خرده گزارش ارائه راه حل برای بسیاری از مسائل مطرح شده توسط معترضان. ما را به تغییر ؟

نظرYDR هیئت تحریریه منتشر شده 1:11 PM EDT Jun 5, 2020سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات مسالمت آمیز در نیوی

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

نظر

سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات مسالمت آمیز در نیویورک را مناسب هایلایت خشونت پلیس. اساسی و فراگیر است که مشکل شخصی و سازمانی و نژاد پرستی و تبعیض نژادی متمرکز فقر و کمبود های اقتصادی و فرصت های آموزشی و یک میزبان از دیگر مشکلات جامعه.

این بدیهی است که مسائل جدید در نیویورک و یا در جای دیگر. در واقع آنها رسوب شهر ما قیام در سال 1968 و 1969 – و وجود آنها برای دهه ها و قرن ها قبل از آن.

در سال 1996 York Daily Record مشغول شهری متخصص David خرده به مطالعه این و دیگر مشکلات ما در شهرستان و تولید گزارش با راه حل های بالقوه.

در سال 2002 خرده به روز شده است که گزارش – هشدار است که کمی تغییر کرده و زمان در حال اجرا بود به طور موثر تغییر ما ،

و در سال گذشته در سالگرد 50 از سال 1969 در منازعات YDR خواسته سوخاری را دوباره ارزیابی پیشرفت به سوی برابری در اینجا – و یا فقدان آن است.

نتایج جدی: خرده یافت که این شهر هنوز هم تفکیک سنگر و استحکامات متمرکز فقر احاطه نسبتا مرفه و عمدتا سفید حومه شهر و مناطق روستایی است.

رکورد روزانه در سال گذشته نیز برگزار شد یک سری از خوبی حضور داشتند بحث های عمومی در مورد که تازه ترین گزارش و موضوعات مرتبط در آرم آکادمی با همکاری York County تاریخچه مرکز.

بیشتر: داستان های شخصی و درس از نیویورک مسابقه شورش

مسائل مطرح شده در خرده گزارش به طور مستقیم در نقطه به شکایات و نگرانی های ما را شنیده اند در تظاهرات مسالمت آمیز در این هفته به عنوان بخشی از یک ملی حقوق مدنی قیام در پی پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

در یک تجمع در این مرحله از اداره پلیس شهر شنبه شب فعال جامعه لایحه Swartz ما خواست رهبران جامعه به دوباره سوخاری پیشنهاد – این بار با حل و فصل به واقع انجام کاری برای تغییر این نابرابری و تبعیض نژادی در جامعه ما است.

بیشتر: چگونه ما می توانیم این شکاف به دست آوردن سهام و اطمینان از نیویورک حرکت رو به جلو

بیشتر: Rusk گزارش در نقد و بررسی: شهری کارشناس تاکید کرد نیاز به همکاری های منطقه ای توسط شهر, 'burbs

نیویورک رکورد روزانه هیئت تحریریه موافق صمیم قلب.

از آن زمان به انجام کاری نیست و فقط بحث در مورد انجام کاری. اغلب مردم از خوب وجدان که بهترین نیات اجازه می دهد اینرسی به حل و فصل در.

ما دیدم که با گرندویو حادثه است. در پی آن آشکار و هولناک نمونه ای از تبعیض رهبران جامعه جمع آوری به بحث در مورد مشکل و کار به سمت راه حل است. این تلاش ممکن است مداوم اما شده است وجود دارد کمی قابل مشاهده و اقدام موثر.

خوب با خرده گزارش ما یک نقشه است که منجر به بهبود است.

آیا ما باید شجاعت و اراده سیاسی برای ایجاد این تغییرات ؟

آن سخت خواهد بود. وجود خواهد داشت و مقاومت است. وجود دارد خیلی طولانی نژادپرستی در شهرستان ما. و وجود یک دلسرد سطح بی اعتمادی و نفرت در میان بسیاری از ساکنان شهرستان نسبت به "شهر".

این امر می تواند سنگین سیاسی ، این هزینه می تواند برخی از مقامات منتخب در مواضع خود. این امر می تواند یک پروفایل در شجاعت سیاسی برای قرار دادن جامعه ما در مسیر درمان به برابری به یک جامعه که در آن "تمام زندگی" موضوع این است که این واقعیت به جای سوت سگ از تعصب است.

تا مطمئن شوید که وجود دارد دیگر نسخه برای تغییر مطرح شده در پی اخیر BLM تظاهرات در اینجا و در سراسر شهرستان — ایده هایی که زمان آن رسیده است که باید اجرا شود در علاوه بر این به خرده ایده های.

اما در اینجا سوخاری را گزارش. آنها را بخوانید. به اشتراک گذاری آنها. تقاضا است که مقامات منتخب خود را انجام کاری با آنها!

اصلی سوخاری گزارش: تجدید جامعه ما 1996

خرده گزارش دوم: یک چالش برای تغییر 2002

خرده گزارش 3.0: این suburbanization نیویورک شهرستان, سیاه و سفید جامعه از سال 1969

خرده گزارش 3.0: ما چگونه زندگی می کنند – نیویورک شهرستان, سیاه و سفید, جامعه 1969-2017

خرده گزارش 3.0: نیویورک شهرستان به مراتب بیش از آن 'سهم' فقر در شهرستان ما

خرده گزارش 3.0: نیویورک گیر کرده است در یک جعبه کوچک' از فقر است. در اینجا چگونه برای شکستن آن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن