سانتا باربارا سیستم اتوبوس به دنبال انتقادات و پیشنهادات در مورد آینده استفاده

سانتا باربارا شهری حمل و نقل منطقه (MTD) منتشر شد جامعه بررسی پژوهنده در مورد حمل و نقل عمومی و تغییر به عنوان

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

سانتا باربارا شهری حمل و نقل منطقه (MTD) منتشر شد جامعه بررسی پژوهنده در مورد حمل و نقل عمومی و تغییر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. سانتا باربارا MTD امیدوار به دریافت پاسخ از زمان سابق و آینده بالقوه اتوبوس کاربران است. این اطلاعات استفاده خواهد شد به بهترین خدمت به سانتا باربارا جامعه در طول COVID-19 همه گیر و در آینده است.

به طور خاص این تحقیق به دنبال درک تجارب و گذشته و فعلی و آینده اتوبوس سواران. همچنین آدرس های سطح راحتی از اتوبوس سواران پس از سانتا باربارا MTD اولیه اقدامات ضد عفونی افزایش مراحل مورد نیاز پوشش صورت عقب-درب شبانه روزی و کاهش می یابد و به حالت تعلیق سرویس در خطوط اتوبوس.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


سانتا باربارا MTD را بررسی پاسخ دهندگان اجازه می دهد تا به رتبه معلق خطوط اتوبوس به ترتیب اهمیت شخصی برای کمک به اولویت بندی مرمت از خدمات خود را. پاسخ های نظر سنجی مورد بررسی قرار خواهد گرفت در رابطه با پیامدهای مالی عامل یک خط و نیروی کار محدودیت.

به طور کلی سانتا باربارا MTD مسائل مربوط به سرویس سالیانه تغییرات در ماه اوت است. این باقی خواهد ماند بدون در نظر گرفتن COVID-19. با توجه به سانتا باربارا, MTB, در تاریخ 17 اوت محدود خدمات خواهد شد در خط 15x و خط 28, رفع عملکرد در حال برنامه ریزی برای خطوط 12x, 20, 24x و 28 و مسیریابی تغییرات رخ خواهد داد در تقویت کننده خطوط 2740 AM و PM و 2660 PM.

بررسی در دسترس در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن