ریاست جمهوری نتایج اولیه: بایدن تهمت پیروزی نامزد از Pa.

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 10:18 PM EDT Jun 2, 2020آرا هنوز در حال شمارش ساعت پس از نظرسنجی بس

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

آرا هنوز در حال شمارش ساعت پس از نظرسنجی بسته شده روز شنبه به رای دهندگان خود را انتخاب کنید برای چه کسی باید رهبری یک کشور در آشفتگی.

Presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن و وقت جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به راحتی برنده خود احزاب نامزد با نژاد تا حد زیادی تصمیم پس از گزارش ایسنا ، برنی ساندرز معلق خود را دموکراتیک مبارزات انتخاباتی در ماه آوریل است.

هر چند نتایج بودند آهسته به در آمده آسوشیتد پرس به نام در این مسابقه به نفع بایدن و مغلوب ساختن پیشی جستن در حدود 9:30 p. m. روز شنبه.

با حدود 20 درصد از آرا در بایدن به حال 71 درصد از آرا در حالی که سناتور. برنی ساندرز تا به حال 23 درصد و Tulsi Gabbard تا به حال 5 درصد است. مغلوب ساختن پیشی جستن به حال 95 درصد آرا بر رقبای Roque De La Fuente با 1 درصد و ویلیام جوش با 4 درصد است.

رییس جمهور بعدی ایالات متحده منجر خواهد شد یک کشور از طریق یک بیماری همه گیر نیاز به بازسازی اقتصاد و التیام یک ملت تقسیم بر نابرابری نژادی و ایدئولوژی سیاسی.

جزئیات: Pa. برپایی تظاهرات در نیویورک به راهپیمایی علیه خشونت پلیس افتخار جورج فلوید

بزرگترین انتخابات سوال اولیه روز بود و چه مدت آن را شهرستانهای' انتخابات به تعداد نزدیک به 2 میلیون ایمیل و رای غیابی و چگونه به خوبی های جدید ماشین های رای گیری خواهد تابع در حوزه های رأی گیری.

بیشتر: Pa. اولیه: مشاهده زنده نتایج انتخابات ریاست جمهوری, محلی, مسابقات

بیشتر: یک Pa. ریاست جمهوری اولیه شبیه هیچ دیگر: 5 چیزهایی که برای تماشای

اما مهم ترین سوال این است که چگونه presumptive نامزد منجر خواهد شد و کشور از طریق جریان اعتراضات همه گیر و اقتصاد در خطر است.

اعتراض ادامه داد: سهشنبه شب در نیویورک بیش از خشونت پلیس و جورج فلوید مرگ در حالی که در بازداشت و تظاهرات نیز در راه است در دیگر پنسیلوانیا شهرستانها.

به عنوان مقامات دولتی دست و پنجه نرم که ناآرامی آنها همچنین هشدار داد که نتایج اولیه ممکن است روز به دفعات مشاهده شده است.

پنسیلوانیا, وزیر امور خارجه, کتی Boockvar تایید کرد که "100 درصد از شمارش ممکن است انجام شود در روز انتخابات."

بایدن و مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به قرعه کشی مسابقات در انتخابات مقدماتی روز, مهمترین اعتراضات علیه خشونت پلیس.

بیشتر: جورج فلوید تظاهرات در بهبهان. ربوده شده توسط سفید supremacists دولت رسمی می گوید

رئیس جمهور صبح روز سه شنبه از ایشان تشکر خود را در یک صدای جیر جیر و گفت: واشنگتن دی سی "تا به حال هیچ مشکلی شب گذشته" پس از او مورد استفاده نظامی به فشار یک اعتراض مسالمت آمیز با گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی.

"بسیاری از بازداشت. کار بزرگ انجام توسط همه. قریب به اتفاق نیروی. سلطه. به همین ترتیب مینیاپولیس عالی بود (با تشکر از شما رئیس جمهور تهمت!)," او گفت در توییتر.

رئیس جمهور همچنین با تایید چند تن از نامزدهای جمهوریخواه در توییتر و گفت: در نیویورک از دست داده بود روز شنبه به "غارتگران اراذل و اوباش چپ رادیکال و دیگر اشکال Lowlife & مانده است."

