Santa Barbara County برقرار خودرو الکتریکی شارژ هزینه

Santa Barbara County برنامه ای برای افزایش تعداد وسیله نقلیه الکتریکی شارژر 86 در یک پروژه مجموعه ای برای این

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

Santa Barbara County برنامه ای برای افزایش تعداد وسیله نقلیه الکتریکی شارژر 86 در یک پروژه مجموعه ای برای این سقوط. روز سه شنبه هیئت ناظران به اتفاق آرا تصویب ساختار هزینه برای آنها.

این شارژر جدید در حال رفتن به چهار مکان: شهرستان اجرایی ساختمان در مرکز شهر سانتا باربارا و بردسير و در سلامت عمومی و خدمات اجتماعی ساختمان در کلل واقعی است. چهل درصد از شارژر یا 10 تا 30 از آنها در میان چهار مکان خواهد بود برای عموم و برای کارکنان وسایل نقلیه شخصی.

هزینه ها بر این شارژر و همچنین آنهایی که در شهرستان Betteravia مرکز دولت. در حال حاضر هزینه 45 سنت در هر ساعت که می آید به 6-8 سنت در هر کیلووات ساعت. هزینه های تایید شده امروز تغییر که به 15 سنت در هر کیلووات ساعت در سانتا باربارا در مرکز شهر, زیادی, 20 سنت برای لامپوک, 14 سنت در هر دو Calle مکان های واقعی و 22 سنت در سانتا ماریا. جست و خیز, خاکستری, دستیار مدیر برای شهرستان به طور کلی خدمات توضیح داده شده در این شهرستان در حال حرکت بود به یک کیلووات شارژ به این دلیل که دولت دستور خواهد که در چند سال.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در مقایسه با شهر سانتا باربارا اتهامات 25 سنت در هر کیلووات ساعت و 1.50 دلار در هر ساعت پس از اولین رایگان 75 دقیقه است. UCSB اتهامات 20 سنت در هر کیلووات ساعت به علاوه هزینه پارکینگ است که طیف وسیعی از $3 در هر ساعت به 8 دلار برای چهار ساعت.

برای جلوگیری از یک "خمیدگی" از فضاهای پارکینگ در گفت و خاکستری و وسایل نقلیه پارک شده برای بیش از چهار ساعت به شروع به جمع آوری یک پارکینگ هزینه از $4.95 در هر ساعت. بیشتر تعداد زیادی' شارژر خواهد بود در دسترس عموم خارج از ساعات کار و یا از 9:01 بعد از ظهر تا 6:59 صبح تنها با هزینه های برق شارژ شود نه هزینه پارکینگ.

خاکستری گفت: قیمت گذاری شد ساختار برای جبران هزینه شارژ این شهرستان وسایل نقلیه خواهد بود و نسبتا متوسط $56,000 یک سال است.

که به ارمغان آورد تا سوال از چه مدت آن طول می کشد یک وسیله نقلیه الکتریکی برای شارژ. خاکستری پاسخ داد که این بستگی به آمپر موجود از ساختمان را به خود جلب کرد قدرت از. به این مسئله و آنهایی که در مورد زمان از روز که بود بهترین برای قرعه کشی برق سبز و خاکستری و گفت: آنها بخشی از یک فرایند است که می تواند پیچیده تر به عنوان زمان در رفت. این PowerFlex شارژر قادر به مختلف شدت جریان برق, تنظیمات, اما برای شروع او گفت: "ما در حال نگه داشتن آن ساده است."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن