پیدا کردن امن و سرگرم کننده در سانتا باربارا خورشید

یک فعالیت در فضای باز راهنمای برای تمام سنین در طول تابستان COVID-19

توسط: ایندی کارکنان | منتشر شده 25 ژوئن 2020

بیش از چند دهه گذشته به سانتا باربارا مستقل به طور سنتی منتشر شده ترین منطقه گسترده تابستان اردوگاه راهنمای در اوایل بهار و پس از آن ما آبی و سبز ماجراجویی در فضای باز راهنمای در اوایل تابستان. و پس از آن آمد COVID-19 همه گیر که بسته همه ما در داخل خانه برای ماه ها باقی می ماند و در سراسر جهان تهدید سلامت. اکثر اردوهای تابستانی لغو شد, و گسترده ماجراهای ما را دوست داشت که در مورد نوشتن نیست بنابراین آسان به برنامه است.

اما به عنوان سانتا باربارا به آرامی باز می شود برای کسب و کار دوباره ما همه تعجب کنید که چگونه برای نجات تابستان به خصوص برای ما سر در گم و cooped تا بچه ها. ما احساس کردیم که زمان خوبی برای به اشتراک گذاشتن برخی از خود ما بینش در فعالیت های در فضای باز است که به نظر می رسد امن و برخی از آنها تا اجتماعی دور است که شما حتی می توانید آنها را با دوستان!

داستان های زیر را به دور از انقلاب به عنوان این است که همه فعالیت های ما تحت پوشش گسترده قبل از قایقرانی گذشته استرنز اسکله و paddleboarding بندر به ماشین کمپینگ در دریاچه Cachuma و کاوش در جزایر کانال. اما ما برای همیشه لطفا برای تغییر جهان حتی چیزهای ساده مانند اسکیت رولر و گشت و گذار ماهیگیری را در, درخشش, بنابراین ما شما را تشویق به دریافت و از آن لذت ببرید در آفتاب تابستان. و سپس دستان خود را بشویید.