رئیس جمهور همچنین گفت: دولت او انجام داده است و بیشتر به صورت سیاه و سفید جامعه بیش از هر رئیس جمهور پس از آبراهام لینکلن با اشاره به فرصت در مناطق طرح بودجه برای مدرسه انتخاب عدالت کیفری اصلاحات و آنچه او به عنوان بالاترین سیاه, نرخ بیکاری, فقر و نرخ جرم و جنایت در تاریخ است.

بایدن از سخنان روز سه شنبه خود جلب کرد تضاد به کسانی که از رئیس جمهور.

در یک سخنرانی در فیلادلفیا معاون سابق رئیس جمهور همدردی با معترضان و فلوید خانواده که راه می رفت در تظاهرات در سراسر کشور پس از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس مورد استفاده زانو خود را به پین فلوید گردن به زمین. او 46 و در پشت برگ 6-year-old daughter.

""من نمی توانم نفس بکشم. من نمی توانم نفس بکشم.' جورج فلوید آخرین کلمات. اما آنها نمی میرند با او. آنها هنوز هم شنیده می شود. آنها بازتاب در سراسر این کشور می شود."

صحبت کردن در مورد از دست دادن پسرش کمال بایدن نامزد صحبت در مورد پیدا کردن امید و هدف در عزاداری. زمانی که او یک سناتور او از همسر اول خود و یک کودک که در تصادف اتومبیل درگذشت.

این presumptive دموکراتیک نامزد گفت: فلوید مرگ یک "بیدارباش" را برای این کشور و نیز تکرار "روح ملت" کمپین تم.

"نگاه کنید که در آن ما در حال حاضر و فکر می کنم دوباره. این است که ما چه کسی هستیم ؟ این است که ما می خواهید؟" بایدن گفت. "آیا این چیزی است که ما می خواهیم برای انتقال به فرزندان و نوه های ما — ترس, خشم, انگشت اشاره, به جای پیگیری از شادی ؟ بی کفایتی و اضطراب خود جذب خودخواهی? یا می خواهیم به امریکا ما می دانیم که ما می تواند به آمریکا, ما می دانیم که ما در قلب های ما می تواند بود و باید بود؟"

بایدن با انتقاد از تهمت تصمیم روز دوشنبه به استفاده از ارتش به حرکت مسالمت آمیز معترضان را از پارک خارج کاخ سفید با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی به طوری که رئیس جمهور می تواند راه رفتن را از طریق پارک به صورت یک عکس فرصت است. مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته پیاده روی کوتاه برگزار شد و یک کتاب مقدس در خارج از کلیسای سنت جان.

"رئیس جمهور برگزار شد تا کتاب مقدس در کلیسای سنت جان دیروز. من فقط آرزو می کنم او آن را باز کرد یک بار در در حالی که به جای brandishing آن می شود." "اگر او آن را باز کرد او می تواند آموخته اند چیزی است که ما همه به نام به عشق به یکدیگر که ما خودمان را دوست دارم."

"علاوه بر کتاب مقدس او همچنین ممکن است بخواهید برای باز کردن قانون اساسی ایالات متحده می شود." "اگر او, او می خواهم پیدا کردن اولین اصلاحیه" بایدن گفت: با اشاره به "حق مردم برای صلح و دوستی به جمع آوری و به درخواست دولت برای جبران نارضایتی.'"

و معاون رئیس جمهور سابق پس از دعوت نمایندگان مجلس به اقدام واقعی برای فراهم برابر عدالت و قانون را در مورد چرا او باید انتخاب رای دهندگان.

"من نمی ترافیک در ترس و تقسیم. من نمی فن شعله های آتش از نفرت. من به دنبال التیام نژادی زخم که دامنگیر کشور ما استفاده از آنها را به صورت سیاسی به دست آوردن می شود." "من فراموش کار من و من مسئولیت -- من نمی سرزنش دیگران است."

بعدا بررسی نتایج از اولیه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن