سانتا باربارا یادبود Juneteenth

صدای از ما پر جنب و جوش جامعه سیاه و سفید

منتشر شده 18 ژوئن 2020

بیش از سه هزار نفر از اعضای انجمن برگزار شد فضا در مراحل Santa Barbara County Courthouse در 31 ماه مه سال 2020 است. جامعه طرفداران سیمون Ruskamp و Krystle کشاورز Sieghart داستان مشترک با جمعیت سیاهی در سانتا باربارا. آنها و دیگر سخنرانان در این فجيع قتل سیاه آمریکایی مثل مایکل براون Trayvon مارتین و Meagan Hockaday یک همین که از دست داده و زندگی خود را به یک اخنرد افسر پلیس است. "بالا بردن, سیاه, صدای, بلند کردن, سیاه مردمی" Ruskamp گفت. فهرست بی شماری نام ادامه داد.

این Danzantes رهبری ما به عنوان ما راهپیمایی به سانتا باربارا اداره پلیس. ما گذاشته و ما جسم سیاه در تقاطع سانتا باربارا و فیگورا خیابان هشت دقیقه و 46 ثانیه – زمان مینیاپولیس افسر پلیس kneeled در جورج فلوید گردن و به پایان رسید عمر خود را. ما خواسته غیر, سیاه مردم را به زانو زدن در همبستگی. سکوت غلبه صدای من خواهر و برادر' اشک و سنگین نفس. وجود دارد امتناع توسط پلیس و شهردار به زانو زدن در همبستگی.

این داستان من را به یاد داشته باشید; این داستان من را بگویید.

من اغلب پرسید: "کجا هستند, سیاه مردم در سانتا باربارا?" من اغلب خواسته به عنوان "تنوع نماینده" به عنوان اگر هر صدای واحد صحبت می کنند به نمایندگی از همه ما پر جنب و جوش جامعه سیاه و سفید. در این موضوع ما در حال هل دادن به عقب در این erasure از جامعه سیاه و داستان های جمع آوری شده از بسیاری از سیاه افراد فعلی که طراوت و چالاکی.

ما از شما دعوت برای به اشتراک گذاشتن در داستان ما و مبارزات ما به عنوان تاریخ آمریکا تاریخ. ما هر دو به ارث برده شادی و تروما به ارث برده است که اجداد ما با ما به اشتراک گذاشته و بافت آن را به صدای خود ما. قصه گویی ریشه در میراث سیاه و سفید. ما داستان ما با جامعه ما, ما صدای واقعی به شما اجازه می دانم که ما وجود دارد در این فضا است.

بنابراین در پاسخ به سوال مطرح شده قبلا "کجا هستند, سیاه مردم در سانتا باربارا?" ما قرض عبارت از سخنران کورتنی Frazier که گفت: "شما می توانید ببینید ما در حال حاضر؟"

—اردن Digital Marketer