پليس ميتونه با افرادي که دارن تحقيق ميکنن سکس داشته باشه یک لایحه آن را به جرم در پا.

دیلن سیگلبام و سام رولندیورک دیلی رکورد منتشر شده در 8:23 صبح EDT اوت 12, 2020کارآگاه نیروی کار مواد مخدر شهرس

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

کارآگاه نیروی کار مواد مخدر شهرستان لنکستر یک ماساژ در آبگرم، جایی که اجرای قانون محلی شکایت های متعددی در مورد روسوسه شدن احتمالی دریافت کرده بود.

هنگامی که ماساژ در کسب و کار در هلند جدید به پایان رسید، زن با دست های خود یک حرکت کرد و پرسید: "شما می خواهید؟" قانون سکس، اون گفت که 20 دلار خرج برميداره سپس، کارآگاه مخفی اجازه داد تا او را برای "چند دقیقه" خودارضایی قبل از اطلاع پلیس را به بازداشت.

تاکتیک هایی مانند این - که مدافعان آن را نامناسب و منوث می کنند - به نماینده ایالت پنسیلوانیا الهام داده اند تا لایحه ای را معرفی کند که این لایحه را غیرقانونی می کند تا افسران پلیس با افرادی که تحت بررسی هستند رابطه جنسی داشته باشند و در صورت محکوم شدن به جرم، آنها را از داشتن موقعیتی در اجرای قانون در ایالت منع کنند.

خانه بیل 2709 می جرم به نام تجاوز جنسی توسط یک افسر پلیس ایجاد, جرم و جنایت مجازات حداکثر 3 1/2 تا 7 سال زندان. به نظر می رسد این قانون در یک اقدام مشابه که دولت تام ولف در ماه ژوئیه به قانون امضا کرد، که آن را غیر قانونی برای اجرای قانون به فعالیت جنسی با افرادی که دستگیر یا بازداشت کرده اند و همچنین اطلاع رسانی محرمانه است.

مرتبط: 'در چه نقطه ای آنها متوقف می شود؟ تاکتیک در روسوسه امیال سوال در پا را افزایش می دهد.

در سطح ملی، ما در حال تجربه ی تخطی از تغییرات در روش ی که پلیس در سراسر کشور اتفاق می افتد، می باشد. و پنسیلوانیا هم از این قاعده مستثنی نیست." یوآنا مک کلینتون، د-فیلادلفیا و شهرستان های دلاور، حامی اصلی این لایحه. ما مردم را در اینجا دیده بودیم که نه تنها برای ماده زندگی سیاه، بلکه برخی به سادگی درخواست عدالت و انصاف در نظام می کنند."

که بخش بزرگی از الهام بخش پشت لایحه ، او گفت.

...جرم جدید، خاص، او گفت، اطمینان حاصل شود که بهره برداری جنسی در طول تحقیقات غیر قانونی در پنسیلوانیا است. که پیروزی بزرگی برای همه خواهد بود، اما به خصوص برای آسیب پذیرترین، مک کلینتون گفت.

خوانده شده: طرفداران برای پایان دادن به 'دزد' تاکتیک در پنهانی در فحش دادن به stings در پا.

درگیر شدن در رابطه جنسی در جریان تحقیق سوء استفاده از قدرت و از نظر قانونی غیر ضروری است، گفت: Shea Rhodes، یکی از بنیانگذاران و مدیر موسسه حقوق ویلانووا برای آدرس بهره برداری جنسی تجاری است. اون با مک کلينتون کار مي کرده تا لايحه رو رد کنه

لایحه ای که فرماندار اخیرا ً به قانون امضا کرده بود، تنها سطح موضوع را به هم زد، رودز و مک کلینتون پیشنهاد کردند. دولت Rep. کارل واکر متزگر، آر- Somerset و بدفورد، حامی مالی اصلی این قانون بود، که همچنین مجازات برای زندانیانی که به اعضای کارکنان حمله تقویت شد.

"پلیس نهاد خود را و آنها را در طیف گسترده ای از رفتار که آیا آن را از برخورد صرف باشد، به توقف پیاده، به تحقیق، درگیر است." "هر کسي که باهاش تماس بگيره، ظاهراً در بازداشت نيست. اما در حالی که آنها در حال انجام وظیفه می باشد، آنها نباید درگیر رفتار استثماری و جنایی شوند."

رودز گفت: افسران پلیس باید توسط قانون از داشتن رابطه جنسی در طول تحقیقات - صرف نظر از قصد خود را مانع. پلیس که درگیر در آن رفتار ، او گفت ، قربانی فرد است.

رودز گفت: «این ایده که افسران پلیس می توانند با یک روکار — هدف یک تحقیق — وارد روابط جنسی بشود و سپس از مسئولیت منحل شود، توهین آمیز است» "چه کار می کند؟ آدم بد در این سناریو کیه؟"

بیشتر: او نبايد پول سکس رو پرداخت کنه و متهم نشده پس بابا دادستان ها بهش مصونیت دادن

A York Daily Record/Sunday News investigation in 2019 found several instances that raised questions about police conduct in undercover prostitution stings.

اما رودز خاطرنشان کرد که برای این که برخی از آن موارد از اتفاق بیافتد، زبان لایحه باید به روز شود. او امیدوار است که کلمات "تماس ناشاینت" اضافه خواهد شد. که به عنوان هر گونه لمس از بخش های جنسی یا دیگر صمیمی فرد به منظور تحریک و یا رضایت بخش میل جنسی تعریف شده است، او گفت.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن