به تازگی منتشر شده زندانی در قرنطینه پیاده روی دور

دو زندانی در لامپوک زندان خود را تکمیل جملات روز چهارشنبه اما از آنجا که آزمایش مثبت برای COVID-19 آنها هنوز

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

دو زندانی در لامپوک زندان خود را تکمیل جملات روز چهارشنبه اما از آنجا که آزمایش مثبت برای COVID-19 آنها هنوز هم تا به حال برای تکمیل دو هفته قرنطینه. آنها تا به حال تنها دو روز باقی مانده بودند و مستقر کردن, زندان, زمینه, اما تصمیم گرفتم به سر Los Angeles County, شهرستان دستیار مدیر عامل بارنی Melekian خبرنگاران گفت: در روز جمعه هفته ای دوبار همه گیر کنفرانس مطبوعاتی.

Melekian گفت: زندان فدرال باقی مانده بزرگترین چالش برای این شهرستان و شهرستان در این مثال زندان تا به حال هیچ مراجعه اما به آزاد مردان که می خواهم وقت خود را در خدمت. لس آنجلس عمومی وزارت بهداشت تماس گرفته شد در مورد بیمار که نشان داد هیچ نشانه ای از ویروس. "ما در حال کار به آدرس اطلاعات بیشتر با پیشرفت بیشتر متوجه" Melekian به این نتیجه رسیدند.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


جمع زندگی موقعیت هایی مانند زندان نیز شامل تنظیمات ارشد-مراقبت از خانه. از 14 پرستاری ماهر امکانات در این شهرستان گفت: شهرستان, بهداشت, پیج Batson دو تا به حال حوادث. این شامل دو تا پنج کارکنان و یا ساکنان, او گفت:, و یک نفر فوت کرده است.

او افزود که برای جامعه بزرگتر که ممکن است عفونی و اگر آنها نمی تواند خود منزوی در شهرستان ارائه مسکن. نه مردم بودند در حال حاضر در چنین چهارم.

استاد راهنما گرگ هارت که به عنوان رئیس هیئت ناظران میانه های این meetups, اعلام تکمیل ظهور راهنمای. موجود در county سایت در اینجا راهنمای برای بازگشایی این شهرستان در نظر دارد به کار در رابطه با فرماندار Newsom معیار. این فرض تا حدودی متفاوت از آنهایی که بسته به دولت رضایت مانند کمتر از 10 درصد از تست مثبت بودن و کمتر از 2 درصد مرگ و میر بیش از 14 روز است. دولت معیار تماس برای چهار مورد مثبت روزانه و هیچ مرگ و میر هر دو برای یک دوره دو هفته.

سند مورد بحث خواهد شد توسط هیئت ناظران در شنبه هارت گفت: با توجه به این موضوع به تغییر شرایط تکامل است. آن را در فرم پیش نویس و در انتظار نظر عمومی در پورتال اینجا.

قبل از توصیف روز تعداد موارد جدید -15 جدید بیماران مبتلا به پنج تن از آنها از لامپوک زندان — دکتر ون فراموش-Reynoso که منجر شهرستان, بهداشت عمومی, یادآوری, نقطه بحرانی این شهرستان است. "این هیجان انگیز برای دیدن کسب و کارهای محلی باز دوباره," او گفت:, "اما ضروری است به یاد داشته باشید که این روند تنها می توانید در ادامه اگر موارد جدید پایین باقی می ماند و بستری شدن در بیمارستان با ثبات است." او توصیه ماندن در خانه پوشیدن چهره و پوشش در هنگام تعامل با دیگران و یا زمانی که شما می توانید از راه دور. "به تعویق انداختن بازديد با افرادی که نمی زندگی می کنند در خانه خود را," او گفت:. "ما نیاز به کمک شما در ساخت فاز بعدی یک واقعیت است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب