سانتا باربارا موزه داستان های موازی هنر هشام متار

حتی وقتی گالری ها باید بسته بمونن ذهن ها در یک موزه هنری بزرگ باز باقی می مونن برای شواهد این، به هیچ عنوان ب

توسط NEWSWORLDS در 27 مرداد 1399

حتی وقتی گالری ها باید بسته بمونن ذهن ها در یک موزه هنری بزرگ باز باقی می مونن برای شواهد این، به هیچ عنوان بیشتر از برنامه داستان های موازی موزه هنر سانتا باربارا نگاه نکنید، که این هفته با نویسنده هشام متار در گفتگو با پتسی هیکس، مدیر آموزش SBMA ادامه دارد. Matar با خاطراتش The Return برنده جایزه پولیتزر سال ۲۰۱۷ برای زندگی نامه شد.

در یکشنبه ، او را از خواندن و صحبت کردن در مورد آخرین خود ، ظریف ، ترکیب مراقبه ای از خاطرات و هنر نقد به نام یک ماه در سیه نا. به دنبال تجربه ای The Return که در "بازگشت" به تفصیل انجام شده است - سفرویرانگر به لیبی در جستجوی شواهدی در مورد پدرش که ربوده شده و فرض بر این است که توسط رژیم قذافی اعدام شده است- متار به سیه نا ایتالیا سفر کرد و در آن جا خود را در تفکر نقاشی های رنسانس مدرسه سیان سیان جا زد.

برای پیوستن به این رویداد آنلاین رایگان، که یکشنبه ۲۳ اوت ۱۱ صبح تا ۱۲:۳۰ شب انجام می شود، یک بلیط مجازی در ساعت ۱۹ sbma.net .


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن