سانتا باربارا Supes موفق به تصویب فرمان ماسک سخت گیرانه

سرپرستان شهرستان سانتا باربارا موفق به تصویب فرمان فوریت پیشنهادی است که هر کسی که امتناع از پیروی از دستورات

توسط NEWSWORLDS در 5 شهریور 1399

سرپرستان شهرستان سانتا باربارا موفق به تصویب فرمان فوریت پیشنهادی است که هر کسی که امتناع از پیروی از دستورات افسر بهداشت شهرستان جریمه درست زمانی که فعال COVID - 19 موارد و بستری در بیمارستان در سراسر شهرستان شروع به کاهش در هفته های اخیر.

استیو لاواگینو سرپرست منطقه ۵ که علیه این فرمان رای مخالف داد، گفت: «من هر زمان که بیرون باشم ماسک می پوشم.» "اگر من به یک فروشگاه، فقط در مورد هر نقطه در اطراف بروید، من آن را می پوشند. اما در عین حال من فقط فکر می کنم که این یک تجاوز قابل توجه است."

زمان بندی توجیه فرمان را برای او دشوار کرد زیرا داده ها نشان می دهد وضعیت بیماری در نهایت در حال بهتر شدن است. موارد فعال در سانتا ماریا، هنگامی که بزرگترین کانون COVID-19 شهرستان، Lavagnino گفت، در حال حاضر در حال کاهش است، که ثابت می کند آموزش و پرورش و توسعه کار می کند بدون دادن استناد.

فرمان فوریت که تنها سه رای به جای چهار رای مورد نیاز به دست آورد، اجازه جریمه تا ۱۰۰ دلار در مورد نقض اول، ۲۰۰ دلار نقض دوم در عرض یک سال و ۳۰۰ دلار برای نقض سوم در عرض یک سال را می داد. بارنی ملکیان، دستیار مدیر اجرایی شهرستان، تاکید کرد که اجرای استناد تنها در فاحش ترین موارد مورد استفاده قرار خواهد گرفت و آموزش و پرورش همیشه اولین foray خواهد بود.

حدود یک دوجین کامنت زن عمومی به شدت با این فرمان مخالفت کردند. برخی به مطالعاتی استناد کردند که ادعا می کنند پوشیدن ماسک بیهوده است، در حالی که برخی دیگر سلامت روانی و افزایش نرخ خودکشی را به عنوان عوارض جانبی فرمان های مرتبط با COVID مطرح کردند. بسیاری گفتند که اجرای قانون اساسی نیست و به شنوندگان در مردم توصیه می کند که اگر فرمان بگذرد نگران جریمه نباشند زیرا غیرقانونی است.

داس ویلیامز سرپرست منطقه اول می گوید: «من احساس می کنم بسیاری از مخالفان ماسک که صحبت می کردند، برخی نقاط مهم را مطرح کردند، اما احساس می کنم به نتیجه اشتباهی رسیده اند.» "برای من، این ماسک پوشیدن در مورد کنترل -- بازگشت به کنترل محلی است. موضوع این است که همه ما نگران اثرات بهداشتی و اثرات اقتصادی و روانی هستیم که دیگر سخنرانان در مورد آن صحبت کردند ... تنها راهی که ما می توانیم به بازگشت جامعه به حالت عادی کمک کنیم کاهش نرخ انتقال است و شواهد علمی شایسته ای وجود دارد که نشان می دهد ماسک پوشیدن علاوه بر اقدامات دیگر می تواند به ما کمک کند تا به آن بازگردیم.

او ادامه داد: مادربزرگم در اروپای اشغالی زندگی می کرد. "ماسک پوشیدن به من توصیف دراکونی یا اورولیان و یا اشاره به سلطنت ترور Robespierre متناسب نیست. من فکر نمی کنم که آنها قابل مقایسه به عنوان کسی که یک عضو خانواده داشته است در چنین رژیم هایی زندگی می کنند. احساس می کنم بهای کمی است که برای بازگشت به یک جامعه آزاد بپردازیم.»

در نهایت، لاواگینو و سرپرست منطقه ۴ پیتر آدام به فرمان فوریت رای مخالف دادند زیرا احساس می کردند که آن را به منزله تجاوز دولت تشکیل می دهد. ویلیامز پیشنهاد کرد که سرپرستان اجرای مجدد به عنوان یک فرمان منظم به جای یک فوریت، حتی اگر آن را هفته ها طولانی تر به اجرا و نیاز به تغییرات دقیق تر است.

سرپرستان رای 3-2 آن را به عنوان یک فرمان منظم در تاریخ بعد؛ آدم و لاواگنینو مخالف بودند.

سرپرست منطقه سوم جوآن هارتمن بیشتر نگران Isla Vista بود. اگر چه موارد فعال و بستری در بیمارستان در سراسر شهرستان کاهش یافته است، Isla ویستا شاهد افزایش بیش از 225 درصدی در موارد مثبت در چند هفته گذشته پس از دانشجویان کالج به عقب نقل مکان کرد.

ویدئوهای اخیری که در رسانه های اجتماعی در گردش است، جوانان را در مهمانی هایی در Isla Vista بدون پوشیدن ماسک یا تمرین دوری اجتماعی نشان داده است. صدراعظم UCSB، هنری یانگ، دانشجویانی را تشویق می کند که می توانند به خانه نقل مکان کنند یا برای این کار در جای دیگری مسکن به دست کنند. وزارت بهداشت عمومی همچنین یک کمپین رسانه های اجتماعی را برای تشویق کسانی که در جامعه کالج هستند به پیروی از دستورات بهداشتی راه اندازی کرده است.

هارتمن می گوید: «نگرانی زیادی در مورد اجرای قانون و مقاومت در برابر آمدن و پاسخ دادن افسران مسلح وجود دارد.» "تمایل زیادی برای دیدن انواع دیگری از حرفه ای بیرون می آیند و پاسخ به تماس ها وجود دارد، چه مواد مخدر و الکل و چه گردهمایی. من ترجیح می دهم، اگر در همه ممکن باشد، پاسخ های مسلحانه ای به گردهمایی ها نداره."

به روز رسانی داده های COVID

مدیر بهداشت عمومی ون دو-رینوسو نیز به روز رسانی در داده های COVID-19 شهرستان داد. از زمان شیوع اولیه این ویروس در مجموع ۷۸۰۰ مورد وجود دارد، اما تعداد موارد فعال طی دو هفته گذشته ۲۴ درصد کاهش یافته است. موارد فعال جدید در سانتا ماریا، لومپوک و سانتا باربارا به کاهش خود ادامه می دهند. در Goleta و به خصوص Isla ویستا، موارد فعال در حال افزایش است.

دو-رینوسو گفت نرخ بستری شدن در بیمارستان در دو هفته گذشته 36 درصد کاهش یافته و نرخ بخش مراقبت های ویژه همچنان 39 درصد کاهش یافته است.

این شهرستان در حال برآورده کردن الزامات متریک ایالت به جز یکی است. این نیاز به کمتر از 25 مورد مثبت در هر 100،000 تست ، و شهرستان هنوز هم بیش از علامت در 138 مورد مثبت در هر 100،000.

اضافه 88801100011088

با وجود افزایش در موارد Isla ویستا، اعداد در حال سقوط در بقیه شهرستان.

سانتا باربارا Supes موفق به تصویب فرمان ماسک سخت گیرانه برای اولین بار در سانتا باربارا ایندیپندنت ظاهر شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب