اخیر شراب و ارواح صنعت COVID-19 تلاش

مانند صنایع در سراسر جهان, شراب و ارواح جامعه کسب و کار است که پله برای کمک به هر دو خود و دیگران در این دوره

توسط NEWSWORLDS در 14 اردیبهشت 1399

مانند صنایع در سراسر جهان, شراب و ارواح جامعه کسب و کار است که پله برای کمک به هر دو خود و دیگران در این دوره از COVID-19.

در میان دیگر تلاش های مجازی مذاقات در حال حاضر تاسیسات به مصرف کنندگان با ده ها تن از سانتا باربارا شهرستان wineries میزبانی این امور از طریق های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی در هر روز است. اما وجود دارد مقدار زیادی از جمع آوری کمک های مالی و دیگر برابری طلب تلاش های در جریان ،

در اینجا اخیر خلاصه ای از طرح های در سراسر ساحل مرکزی.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


از WINERIES کمک به لامپوک دره MED: در حالی که تلاش گسترده سانتا باربارا شهرستان سازان به اهدای بیش از 500 مورد از شراب به بیمارستان در سراسر جنوب کالیفرنیا کردم مقدار زیادی از توجه رسانه ها بسیار کوچکتر و صمیمی تر امر به طور مستقیم به نفع لامپوک دره مرکز پزشکی کارگران خط مقدم. در هفته گذشته بیش از 36 نفر گرد با پرواز بز زیرزمینهای صاحبان کیت گریفیث و هنجار Yost و با توجه به امکانات.

"ما به تازگی تحویل ما شراب محلی باشگاه اعتبارات و آمد به درک چگونه بسیاری از اعضای ما در کار ضروری صنایع به خصوص مراقبت از سلامت" گفت: Yost. "ما می خواهیم به تشخیص خود کار خستگی ناپذیر و قدردانی و برای همه آنها در جامعه ما با برخی از مایع آفتاب."

این کمپین به اطلاع عموم توسط جرمی و میشل توپ از خوب در صبح لامپوک و باربارا Satterfield از Sta. ریتا تپه Winegrowers داد. تا کنون 18 wineries پیوست به علت, از جمله آلما رزا Ampelos, Chanin, Fiddlehead پرواز, بز, گارسیا, پادشاهان کری, کیتا, Longoria لرینگ, Pali, Piedrasassi, Sandhi, Santa Barbara, Winery, دریا, دود, Sweetzer اعتدال و تعالی.

دلار برای BARTENDERS: امیدوار به منظور بالا بردن $10,000 بار من و سرور در از wineries و کارخانه های لبنی در طول این زمان Ryan Williams راه اندازی این جمع آوری کمک. یک کارپینتریا ساکن در اصل از آفریقای جنوبی ویلیامز به تازگی راه اندازی نوآورانه خود را در برنامه که در آن شما می توانید خرید مردم نوشیدنی در میله های لبنی و از wineries از سراسر جهان است. جمع آوری کمک ارائه شده است پیراهن برای فروش با تمام درآمد حاصل از رفتن به علت یا فقط مستقیم کمک مالی.

داخل شراب S. B. مزه: در داخل شراب سانتا باربارا محبوب جامعه منطقه ای oenophiles شروع خود سری از 5 دلار مجازی مذاقات در پنج شنبه ها در 5:15 بعد از ظهر برنامه تا کنون است مت Kowalczyk از Buscador کارخانه شراب سازی در مارس 7, Randall Grahm از Bonny دون در سانتا کروز, on May 21, و ریچارد سنفورد از آلما رزا در 4 ژوئن.

شرکت کنندگان قادر به سفارش شراب در پیش است. ببینید meetup.com/Inside-Wine-Santa-Barbara.

PHARAOHMOANS حمایت از خوش شانس است: برای کمک به کارکنان در خوش شانس Steakhouse در منتکیتو high-end PharaohMoans کارخانه شراب سازی در پاسو روبلز اهدا 100 بطری از آن سال 2017, قدیمی, به, رستوران با 100 درصد از درآمد حاصل از رفتن به کارکنان. در $100 یک بطری که بالقوه $10,000 رفتن به خارج از محل کار سرور و خدمه. ببینید luckys-steakhouse.com.

حسی علوم شرکت تقویت E-COMMERCE: Tastry, یک سان لوئیس Obispo County مبتنی بر علم حسی شرکت تاسیس شده توسط کال پلی گراد کاترینا Axelsson راه اندازی کرده است هموار که برای محافظت از صنعتگر Vintners از طریق E-Commerce. همکاری با پلت فرم تجارت الکترونیک BottleTribe این برنامه را قادر می سازد از wineries به سرعت محصولات خود را برای فروش در دسترس از طریق اینترنت. اشخاص علاقه مند می تواند ایمیل PAVE@Tastry.com.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن