر این سالن ورزشی ساخته شده در daybed است که به عنوان یک پر زرق و برق ترین خواندن گوشه و en-مجموعه اتاق پودر. یکی می تواند اقامت منزوی در این راز مخفی گاه برای روز.

یکی دیگر از راه پله آگهی از اتاق نشیمن به زیرزمین که در خانه یک انبار شراب رقابت هر گونه که من دیده ام به همراه یک درایو از ویژگی های ارائه نهایت راحتی.

پشت در اصلی کف اتاق ناهار خوری رسمی دارای مزین به کنده کاری و دیگری grand شومینه. وسيع نسبت ادامه به آشپزخانه بود که به تازگی به روز رسانی با لذیذ, لوازم, خیره کننده, سنگ آهک و کف و دیواره شیشه صبحانه قطعه زمین پیش امده مشرف به باغ.

طبقه بالا سه اتاق خواب از جمله استاد که یک بالکن خصوصی را به استفاده از مشاهده. یک چهارم اتاق خواب در طبقه پایین در حال حاضر مورد استفاده به عنوان یک دفتر جداگانه یک اتاق خواب مهمان خانه ارائه می دهد یک آشپزخانه شومینه و خود را در جلوی خانه و ورودی.

باغ Arcady اصل معروف برای و گل و بوته ها و درختان "جمع آوری شده در سراسر جهان از آرژانتین به زنگبار." امروز هکتار از باغ آراسته مدعی است که میراث طبیعی و نیز مدرن تر از جمله ویژگی های یک منطقه کباب در زمین وان آب داغ و جذاب gazebo.

در زمان خود در Arcady, نزدیک, شد, شناخته شده به عنوان یکی از سانتا باربارا پنج "تپه بارون" گروهی از تجار و بازرگانان با نفوذ ساخته شده است که پایدار کمک های بشردوستانه به منطقه ما. نزدیک بود ابزاری در توسعه کلبه در بیمارستان و Sansum درمانگاه به امکانات پزشکی جهان. او نوشت: در بیمارستان 1920 گزارش سالانه که "فقیرترین خیریه بیمار در بیمارستان باید به خوبی توجه و مراقبت ... به عنوان بیمار با ثروت نامحدود" یک حکم است که بیشتر انتقادی در محیط امروز از همیشه.

من سوار دور از این افسانه و مستغلات از طریق چشمگیر دروازه Arcady و به پایین تپه احساس خوش شانس بود که این شانس را به بازدید از این قطعه از سانتا باربارا تاریخ است.

833 ناپ درایو برای فروش در رفسنجان توسط اشلی Anderson, پل هرست و جویس Enright از برکشایر هاتاوی HomeServices کالیفرنیا خواص. رسیدن به اشلی و پل در both@AndersonHurst.com, (805) 618-8747 یا (805) 680-8216. رسیدن به جویس در joycee@bhhscal.com یا (805) 570-1360. بازدید 833knapp.com برای اطلاعات بیشتر.

تاریخی جزئیات تحقیق از طریق سانتا باربارا تاریخی جامعه منتکیتو و سانتا باربارا, Volume II: این روز بزرگ شهرکهای توسط دیوید Myrick, جورج اوون ناپ: یک پر زرق و برق راز توسط بنیامین تیلور و لیندا Bresnan مقالات توسط نیل Graffy و ویکیپدیا.


به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب