Santa Barbara County گزارش 29th COVID مرگ سفارشات میله های زندان را تعطیل

Santa Barbara County مقامات بهداشتی گزارش یک COVID مربوط به مرگ مربوط به یک سانتا ماریا اقامت بیش از سن 70 آور

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

Santa Barbara County مقامات بهداشتی گزارش یک COVID مربوط به مرگ مربوط به یک سانتا ماریا اقامت بیش از سن 70 آوردن این شهرستان را از مرگ و میر در مجموع به 29. در سه روز گذشته — پنج شنبه از طریق شنبه — تعداد موارد جدید افزایش یافته 34 و 54 و 96 به ترتیب در هر روز. که به ارمغان می آورد تعداد کل موارد — افرادی که دارای تست مثبت برای COVID-19 — به 2,896. از آن 282 فعال باقی می ماند. به عنوان گذشته تعداد 54 از COVID مثبت بیماران در حال حاضر در بیمارستان بستری و 21 در بخش مراقبت های ویژه.

اگر چه این اعداد سقوط در ظرفیت عمده سه بیمارستان اپراتورها برای درمان, شهرستان, بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg اعلام کرد که تمام شهرستان میله و brewpubs خواهد بود بسته موثر یکشنبه, جولای 1 و باقی خواهد ماند تا 26 جولای یا تا زمانی که منظور "توسعه یافته است لغو جایگرین یا اصلاح در نوشتن." Ansorg گفت: این تصمیم مطابق با توصیه های ساخته شده توسط فرماندار گاوین Newsom این یکشنبه که سانتا باربارا شهرستان تعطیل آن میله های زندان. Ansorg همچنین با اشاره به افزایش موارد جدید. عمل او اضافه شده بود که "یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش COVID-19 محلی" در راستای چهارم جولای آخر هفته.

در سه روز گذشته تعدادی از بستری شدن در بیمارستان گزارش شده است hovered بین 53 و 60. در همان دوره تعداد بيماران بستری با COVID در بازه زمانی از 24 به 21. آخرین باری که شماره آغشته به زیر 20 ژوئن 24. تعداد فعال موارد نیز منتقل شده از 305 به 282 در سه روز گذشته.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب