نقد و بررسی | Roshani Chokshi's 'The Gilded Wolves'

اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد بهترین داستان خواننده را به زمان و مکان دیگری منتقل می کند و این بازکننده سریالth

توسط NEWSWORLDS در 4 شهریور 1399
اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد

بهترین داستان خواننده را به زمان و مکان دیگری منتقل می کند و این بازکننده سریالthشما را به یک پاریس جادویی قرن ۱۹ ویسک خواهد کرد، جایی که Séverin، هتلدار برای انتقام، گروه بعیدی از سارقان را با استعدادهای غیرمعمول جمع آوری می کند تا دزدی را برای یک شیء جادویی قدرتمند کنار بکشد. بازیگران غنی شخصیت ها شامل انریکه، مورخ فیلیپینی است که در تبعید زندگی می کند و برای استقلال از اسپانیا می جنگد؛ لیلا، رقصنده ای در سطح جهانی که به دنبال کتابی گمشده با قدرت نجات جانش است؛ زوفیا، مهندس خاردار اما با استعدادی که در جادو کار می کند؛ و تریستان، گیاه شناس با قدرت های فراطبیعی.

با یک توطئه پیچیده، بانتر شوخ طبع، دنیای فانتزی دلربا، و اکتشاف متفکرانه مسائل دنیای واقعی نژاد، طبقه، استعمار، این کتاب سرگرم کننده برای همه خوانندگان به دنبال فرار، بزرگسالان جوان یا نه است.

مولی وتا مدیر خدمات کتابخانه کتابخانه عمومی سانتا باربارا است.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا ایندیپندنت سخت کار می کند به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما از آنچه اتفاق می افتد در سراسر کل جامعه سانتا باربارا مطلع. حالا راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. پشتیبانی از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

اضافه 88801100011088

بهترین داستان خواننده را به زمان و مکان دیگری منتقل می کند و این بازکننده سریال شما را به یک پاریس جادویی قرن نوزدهم ویسک خواهد کرد

نقد و بررسی | 'گرگ های گیلد شده' روزانی چوکشی برای اولین بار در سانتا باربارا ایندیپندنت ظاهر شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب