سانتا باربارا به دست آوردن رستوران پیاده رو فضای

40 فوت شهر اتوبوس پارک شده در سراسر تقاطع Sola و دولت خیابان به علامت فوقانی نقطه از شهر اصلی کشیدن است که برا

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

40 فوت شهر اتوبوس پارک شده در سراسر تقاطع Sola و دولت خیابان به علامت فوقانی نقطه از شهر اصلی کشیدن است که برای ایجاد یک تفرجگاه عابر پیاده. بلند مدت مورد نظر بسته اجازه می دهد تا این شهر برای باز کردن پیاده رو — به هیلی خیابان — به رستوران خدمات. Jason Harris, شهر سانتا باربارا جدید توسعه اقتصادی, مدیر گفت: تصمیم شب گذشته ساخته شده 500 تا 1300 بلوک به "تفرجگاه عابر پیاده به عنوان آن بود به طوری که مردم احساس راحت اجتماعی فاصله فاصله." 400 بلوک ممکن است به زودی.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


تعدادی از دولت خیابان رستوران در حال حاضر قرار داده و جداول در خارج از منزل در آمادگی برای ناهار ترافیک هر چند بسته شدن این شهرستان در شاهراه اصلی برگزار خواهد شد رسما در 4 بعد از ظهر امروز و عابر پیاده تفرجگاه باز خواهد شد روزانه 7.m-10 p. m. برخی از رستوران هنوز ترکیب از طریق کاغذ بازی است که اجازه خواهد داد که آنها را به باز کردن; دیگران هستند و خواندن آنها را با دقت به طوری که آنها می توانید باز کنید با خیال راحت.

یکی از محبوب سفید-سفره رستوران که باز برای وانت سفارشات امیدوار به صندلی شام در یک یا دو روز توصیف به منظور کسب و کار به عنوان غیر قابل تحمل. آن را ممکن است یک یا دو روز قبل از اینکه آنها می دانند که چگونه برای تبدیل مشغول شلوغی از خدمات را به داخل سالن-آزاد seatings که کار و حفظ waitstaff و مشتریان امن و گفت: Christina شیا که موفق جین رستوران در مرکز شهر سانتا باربارا.

هریس گفت: اورژانس بهبود اقتصادی فرمان خواهد بود قبل از شورای شهر آینده جمعه است که اجازه می دهد فضای باز ناهار خوری در مالکیت خصوصی. یک صفحه وب را نشان دستورالعمل طراحی برای استفاده از parklets — یا در محل پارکینگ — پیاده رو مالکیت خصوصی شهرستان پارکینگ و غیره. الکل سرویس, اما در حال حاضر مجاز در خارج از منزل. هریس گفت: این شهرستان مشغول به کار بود به سازماندهی برنامه های کاربردی به کالیفرنیا الکل نوشیدنی واحد کنترل برای صرفه جویی در وقت و همچنین به عنوان یک وبینار با ABC مقامات در روند درخواست.

برای دادن یک ایده از سرعت هریس دارای مجموعه در 12:20 p. m. او مجموعه ای یک جلسه برای یک ساعت بعد برای رستوران ها به وزن در راه اندازی در پیاده رو یا خیابان دولت خود را.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب