پلیس فعالیت های لیگ نگه می دارد ساختمان در میان جوانان و ماموران عملا

سانتا باربارا فصل پلیس فعالیت های لیگ قهرمانان اروپا (PAL) ماموریت است که برای ساخت مثبت, مشاوره, روابط, با, S

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

سانتا باربارا فصل پلیس فعالیت های لیگ قهرمانان اروپا (PAL) ماموریت است که برای ساخت مثبت, مشاوره, روابط, با, S. B. اداره پلیس و جامعه از طریق آن بسیاری از برنامه های. به عنوان سانتا باربارا و بقیه ملت با تمرکز بر روابط بین پلیس و مردم از رنگ در حالی که مبارزه با این بیماری همه گیر, مدیر اجرایی, Michelle Meyering معتقد است رفیق خدمات حیاتی تر از همیشه.

PAL است adeptly به تصویب رسید خدمات خود را به COVID بار. کارکنان به طور منظم چک در با خانواده هایی که بچه های شرکت در برنامه های خود را حذف کردن وعده های غذایی و لوازم مدرسه که در آن مورد نیاز است. بعد از مدرسه برنامه نویسی که تا به حال صورت گرفته در آن Twelve35 نوجوان مرکز در چپلا نقل مکان کرد آنلاین. در طول سال تحصیلی حدود 70 نفر از دانشجويان شرکت کننده در هر هفته در جلسات درسی, رهبری, کارگاه های آموزشی, اجتماعی-عاطفی گروه پشتیبانی و آمادگی برنامه های. هر چند برخی از فعالیت های آهسته در تابستان همه چیز را شیب دار تا زمانی که دوباره سر کلاس این سقوط.

رسمی تعامل بین افسران و دانشجویان است که بخش مهمی از PAL. در سال های اخیر S. B. اداره پلیس اختصاص داده شده حدود 70 ساعت کار در هفته در بسیاری از رفیق اکسپلورر پست برنامه که در آن افسران آموزش دانش آموزان در مورد کار پلیس تاکید بر شخصیت, آموزش ها و مهارت های رهبری. و افسران صرف بسیاری از off-duty ساعت به عنوان به خوبی.

سرهنگ آرون بیکر که نظارت S. B. P. D. مشارکت معتقد است یکی از مهم ترین اقدامات رفیق است که شکسته شدن دیوار بین بچه ها و افسران اجازه می دهد آنها را به یک دیگر در خارج از اجرای زمینه. هر دو گروه بهره مند شوند. بیش از یک بازی از استخر, او اشاره کرد: بچه ها ببینید که چگونه افسران پلیس هستند و مردم عادی و افسران ببینید که چگونه بزرگ این بچه ها هستند.

"گاهی اوقات احساس می کنم مثل من سرقت آنها" بیکر گفت: "که من بیش از من" از آنجا که چقدر خوب او احساس می کند به اطراف بچه ها و چقدر خوب آن را احساس می کند برای دیدن بچه ها رفتن برای تبدیل شدن به افسران پلیس در اینجا و در سایر حوزه های قضایی.

رفیق مدیر برنامه جودیت لوگو موافق است که با داشتن بزرگ افسران نشان می دهد تا در رفیق از یونیفرم, دیدار دانش آموزان در یک انسان-به-انسان اساس ارزشمند است. به جز در اکسپلورر پست PAL دانش آموزان تماس ماموران با نام خود و در نهایت دانش آموزان قبول است که این افسران در حال, دوستان, مردم, آنها می توانند به نوبه خود به زمانی که آنها نیاز به کمک.

زمانی که این بیماری همه گیر مجبور مدارس را تعطیل استرس و اقتصادی با چالش های نصب شده برای دانش آموزان و خانواده های بسیاری از آنها زندگی می کنند یا در زیر سطح فقر. Meyering نگرانی که بدون حمایت PAL ارائه می دهد و دانش آموزان را رنج می برند از بسیاری جهات از جمله با مسائل مربوط به سلامت روان.

لوگو که Meyering به نام "قلب و روح رفیق" مشترک چگونه به خصوص در چند ماه گذشته PAL بوده است 24/7 تاسیسات به دانش آموزان و خانواده های آنان است. زمانی که خانواده های رسیدن به او به دنبال کمک Lugo شده است قادر به قرار دادن آنها را در تماس با ماموران پلیس اغلب آنهایی که به خانواده می دانند که از PAL و در نتیجه اعتماد.

به تازگی یک پدر و مادر نامیده می شود در مورد یک کودک اقدام به خودکشی و لوگو او را متقاعد به او اجازه تماس با پلیس ارائه شد افسر Adrian گوتیرز کار کرده است که با رفیق دانش آموزان برای سال. پدر و مادر بسیار روشن است که "آدریان" تنها قابل قبول افسر. لوگو رسیده گوتیرز بود که قادر به مداخله. لوگو اشاره می کند که برای PAL, آن فقط یک ماده اولیه پلیس مداخله بلکه PAL همچنین همکاری با دیگر سازمان ها و نهادها — مدارس, آرامش, خانواده, خدمات آژانس — برای اطمینان از رفاه دانشجويان پس از تماس اولیه.

یکی دیگر از والدین هشدار داده لوگو به ویدئو در رسانه های اجتماعی از یک دختر در حال حمله و در حالی که پدر و مادر نمی دانم کسانی که او بسیار نگران اثر در کودکان مشاهده آن است. لوگو به کمک پدر و مادر در گزارش تصویری و کنار هم قرار دادن منابع از جمله زوم جلسه برای حمایت از دانش آموزان که در حال مشاهده آن است.

و رفیق افسران حمایت از دانش آموزان در یک از راه های مختلفی. به تازگی در یک زوم تماس پال دانشجویی مشترک چگونه او موفق به دریافت یک وستمنت بورس شد اما احساس نا امنی در مورد مصرف یک چالش است. یک رفیق افسر که تا به حال طراحی و توسعه یک رابطه دوستانه با دانش آموز قادر به پرش به سمت راست در و متقاعد کردن او به حال توانایی برای موفقیت است. او در حال حاضر حضور در وستمنت.

به تازگی دانش آموزان رسیده اند به رفیق افسران در مورد فیلم ها را دیده اند و از افسران زیر پروتکل و به ظاهر بازیگری در یک نژادپرست به شیوه ای. فرانک مکالمات را گرفت با افسران پرداختن به دانش آموزان و نگرانی است. رفیق دانش آموزان شرکت کننده در تظاهرات اخیر و رفیق افسران باید تقدیر آنها را برای بیان احساسات خود را در صلح آمیز, مثبت, شیوه است.

افسر صفوف در S. B. P. D. در حال 59 درصد سفید 27 درصد اسپانیایی, 3 درصد آسیایی 2 درصد و 12 درصد دیگر. رفیق خدمت بیشتر دانش آموزان لاتین و تعداد کمی از دانش آموزان است. ماموران در PAL ترکیبی از سفید پوستان و اسپانیایی است.

با COVID در نظر گرفتن دور خیلی عادی فارغ التحصیلی دبیرستان تجربه بیکر سازمان اتخاذ-ارشد مبارزات انتخاباتی. با گذشت حدود یک پاکت در ایستگاه پلیس او مطرح $1,000 که لوگو استفاده می شود برای ایجاد سبدهای هدیه متناسب با 13 PAL دانش آموزان فارغ التحصیل این سال است. بیکر و دیگر افسران همراه با لوگو و کارکنان خود تحویل سبد به هر دانش آموز. به ارتباط قوی بین دانش آموزان و لوگو و کارکنان خود را ساخته شده این لحظات حتی شیرین برای بیکر. دو سالمندان وارد می شود و دیگر 11 خواهد بود حضور در دانشگاه است.

سالانه Maribel فرانکو یادبود بورس فراهم می کند که کمک هزینه تحصیلی به PAL شرکت کنندگان و فارغ التحصیلان این سال اهدا $30,000 به 21 دانش آموزان است. هر چند بهار جمع آوری کمک یک منبع درآمد بود به لغو PAL بوده و قادر به ادامه تخصیص اردوگاه بورسیه هر چند در این سال بسیاری از اردوگاه ها بودند مجازی. آن است که هنوز امیدوار به برگزاری سالانه مسابقات گلف در سپتامبر 25.

آیا نوجوان مرکز خواهد بود قادر به بازگشایی این سقوط هنوز ناشناخته — اندازه کوچک از تسهیلات به معنی تعداد محدودی از دانش آموزان با خیال راحت می تواند در خدمت اجتماعی فاصله پروتکل اما اگر آن باقی می ماند بسته شده, تنومند, مجازی برنامه نویسی سر گرفته خواهد شد با شروع کلاس ها.

پال بودجه به طور کامل توسط جامعه کمک های مالی و کمک های مالی. برای اطلاعات بیشتر و یا کمک مالی به http://sbpal.org.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن